Mercedes GLB EQ: kamufliažo atskleidimas prieš debiutą

Mercedes atidengia 2026 GLB EQ kamufliažą prieš gruodžio 8 d. debiutą. Straipsnyje aptariami dizaino pokyčiai, MMA platforma, 85 kWh baterija, 800 V įkrovimas, WLTP nuvažiuojamas atstumas ir rinkos perspektyvos.

Komentarai
Mercedes GLB EQ: kamufliažo atskleidimas prieš debiutą

3 Minutės

Mercedes atidengia kamufliažą artėjant gruodžio pristatymui

Mercedes-Benz pamažu atskleidžia vis daugiau 2026 m. GLB EQ, artėjant gruodžio 8 d. debiutui. Naujausios šnipų nuotraukos atskleidžia pilnai matomą šoninio profilio vaizdą, kuris yra gerokai elegantiškesnis už ankstesnį GLB ir pabrėžia Mercedes siekį padaryti šį kompaktišką elektrinį krosoverį (elektrinis krosoveris) pagrindiniu pardavimų modeliu savo įėjimo lygio EV šeimoje.

Kodėl GLB EQ svarbus

Nors Mercedes naujus MMA platformos elektromobilius pristatė su CLA sedanu, gamintojas gerai supranta, kad pardavimus daugiausiai skatins krosoveriai — ne sedanai. GLB EQ įgauna formą kaip Mercedes kompaktiškos linijos darbo arklys: praktiškas, vizualiai patrauklesnis nei anksčiau ir skirtas pritraukti jaunesnius pirkėjus, kurie ankstesnius, per daug konservatyvius kompaktinius Mercedes modelius praleido.

Išėjęs GLB dažnai buvo kritikuojamas dėl konservatyvaus dizaino, kuris labiau traukė vyresnius pirkėjus. Tuo tarpu 2026 m. GLB EQ rodo dizaino komandą, radusią gaivesnę kryptį. Nors naujasis GLB išlaiko dabartinio modelio bendras proporcijas — įskaitant akivaizdžią galimybę turėti trečią sėdynių eilę, kas kompaktinių krosoverių klasėje yra retenybė — jo šoninis profilio siluetas atrodo žymiai dinamiškesnis ir modernesnis.

Ką dabar žinome iš prototipų

Mūsų fotografai pastebėjo beveik serijinių GLB EQ prototipų parką viešuose keliuose, greičiausiai ruošiantis žiniasklaidos renginiui. Su pilnai matomomis šoninėmis plokštėmis, tik priekinės ir galinės detalės išlieka kamufliažuotos. Mercedes jau paskelbė interjero nuotraukas ir patvirtino oficialią atskleidimo datą, todėl likusios paslaptys labiau susiaurėja iki priekinio ir galinio bamperio sprendimų bei galutinių apdailos detalių.

Svarbiausi techniniai pastebėjimai:

  • Platforma: Mercedes MMA architektūra (dalinasi technologijas su CLA EV)
  • Baterija: apie 85 kWh naudingos talpos (85 kWh baterija)
  • Įkrovimas: 800 V elektros sistema su iki ~320 kW pikine įkrovimo galia
  • Pavarų sistema: tikėtini dviejų variklių AWD variantai; galimas ir galiniais ratais varomas (RWD) bazinis modelis
  • Sėdynės: tikėtina, kad kai kuriose konfigūracijose išliks pasirinktinė trečia eilė

Galia ir nuvažiuojamas atstumas

Po naujos karoserijos GLB EQ technologijų požiūriu yra arčiau CLA nei ankstesnio GLB. Tai reiškia tą pačią maždaug 85 kWh bateriją ir aukštos įtampos 800 V architektūrą, leidžiančią automobiliui įkrauti iki 320 kW pikine galia. Dviejų variklių sprendimai patvirtinti kaip gamos dalis, tačiau Mercedes taip pat gali pasiūlyti galiniais ratais varomą bazinį variantą, kad pradinis kaina išliktų konkurencinga.

Nuvažiuojamas atstumas bus šiek tiek menkesnis nei itin aptakaus CLA. Nors CLA RWD optimistiškai žada iki ~792 km (492 mylių) pagal WLTP labiausiai palankioje ciklo versijoje, aukštesnio profilio GLB to efektyvumo nepasieks. Tikimasi, kad Mercedes sertifikuos GLB EQ daugiau nei ~650 km (400 mylių) WLTP efektyviausioje versijoje — tai maždaug atitinka apie 560 km (350 mylių) realų važiavimo nuotolį, priklausomai nuo konfigūracijos ir eksploatacijos sąlygų.

"GLB EQ yra ta vieta, kur praktiškumas susitinka su Mercedes naujausia EV technologija — ir šis balansas nulems jo sėkmę," teigia vienas pramonės analitikas.

Rinkos pozicionavimas ir perspektyvos

Mercedes mato GLB EQ kaip strateginį uždėjimą: kompaktiški krosoveriai yra pagrindinis kelias pritraukti naujus, jaunesnius klientus, o elektrinės versijos turi sujungti stilių, technologijas ir šeimai palankią erdvę. Trečios eilės išlaikymas gali suteikti GLB EQ pranašumą prieš konkurentus — kompaktiškus elektrinius SUV'us, kurių dauguma orientuoti į dviejų eilių sprendimus.

Svarbiausi punktai santraukoje:

  • Jaunesnis, elegantiškesnis eksterjeras lyginant su ankstesniu GLB
  • MMA platforma ir su CLA dalinamos technologijos
  • Stiprūs įkrovimo rodikliai ir konkurencingas WLTP nuvažiuojamas atstumas
  • Praktiškumas ir galimybė turėti trečią sėdynių eilę

Tikėtina, kad Mercedes pilnai atskleis visus techninius ir kainodaros niuansus gruodžio 8 d. Iki tol atidengtas šoninis profilis yra aiškiausias ženklas, kad GLB EQ taps svarbiu kiekybiniu žaidėju Mercedes elektromobilių portfelyje ir rimtu konkurentu kompaktiškų elektrinių SUV segmente.

Šaltinis: autoevolution

Palikite komentarą

Komentarai