Dacia Bigster perdarytas: pigus SUV su grėsmingu stiliumi

Dacia Bigster perdarytas: pigus SUV su grėsmingu stiliumi

0 Komentarai

8 Minutės

Dacia Bigster perdarytas: pigus SUV su grėsmingu stiliumi

Vokietijos prekybininkas Carpoint paėmė ekonomišką Dacia Bigster ir perrašė jo vizualinę istoriją. Su dviem naujomis Redust konversijų paketų versijomis anksčiau santūrus šeimos krosoveris dabar atrodo kaip raumeningas grobuonis — pasiruošęs spėti greitį Autobahne arba įveikti sunkesnį off-road reljefą, jei pridedama atitinkama technika. Pakeitimai daugiausia kosmetiniai, tačiau nauja stovis, ratai ir apdaila drastiškai keičia Bigster buvimą kelyje, suteikdami jam daug tvirtesnę ir savitą charakteristiką.

Iš šeimos transporto į gatvės ir trasos medžiotoją

Kol Dacia pradžioje pozicionavo Bigster kaip praktišką, biudžetui draugišką vidutinio dydžio SUV, Carpoint taiko akcentą į pirkėjus, kuriems svarbesnis charakteris nei kompromisai. Redust asortimentas išsišakoja į dvi ryškias asmenybes ir taip suteikia galimybę rinktis skirtingą estetiką pagal poreikį:

  • Redust Offroad: robustus, išgyvenimui pritaikytas stilius su funkciniais akcentais lengvam bekelės naudojimui.
  • Redust Sport: žemintas, gatvei skirtas paketas su raumenų automobilio proporcijomis ir agresyvia apdaila.

Ši transformacija reiškia, kad Bigster tampa universalesnis: tie, kurie turi vaikų ir vertina praktiškumą, gali rinktis funkcionalius pakeitimus, o entuziastai, trokštantys išraiškingesnio vaizdo ir sportiškesnio elgesio, gali eiti Sport kryptimi. Tiesa, tiek Offroad, tiek Sport variantai išlaiko platformos patikimumą ir pagrindines saugos savybes, vadinasi, jie nėra vien estetinis triukas — tai realios modifikacijos, kurios gali pakeisti automobilio pojūtį ir naudojimo galimybes.

Redust Offroad: išgyvenimo stilius ir padidintas pravažumas

Offroad rinkinys sustiprina Bigster tvirtumą. Vėdinamas variklio dangtis sufleruoja slėptą agresiją, o aliuminio stogo bagažinė su integruotomis LED juostomis suteikia utilitarinį, ekspedicijoms pasiruošusį vaizdą. Platos papildomos slenksčio dalys ir storos 235/65R16 visureigio padangos užbaigia įspūdį automobilio, kuris akimirksniu gali leistis į laukus ar žvyrkelius.

Galimos pakankamai paprastos ir įkandamos pakabos pakilimo opcijos (lift) padidina pravažumą, sukuria aukštą pečių liniją ir paverčia modelį tarsi sunkiasvoriu kovotoju. Efektas nėra vien kosmetinis: apsauginės apdailos ir stori gumos profiliai iš tiesų padidina automobilio atsparumą užmiestyje, sumažindami pažeidimų riziką važiuojant per akmenis ar griovius. Be to, tokie sprendimai suteikia praktiškų privalumų — lengvesnis montavimas bagažo viršuje, papildomos šviesos naktinio važiavimo metu ir patogesnis įlipimas ant aukštesnio kėbulo per platų slenkstį.

Techninės detalės taip pat gali būti pritaikytos: papildomos apsauginės plokštės po varikliu, tvirtinimo taškai stogo kroviniams ar palapinėms, bei specialūs antikoroziniai sluoksniai — visa tai padidina automobilio ilgaamžiškumą ir pratęsia jo panaudojimo ribas už asfaltuotų kelių. Tokie sprendimai ypač aktualūs keliautojams ir lauko entuziastams, kuriems reikia kiek didesnės nepriklausomybės nuo priežiūros infrastruktūros.

Pasirenkamos pakabos modifikacijos leidžia padidinti pravažumą ir pagerinti amortizacijos eigą bekelėje. Tokios intervencijos optimizuoja ratus ir stabdžių efektyvumą net ir esant didesniems protektorams ar įvairesnėms ratuose esančioms apkrovoms. Svarbu pabrėžti, kad net ir su Offroad paketu Bigster išlieka palyginti ekonomišku sprendimu, palyginti su viso dydžio visureigiais — tiek įsigijimo, tiek eksploatacijos sąnaudų atžvilgiu.

Redust Sport: žemintas, raumenų įkvėptas gatvės stilius

Sport paketas visiškai pakeičia scenarijų. Šiuo atveju Bigster sėdi žemiau ant didesnių 20 colių lengvojo lydinio ratlankių ir sportiškų spyruoklinės pakabos elementų (coilover), kurie pagilina valdymą ir suformuoja ryškesnę pozą. Tamsinti apdailos elementai, blizgi juoda grotelė ir dekoratyvus variklio dangčio įdėklas sukuria veidą su tarsi užmerktais žvilgsniais ir plėštukų bruožais — tai tikras gatvės medžiotojas, o ne kasdieninis pendeliukas.

Be estetikos, Sport variantas gali pasiūlyti ir vairavimo charakterio pagerinimus: standesnė amortizacija, tikslesnis sukibimas į posūkį ir sumažintas kūno pasvyrimas. Tai duoda realų pojūtį, kad automobilis elgiasi sportiškiau — ypač svarbu tiems, kurie vertina dinamišką vairavimą miestų aplinkoje ir intensyviais keliais. Optimizuoti stabdžių diskai, didesnės stabdžių kaladėlės ir tiksliai subalansuoti ratai dar labiau sustiprina šiuos pokyčius.

Estetinių detalių duetas — kontrastingos spalvos, matinės apdailos akcentai ir sportiški aptakai — perteikia vizualinį greičio įspūdį net stovint. Tai leidžia savininkui turėti automobilį, kuris išsiskiria ne tik savo kaina, bet ir charakteriu. Sport paketas taip pat gali būti pritaikytas asmeniniams poreikiams su įvairiais kėbulo lipdukų rinkiniais, interjero apmušalų alternatyvomis ir multimedia atnaujinimais, kurie pabrėžia „žaismingą“ vairavimo stilių.

Carpoint nepakeitė gamyklinių variklių, tačiau originalūs agregatai gerai dera su vizualiniais atnaujinimais. Įėjimo lygio 1,2 l mild-hybrid sistema generuoja apie 129 AG (130 PS), kas užtikrina pakankamai žvalų kasdienį važiavimą ir ekonomiškumą. Aukštesnis variantas — savaime įkraunamasis hibridas — suteikia maždaug 152 AG (154 PS) ir gali būti kombinuojamas su visų ratų pavara, kas geriau atitinka Offroad estetinius sprendimus bei pakelto važiuoklės charakteristiką.

Svarbu pažymėti, kad galia ir dinamika dažnai lieka žemesnėje klasėje, palyginti su didelės galios „muscle“ SUV ar aukščiausios klasės europiniais performansų krosoveriais. Visgi Redust komplektacijos tikslas — sukurti stipresnį vizualinį ir funkcionalų įspūdį išlaikant padorų kainos ir kokybės santykį. Todėl potencialūs pirkėjai dažnai vertina ne vien bendrai matomą galios skaičių, o bendrą automobilio patrauklumą, jo pritaikomumą ir stiliaus unikalumą.

Kainos, pasirinkimai ir ką galite pridėti

Nustatytas aukščiau už bazinį Bigster, bet žemiau daugumos gamykloje surinktų performansinių krosoverių, Carpoint pilnai konvertuotas Bigster Extreme TCE 130 4x4 su pilnu Redust Offroad rinkiniu prasideda nuo maždaug €36,290 (apie $39,200). Tai pozicionuoja jį kaip prieinamą alternatyvą tiems, kurie nori išvaizdos ir funkcionalumo be aukštos kainos. Taip pat siūlomas modulinis požiūris: pirkėjas gali pasirinkti pilną konversiją arba įsigyti atskiras dalis pagal savo poreikį.

Aiškus privalumas — galimybė palaipsniui atnaujinti automobilį: pradėti nuo vizualinių elementų, o vėliau pridėti techninių sprendimų. Tokia strategija leidžia skleisti išlaidas ir išbandyti pakeitimus realiomis sąlygomis prieš investuojant į didesnius detales. Be to, Carpoint teikia montavimo ir garantinio palaikymo paslaugas, o tai svarbu pirkėjams, kurie nori išvengti galimų komplikacijų diegimo metu.

  • Stogo bagažinė su integruotais LED: €999 (~$1,080)
  • Aliuminio slenksčiai: €799 (~$865)
  • Dekoratyvus variklio dangčio scoop: €749 (~$810)
  • 16 colių lengvojo lydinio ratų komplektas: €1,699 (~$1,840)
  • 20 colių lengvojo lydinio ratų komplektas: €1,999 (~$2,165)

Be šių pagrindinių elementų, pirkėjams siūlomi ir papildomi aksesuarai: apsauginės plokštės, stiprinti amortizatoriai, geresnės traukos sankabos (siūlomos tam tikroms pavarų dėžėms), taip pat interjero atnaujinimai — ypač sėdynių apmušalai ir multimedijos sprendimai, skirti suderinti išorinį įvaizdį su patogumu viduje. Verta paminėti, kad kai kurie atnaujinimai gali turėti įtakos komfortui kasdieniame naudojime — pavyzdžiui, žemesnė Sport pakabos platforma reikalauja didesnio dėmesio prie aukštesnių greičio kalnelių ar pralaidų.

Rinkos pozicija ir greiti pastebėjimai

Redust konversijos iškelia Bigster iš itin biudžetinės klasės į nišą, kur stilius ir charakteris turi realią vertę. Jis nekonkuruoja su didelės galios SUV iš Detroit ar premium europietiškais performansų krosoveriais pagal žaliąją galią ar aukštos klasės techninius sprendimus, tačiau siūlo ryškų vizualinį pasirinkimą pirkėjams, norintiems išsiskirti be didelių išlaidų. Tai pozicionuoja modelį kaip įdomią alternatyvą tiems, kurie pageidauja individualumo be didelio finansinio įsipareigojimo.

Greiti išryškėjimai:

  • Pakeitimai daugiausia stilistiniai ir važiuoklės modifikacijos, dažniausiai be variklių keitimo.
  • Dvi aiškios asmenybės: Offroad (pakeltas, robustus) ir Sport (žemintas, agresyvus).
  • Kaina dažnai yra mažesnė nei daugelio gamykloje gaminamų „muscle“ SUV, tuo pat metu suteikiant charizmą ir parinktines funkcijas.

Entuziastams, kurie labiau vertina automobilio įvaizdį ir pritaikomumą nei vien tik jėgą, Carpoint Redust Bigster yra patrauklus pasiūlymas: praktiška bazė, perpakruota į vizualinį sunkiasvorį, kuris iš tiesų atrodo pajėgus tiek keliuose, tiek lengvesnėse bekelėse. Tokia koncepcija patraukli tiems, kurie nori unikalumo, bet nenori mokėti už aukščiausios klasės ženklus.

Galiausiai, Redust projektas pabrėžia, kad šiuolaikiniai pirkėjai ne tik ieško variklio parametrų — jiems svarbu emocinis ryšys su automobiliu, jo išraiška ir pritaikymo galimybės. Carpoint pasiūlymas šiuos aspektus apjungia tinkamai: praktiškumas, estetika ir prieinama kaina.

Šaltinis: autoevolution

Komentarai

Palikite komentarą