6 Minutės
Alfaholics suteikia 1972 m. Spider Veloce modernų variklį
Alfaholics, Jungtinėje Karalystėje įsikūrusi Alfa Romeo specialistų komanda, paėmė mylimą 1972 metų 2000 Spider Veloce ir pavertė jį konkrečiu pavyzdžiu, ką gali geriausi restomod projektai: išlaikant epochai tinkamą estetiką, kruopščiai atnaujinant mechaniką ir sutelkiant dėmesį į vairavimo malonumą. Vietoje to, kad būtų išardyta ir pakeista kiekviena originali dalis, komanda saugojo tai, kas automobilį padarė ypatingu — ypač gamyklinę važiuoklę — ir sumontavo vieną iš ikoniškiausių Alfa Romeo variklių, 3 litrų 24 vožtuvų „Busso“ V6.
Jei pažįstate klasikines Alfas, žinote, jog tinkamai sureguliuotas automobilis gali būti tiesiog dieviškas vairuoti. Problema iki šiol dažnai buvo patikimumas ir praktiškas, kasdieniškas našumas. Alfaholics metodika sumaniai sujungia senojo pasaulio Spider žavesį su moderniomis mechaninėmis priemonėmis, todėl automobilis tampa malonus bei patikimesnis važiuojant šiandieninėmis kelio sąlygomis.

Ką Alfaholics pakeitė (ir ką išsaugojo)
Projektas prasidėjo nuo automobilio visiško nuėmimo iki pliko metalo, paliekant kėbulo korpusą ir originalią vamzdinę važiuoklę — šasis važiuoklės numeris AR2470207 buvo išsaugotas. Daugelis restomodų originalios pagrindo konstrukcijos atsisako ir perkelia viską ant specialiai sukurto rėmo, tačiau Alfaholics nusprendė, kad ši važiuoklė yra per daug gerai suprojektuota, kad ją reikėtų keisti. Vietoje to ją sustiprino, patobulino ir aplink ją perdėliojo sistemas, išlaikant autentiškumą ir pagerinant saugumą bei elgesį kelyje.
Pagrindiniai atnaujinimai apima:
- Įrengtas 3,0 litrų, 24 vožtuvų Alfa Romeo V6 (Busso), sureguliuotas taip, kad priekinėje ašyje išvystų maždaug 220 AG ir apie 200 lb-ft (apie 271 Nm) sukimo momentą.
- Penkių pavarų mechaninė pavarų dėžė, išsaugojanti gryną vairuotojo įsitraukimą ir kontaktą su automobiliu.
- Modernizuotas pakabos derinimas, stabdžių sistema ir kitos pagalbinės grandys, kad valdymas būtų saugesnis, tiksliau prognozuojamas ir lengviau kontroliuojamas.
- Pakeista vairavimo pusė į kairiąją (LHD), kad automobilis atitiktų dabartinės rinkos ir pirkėjo reikalavimus.
.avif)
Kodėl Busso V6 yra svarbus
Busso V6 yra Alfa Romeo folkloro dalis: tai sonorius, charakteringas variklis, kurį daugelis entuziastų giria už unikalų garso toną ir reakciją. Nors jis neparodo tokių milžiniškų ar kažkada įspūdingų technologinių pažangų skaičių kaip modernių V8 swap'ai (pvz., LS ar Ford Coyote), Busso derinys — linijinis jėgos išsiskyrimas, aukštas sūkių diapazonas ir magiškas išmetimo tonas — puikiai dera prie lengvo, gerai subalansuoto roadsterio.
Šiame Spider Veloce automobilyje maždaug 220 AG, perduodami į ratus, visiškai pakeičia pojūtį. Skaičiai paprastai atskleidžia tik dalį istorijos — originali važiuoklės geometrija, perdavimo santykiai ir žemas tuščias svoris priverčia variklio galią jaustis kur kas intensyviau nei rodo lentelė. Trumpuose greitėjimuose ir vingiuotame kelyje rezultatas — itin aštrus, gyvas ir nepaprastai linksmas automobilis, kuris verčia šypsotis kiekviename įjungime.

Pavarų dėžė ir vairuotojo sąsaja
Alfaholics išmintingai paliko penkių pavarų mechaninę pavarų dėžę. Klasikinio roadsterio žavesys labai priklauso nuo vairuotojo dalyvavimo; atsisakyti sankabos pedalo būtų beveik šventvagystė. Mechaninė dėžė išlaiko tą taktilinę sąsają — perrankiojimo pojūtį, grįžtamąjį ryšį per pavarų svirtį ir santykį tarp variklio bei važiuoklės, kurį vertina entuziastai.
Pervertimas į kairę pusę (LHD) padaro automobilį praktiškesnį pardavimo vietoje esančiam pirkėjui Niujorko valstijoje ir išplečia jo patrauklumą Šiaurės Amerikos rinkoje, kur daugelis klasikų vairuojami būtent taip. Tai taip pat reiškia, kad automobilis tapo lengviau eksploatuojamas kasdieniuose maršrutuose ir parkuojant gatvėse bei garažuose, kur LHD yra įprasta.
Citata: „Mes nenorėjome prarasti to taktilinio ryšio su automobiliu,“ galėtų sakyti projekto kūrėjai. „Išsaugoję mechaniką ir originalią važiuoklę, mes konservuojame Spider sielą ir kartu padarome jį daug labiau naudojamu šiuolaikiniam savininkui.“
Dizainas, pojūtis ir elgesys kelyje
Vizualiai Alfaholics Spider išlieka ištikimas 1972 metų Veloce elegantiškoms linijoms. Tačiau atidžiau pažvelgus matyti kruopščiai atlikti skardos darbai, aukštos kokybės dažai ir modernūs akcentai ten, kur jie tikrai svarbūs: patobulinti stabdžiai, atnaujintos pakabos dalys ir diskretiški patikimumo pagerinimai po kėbulu. Šiuos elementus Alfaholics paslepia taip, kad automobilis išoriškai atrodytų autentiškas, bet viduje būtų paruoštas ilgesnėms eksploatacijoms.
.avif)
Kelyje automobilis reaguoja akimirksniu. Galite tikėtis aštraus įėjimo į posūkius, vikrių reakcijų ir variklio natos, kuri apdovanoja apkasus ir aukštesnius sūkius malonia melodija kartu su užtikrintu vidurinės srities traukimu. Tai automobilis, kuris kviečia į trumpas, dažnas važiavimas — nuolatinės mažos kelionės suteikia daugiau džiaugsmo nei ilgos autostrados kelionės — tačiau su modernizuotais komponentais jis yra kur kas patogesnis ir nuosaikesnis nei neperdirbtas egzempliorius.
Techninės specifikacijos (apibendrinta)
- Modelis: 1972 Alfa Romeo 2000 Spider Veloce (restomod)
- Variklis: 3,0L 24-vožtuvų Alfa Romeo V6 (Busso)
- Galia: ~220 AG prie ratų
- Sukimo momentas: ~200 lb-ft (apie 271 Nm)
- Pavarų dėžė: 5 greičių mechaninė
- Važiuoklė: Originali AR2470207 (išsaugota ir restauruota)
- Pavarų perdavimas: Galiniai ratai (RWD)
- Pervertimas: iš dešinės į kairę (RHD į LHD)
Rinkos kontekstas ir vertė
Alfaholics automobiliai užima augančią nišą: klasikiniai automobiliai, jautriai modernizuoti taip, kad suteiktų geriausius abiejų pasaulių aspektus. Pirkėjams, kurie nori klasikinio Alfa Romeo Spider žavesio, bet nenori nuolatinio gedimų nerimo, tokie restomod projektai yra patrauklūs. Skelbimai, tokie kaip šis — šiuo metu siūlomas Bring a Trailer Niujorko valstijoje — pasiekia kolekcionierių bei entuziastų auditoriją, pasiruošusią mokėti priemoką už kruopščiai ir pagarbiai atliktą darbą.
Kainos prognozė virš 150 000 USD nėra netikėta gerai atliktam Busso-swapped Spider egzemplioriui. Daugeliui pirkėjų originalios važiuoklės, laiko duotam kontekstui atitinkantis galingas, bet autentiškas variklis ir modernus naudojamumas pateisina šią investiciją. Platesnė tendencija rodo, kad kolekcionieriai vis labiau vertina autentiškumą ir vairavimo kokybę lygiagrečiai — jie nori automobilių, kuriuos galima vairuoti tiek parodose, tiek savaitgalių kelionėse.
.avif)
Kaip jis lyginamas su alternatyviais variklio keitimais
Taip pat matysite kitus restomodus, kuriuose montuojami modernūs V8 arba „crate“ varikliai vien siekiant vien grynos galios. Tokie keitimai suteikia milžinišką pagreitį ir lengvai pasiekiamą sukimo momentą, tačiau jie pakeičia automobilio charakterį — tonažo, garso profilį ir stabilumą. Alfaholics pasirinkimas naudoti Busso V6 išlaiko Alfa pojūčio tapatybę: garso takelį, sūkių pobūdį ir balansą, kurie išlieka ištikimi markei. Tai priminimas, kad daugeliui entuziastų vairavimo pojūtis yra svarbiau už tiesinę greičio statistiką.
Svarbiausi akcentai:
- Išsaugota originali važiuoklė dėl autentiškumo
- Busso V6 suteikia klasikinius Alfa garsus ir malonų vairavimą
- Mechaninė pavarų dėžė palaiko vairuotojo įsitraukimą
- LHD konversija daro automobilį praktišką JAV rinkai
Jeigu ieškote klasikinio Alfa, kuriuo būtų galima reguliariai važinėti ir mėgautis kiekviena kelione, šis Alfaholics Spider Veloce yra patrauklus pavyzdys. Tai priminimas, kad geriausi restomod projektai nerašo istorijos iš naujo — jie ją rafinuoja, pagerina ir padaro tinkamą šiuolaikiniam naudojimui, kartu išlaikant autentišką pojūtį ir vertę.
Šaltinis: autoevolution
Palikite komentarą