BMW stiprina 2026 i4: ilgesnis nuotolis ir aštresnis M60

BMW atnaujino i4 2026: eDrive40 nuotolis padidėjo iki 333 mylių (536 km) su 18" ratais, o M60 pakeitė M50, pasiūlydamas iki 278 mylių (447 km). SiC inverteriai gerina efektyvumą ir karščiui atsparumą.

Komentarai
BMW stiprina 2026 i4: ilgesnis nuotolis ir aštresnis M60

6 Minutės

BMW pakelia kartelę 2026 i4: ilgesnis nuotolis ir aštresnis M60

BMW of North America atnaujino i4 modelių gamą 2026 metų sezonui, pristatydama reikšmingus nuotolio pagerinimus galiniais ratais varomoms versijoms ir pakeisdama M50 našesniu M60 variantu. Serijinė gamyba turėtų prasidėti šį mėnesį, o vidaus EPA tipo bandymai rodo, kad atnaujintas liftbekas gali patikimai viršyti 300 mylių ribą vienu įkrovimu. Šie patobulinimai svarbūs tiek praktiškumo, tiek konkurencingumo atžvilgiu elektromobilių rinkoje.

EPA pagrįsti įvertinimai ir realaus pasaulio reikšmė

Remiantis preliminariais vidaus bandymais, atliktais pagal EPA procedūras, i4 eDrive40 su 18 colių ratais gali nuvažiuoti iki 333 mylių (536 km) su vienu įkrovimu. Pasirinkus dažniau montuojamus 19 colių ratus, BMW numato apie 307 mylių (494 km) nuotolį — tai vis tiek žymus pagerėjimas sunkiam elektriniam sedanui. Šie skaičiai reiškia maždaug 15 ir 12 mylių pagerėjimus palyginti su 2025 metų i4 eDrive40 šiais pačiais ratų diametrais.

Naujas i4 M60 (standartiškai su 19 colių ratais) pakeičia praėjusių metų M50 ir vienu įkrovimu įvertintas apie 278 mylių (447 km) — tai maždaug 11 mylių (18 km) daugiau nei ankstesnis modelis. Pasirinkus 20 colių ratus, BMW prognozuoja M60 nuotolio sumažėjimą iki maždaug 232 mylių (373 km), kas vis tiek yra šiek tiek geriau nei ankstesnio modelio rezultatas su tokio paties diametro ratais. Realūs atstumo skirtumai priklausys nuo vairavimo stiliaus, oro sąlygų ir maršruto pobūdžio.

Kodėl geresnis nuotolis?

BMW didžiąją dalį efektyvumo pagerėjimo sieja su patobulintais galios elektronikos sprendimais: inverteriai dabar naudoja silikoninio karbido (SiC) puslaidininkius. Lyginant su tradiciniais silicio pagrindu pagamintais komponentais, silikoninis karbidas pasižymi didesniu efektyvumu, geresne terminio valdymo tolerancija ir mažesniais energijos nuostoliais energijos konversijos metu — tai ypač svarbu magistralinėms kelionėms ir aštresnei akceleracijai. Taip pat atnaujintos valdymo programos, įkrovimo strategijos ir energetikos valdymo logika prisideda prie bendrai geresnio važiavimo nuotolio.

Papildomai, aerodinaminiai ir paketavimo patobulinimai, tokie kaip ratų dangčio optimizacija, mažesnis ratų pasipriešinimas ir efektyvesnė šilumos valdymo sistema, prisideda prie nuotolio padidėjimo. Ilgalaikėje perspektyvoje SiC technologija siūlo ne tik geresnį efektyvumą, bet ir potencialiai ilgesnį komponentų tarnavimo laiką ir geresnį veikimą esant aukštoms temperatūroms, kas yra svarbu tiek didelio nuotolio elektromobiliams, tiek sportinėms M Performance versijoms.

Veikimas: M60 suteikia daugiau jėgos

i4 M60 yra akivaizdus našumo žingsnis pirmyn, palyginti su einamuoju M50. BMW nurodo standartinę mechaninę galią 510 AG — tai 41 arklio galios padidėjimas — o įjungus Sport režimą sistema gali suteikti apytiksliai 593 AG, tai yra 57 AG daugiau nei 2025 metų M50. Maksimalus sukimo momentas lieka 586 lb-ft (795 Nm), o BMW teigia, kad idealios sąlygos leidžia M60 pasiekti 60 mph (97 km/h) per maždaug 3,6 sekundės. Šie skaičiai rodo aiškų spartinimo pranašumą, tačiau realus laikas gali skirtis priklausomai nuo padangų sukibimo, aplinkos sąlygų ir akumuliatoriaus temperatūros.

Konteksto dėlei:

  • i4 eDrive40: apie 335 AG, 0–60 mph per ~5,5 sekundės
  • i4 dviašis (konfigūruojama): apie 396 AG, 0–60 mph per ~4,9 sekundės
  • i4 M60: 510 AG (standartiškai), 593 AG (Sport režimas), 0–60 mph per ~3,6 sekundės

Svarbus techninis niuansas: i4 vis dar stovi ant BMW CLAR architektūros — tos pačios platformos, kurią naudoja vidaus degimo 4 Serijos Gran Coupe — o ne ant specialios BEV platformos. Toks pasirinkimas veikia automobilio masę, erdvės paskirstymą ir važiavimo dinamiką lyginant su specialiai elektromobiliams sukurtomis platformomis. Nors tai leidžia dalintis gamybos ir komponentų ištekliais su vidaus degimo modeliais, dedikuotos EV platformos dažnai siūlo geresnį svorio paskirstymą, žemesnį centrą ir platesnes akumuliatoriaus talpos galimybes.

Praktiniu lygiu M60 privalumai apima ir specifinius M Performance derinimus: stabdžių sistemos parinktys, pakabos adaptacijos, elektrinės vairavimo reakcijos ir terminio valdymo strategijos, optimizuotos aukštos apkrovos sąlygoms. Visi šie elementai daro M60 patrauklią alternatyvą tiek lenktynių trasai, tiek kasdieniam sportiškam naudojimui mieste ar greitkelyje.

Pozicionavimas ir rinkos kontekstas

Svarbu pabrėžti, kad i4 M50 ir M60 yra M Performance modeliai, o ne pilnaverčiai M automobiliai. Vis dėlto M50 buvo geriausiai parduodamas BMW elektrinis modelis 2024 metais, o M padalinys apskritai (M ir M Performance) pernai pardavė daugiau nei 200 000 automobilių, kas rodo stiprų susidomėjimą sportiškais elektrifikuotais produktais. Šis segmentas auga, nes pirkėjai nori derinti elektrinio važiavimo privalumus su aukštesniu dinaminiu potencialu.

Vertės faktorius yra viena iš i4 M60 privalumų. BMW JAV pradinė kaina (neįskaičius pristatymo mokesčio) už greičiausią 2026 metų i4 prasideda nuo 70 700 USD. Palyginimui, M4 Competition xDrive Coupe pradžios kaina siekia apie 90 600 USD, o M4 Competition Coupe — maždaug 85 500 USD. Tokia kainų atotrūkis daro M60 patraukliu pasirinkimu pirkėjams, kurie prioritetizuoja tiesinę greitąją pagreitį ir elektromobilio eksploatavimo privalumus, tačiau M4 modeliai vis tiek siūlo labiau emociškai intensyvų vairavimo pojūtį ir aukštesnį maksimalų greitį dėl specialaus šasi ir variklių tuningo.

Pagrindiniai akcentai

  • eDrive40 įvertintas iki 333 mylių (536 km) su 18 colių ratais
  • M60 pakeičia M50, iki 278 mylių (447 km) su 19 colių ratais
  • Silikoninio karbido (SiC) inverteriai padidina efektyvumą ir atsparumą karščiui
  • M60: 510 AG (standartiškai), 593 AG Sport režime, 586 lb-ft sukimo momentas, 0–60 mph per ~3,6 s
  • Greičiausio i4 pradinė kaina: 70 700 USD (be pristatymo mokesčio)

"2026 i4 atneša apčiuopiamą nuotolio padidėjimą ir tvirtesnį M Performance variantą," teigė vienas produkto analitikas. "Tai suartina BMW EV pasiūlą, subalansuodama praktišką nuvažiuojamą atstumą, našumą ir kainodarą." Ši pastaba atspindi rinkos kryptį, kurioje gamintojai stengiasi suderinti kasdienį naudojimą ir emocinį vairavimo potyrį.

Ar pirkėjai pasirinks i4 M60 vietoje tradicinio M automobilio priklauso nuo prioritetų: jei norite akimirkinio elektromobilio sukimo momento, mažesnės eksploatacijos sudėtingumo ir stipraus tiesinio pagreičio už mažesnę kainą, M60 sunkiai atmetamas. Jei jūsų prioritetas yra galutinis šasi atsakas, aukštesnis maksimalus greitis ir tradicinis M vairavimo pojūtis, M4 asortimentas vis dar pirmauja. Be to, ilgesnis nuotolis ir geresnė energijos valdymo technologija gali pakeisti sprendimą tiems, kurie dažnai atlieka tolimo nuotolio keliones ar nori mažiau priklausyti infrastruktūros stočių skaičiaus.

Tikėkitės detalesnių EPA reitingų ir pirmųjų bandymų įspūdžių, kai prasidės gamyba ir nepriklausomi bandymai patvirtins gamintojo pateiktus skaičius. Nepriklausomi testai dažnai atskleidžia skirtingas realaus pasaulio vertes, todėl būsimi įvertinimai padės užbaigti vaizdą apie i4 naujinimų poveikį kasdieniam naudojimui, įkrovimo greičiui, baterijos ilgaamžiškumui ir bendram eksploataciniam komfortui.

Taip pat verta atkreipti dėmesį į platus rinkos konkurencijos spektrą: kiti gamintojai toliau diegia SiC technologijas ir didina akumuliatorių energijos tankį, todėl tolimesni atnaujinimai gali dar labiau pakoreguoti segmentą. BMW pasirinkimas išlaikyti CLAR architektūrą suteikia privalumų gamybos efektyvumui ir dalių dalinimosi galimybėms, tačiau ilgalaikėje perspektyvoje dedikuotos BEV platformos gali pasiūlyti platesnį optimizavimo potencialą elektromobilių našumo ir nuotolio srityse.

Šaltinis: autoevolution

Palikite komentarą

Komentarai