Porsche keičia kursą: vėluoja EV, remiasi hibridais

Porsche keičia kursą: vėluoja EV, remiasi hibridais

0 Komentarai

4 Minutės

Porsche sustabdo EV diegimą ir remiasi benzinu bei hibridais

Porsche tyliai pakeitė savo elektrifikacijos planą, stabdydamas didelės naujos elektrinių automobilių platformos diegimą ir dar kartą patvirtindamas verslo naudą benzininėms bei įkroviamoms hibridinėms pavaroms. Šį pakeitimą, patvirtintą neseniai paskelbtu korporacijos pranešimu, lėmė rinkos realijos ir jis paveiks veiklos pelną 2025 m. suma maždaug 1,8 mlrd. eurų.

Zuffenhausen ženklas neatsisako elektrifikacijos, tačiau persvarsto laiką ir produktų paskirstymą. Pagrindiniai artimiausi modeliai bus pristatomi su vidaus degimo varikliais arba įkraunamais hibridais, o kai kurie modelių gaminiai pereis į baterinius elektromobilius, kai tai bus ekonomiškai ir inžineriniu požiūriu tikslinga.

K1 SUV debiutuos su ICE ir PHEV galimybėmis

Kodiniu pavadinimu K1, naujasis Porsche flagmanų SUV nebus vien tik elektrinis modelis debiuto metu. Vietoje to modelis į gamybą įeis siūlydamas įprastus variklius ir įkraunamus hibridus. Šis sprendimas atspindi strategiją saugoti pajamas ir pelningumą, tuo pačiu valdant pilno EV perėjimo kaštus ir sudėtingumą plačiame modelių asortimente.

Pagrindiniai akcentai:

  • K1 bus pristatytas su vidaus degimo ir įkraunamo hibrido pavaromis
  • Porsche laukia reikšmingo trumpalaikio pelno poveikio dėl EV platformos perkėlimo

„Vidaus degimo automobiliai išlieka svarbūs Porsche finansiniam stabilumui“, – pažymėjo bendrovė, pabrėždama etapais ir pragmatišką požiūrį į elektrifikaciją.

718 pereina į elektrą; 911 ir V8 išlieka strateginiai

Porsche patvirtino, kad 718 Coupé ir Spyder šeima taps bateriniais elektromobiliais, dabartinių vidurio variklio modelių gamyba baigsis 2025 m. spalį, o paskutinės pristatymo partijos vyks iki 2026 m. kovo. 718 Electric kūrimas yra beveik užbaigtas, todėl šiuo metu neturi komercinio pagrindo brangi nauja Boxster ir Cayman vidaus degimo karta.

Tuo pačiu metu Porsche išlaiko svarbius didelės maržos variklius savo gamoje. V8 išliks po 2030 m., o šešių cilindrų bokseris įvedamas naujose elektrifikuotose formose. Naujausi 3,6 l varikliai siūlomi 911 Carrera GTS ir atnaujintame 911 Turbo S, atitinkamai su vienu ir dviem turbokompresoriais, o švelni elektrifikacija padeda pasiekti emisijų ir našumo tikslus.

Galingumo ir flagmano rodikliai

Atnaujintas 911 Turbo S šiuo metu yra galingiausias serijinis Porsche 911. 2026 modelių metų JAV rinkai visų varančiųjų ratų Turbo S pradinė kaina prasideda nuo 270 300 USD, o bendrai jis duoda 701 arklio galią (hp), iš kurių 631 hp suteikia 3,6 l variklis. Performance skaičiai patvirtina automobilio superautomobilio statusą: maksimalus greitis 200 mph (322 km/h), 0–60 mph per apie 2,4 s ir stovintis ketvirtadalio mylios nuotolis maždaug 10,3 s su Sport Chrono paketu.

Porsche hibridine hierarchija Panamera Turbo S E-Hybrid pirmauja su maždaug 771 hp bendra galia, o netrukus jį seka Cayenne Turbo E-Hybrid su apie 729 hp. Šios įkraunamos hibridinės sistemos palaiko tiek našumo siekius, tiek griežtesnę emisijų atitiktį, išlaikant vidaus degimo technologiją ten, kur ji lieka pelninga.

Macan ir Cayenne: degimo pagrindai ir ilgalaikė planavimas

Šnipinėjimo nuotraukos su vystymo bindingais rodo, kad kitas Macan važiuos ant Audi Premium Platform Combustion, panašios į dabartinę Q5 architektūrą, ir Porsche pranešė, kad Cayenne toliau išliks vidaus degimo versijoje iki 2030-ųjų. Šie sprendimai iliustruoja modeliu pagrįstą elektrifikacijos strategiją, o ne vienkartinį perėjimą į tik elektrines transporto priemones.

Svarbiausios išvados:

  • Porsche atideda naują EV platformą, kas paveiks 2025 m. pelną maždaug 1,8 mlrd. eurų
  • K1 SUV pasirodys su ICE ir PHEV galimybėmis; 718 šeima pereis į pilną BEV
  • 911 išlieka prioritetu dėl degimo ir elektrifikuotų bokserio variklių

Porsche nauja persvarstyta strategija siekia subalansuoti prekės ženklo našumo ambicijas, reguliavimo spaudimą ir trumpalaikį pelningumą. Pirkėjams ir entuziastams tai reiškia mišrią technologijų gamą artimiausioje ateityje: aukštos klasės hibridai ir išsaugoti vidaus degimo modeliai šalia plečiančios, bet selektyviau laikuotos elektromobilių pasiūlos.

Šaltinis: autoevolution

Komentarai

Palikite komentarą