Honda WN7: pilno dydžio elektrinis motociklas kasdienai

Komentarai
Honda WN7: pilno dydžio elektrinis motociklas kasdienai

4 Minutės

Honda žengia į pilno dydžio elektrinių motociklų rinką

Honda patvirtino, kad pradės gaminti savo pirmąjį pilno dydžio elektrinį motociklą, WN7; gamyba numatyta prasidėti vėlai 2025 m., o pristatymai tikimasi pradėti 2026 m. pradžioje. Remiantis Milane EICMA pristatytu EV FUN koncepciniu modeliu, WN7 perkelia koncepcijos siaurą, futuristinį siluetą į serijinį naked klasės motociklą, skirtą miesto vairuotojams ir komuteriams, kurie nori pažįstamos Honda patirties be vidaus degimo variklio.

Pavadinimas ir pozicionavimas

WN7 ženkliukas skiriasi nuo evokuojančių vardų, kuriuos Honda tradiciškai suteikia savo motociklams. Pasak gamintojo, W reiškia plėtros temą „Be the Wind“, N nurodo naked klasę, o 7 žymi galios klasę. Nors tai nėra toks atpažįstamas vardas kaip Rebel ar Gold Wing, šis žymėjimas turėtų atitikti Honda vidinę vardų logiką plečiantis elektrifikacijos srityje.

Dizainas ir įranga

Serijinė WN7 išlaiko EV FUN koncepcijos švarias linijas ir kompaktų siluetą. Rėmas aiškiai talpina fiksuotą ličio jonų bateriją vietoje tradicinio variklio, todėl motociklas turi žemą ir tvarkingą profilį. Standartinė įranga apima penkių colių TFT ekraną su RoadSync ryšiu bei pilną LED apšvietimą priekyje ir gale. Honda taip pat paminėjo praktiškus miesto sprendimus, tokius kaip pritaikyta vairavimo padėtis ir mažas bagažo sprendimas trumpoms kelionėms.

Akcentai

  • Siauros, modernesnės naked stiliaus linijos, įkvėptos EV FUN koncepcijos
  • Penkių colių TFT prietaisų skydelis su ryšio galimybėmis
  • LED priekinis žibintas ir galinis žibintas

Baterija, nuvažiuojamas atstumas ir krovimas

Honda neatskleidė baterijos talpos, bet teigia, kad fiksuotas ličio jonų blokas leidžia nuvažiuoti iki maždaug 81 mylios (130 km) vienu įkrovimu. Šis rodiklis yra santykinai kuklus lyginant su kai kuriais elektriniais motociklais ir atspindi rinkos tendenciją, kur daugelis pilno dydžio elektrinių modelių mainais tausoja svorį ir kompaktišką išdėstymą.

Krovimo srityje laikomasi automobilių standartų su CCS2 lizdo suderinamumu. Honda nurodo, kad naudojant viešą DC greitąjį įkrovimą įkrovimo lygis nuo 20 iki 80 procentų gali būti pasiektas per maždaug 30 minučių. Įprastas namų rozetės įkrovimas visiškai įkrauna bateriją per maždaug tris valandas, priklausomai nuo vietinio įtampos lygio ir kištuko tipo.

Variklis, našumas ir variantai

Galia gaunama iš 18 kW vandeniu aušinamo elektros variklio, kurio galingumas turėtų būti palyginamas su maždaug 600 cm3 klasės vidaus degimo variklio motociklu. Sukimo momentas nurodytas 100 Nm, kas varžosi su daug didesnio darbinio tūrio ICE agregatais ir pabrėžia elektros pavarų sukimo momento pranašumus.

Honda pasiūlys mažiausiai dvi versijas: aukščiau aprašytą 18 kW modelį ir sumažintos galios 11 kW variantą, skirtą A1 kategorijos vairuotojams rinkose su pakopiniu licencijų sistema. Bendra masė be keleivio nurodoma 217 kg (478 lb), kas yra įprasta pilno dydžio elektriniam motociklui su integruota baterijos konstrukcija.

Kaina, prieinamumas ir rinkos kontekstas

Užsakymų knygos jau atidarytos kai kuriose rinkose. Jungtinėje Karalystėje WN7 kaina prasideda nuo £12,999, kas maždaug atitinka 17 500 USD pagal dabartinį valiutos kursą. Ankstyvieji pirkėjai kai kuriose regionuose gauna akcinius priedus, pavyzdžiui, nemokamą sėdynės krepšį užsakymams, pateiktiems iki nurodytų terminų.

Honda pilną WN7 versiją ketina pristatyti artėjančioje EICMA parodoje lapkričio pradžioje, kur kompanija žada skelbti papildomas technines detales ir specifikacijas. Svarbiausias klausimas tiek Honda, tiek industrijai — ar tradicinis motociklų gamintojas sugebės perkelti savo ICE paveldą į patrauklų elektrinį produktą, kuris išplėstų elektrinių motociklų rinką už nišinių ribų.

Kur įsiterpia WN7

WN7 siekia sujungti kasdienį praktiškumą, Honda gamybos kokybę ir elektrinės pavaros privalumus. Jis nekonkuruoja dėl nuvažiavimo rekordų ar su sunkiasvoriais elektriniais sportiniais motociklais; vietoje to tikslinė auditorija — vairuotojai, norintys prieinamos, pažįstamos kelionės be išmetamųjų dujų.

Citatos akcentas:

  • "WN7 atneša Honda stilių ir kasdienį praktiškumą į kompaktišką pilno dydžio elektrinę platformą", teigia Honda ruošdamasi gamybai.

Ar WN7 sugebės pakeisti pagrindinių pirkėjų nuostatas ir pagreitinti elektrinių motociklų priėmimą, dar paaiškės. Jo derinys — santykinai kuklus nuvažiuojamas atstumas, greito įkrovimo suderinamumas ir konkurencinga pradžios kaina — gali pritraukti miesto komuterius, o A1 suderinama versija išplečia auditoriją į jaunesnius arba pradedančiuosius vairuotojus.

Šaltinis: autoevolution

Palikite komentarą

Komentarai