Ford Ranger: nauji Platinum ir Limited PHEV variantai

Ford Ranger pristato naujas Platinum ir Limited PHEV komplektacijas: galingas hibridinis variklis, iki 43 km EV rida, BlueCruise autopilotas ir atnaujintas premium interjeras, skirtas europietiškiems pirkėjams.

2 Komentarai
Ford Ranger: nauji Platinum ir Limited PHEV variantai

7 Minutės

Ford updates Europe’s best-selling pickup with two new PHEV trims

Ford Ranger, ilgai Europoje pardavimų lentelėse pirmavęs vidutinio dydžio pikapas, įgauna du naujus aukštesnės klasės variantus, o Blue Oval kompanija dar ryškiau pasitelkia elektrifikaciją ir modernias technologijas. Naujosios Platinum ir Limited komplektacijos sukurtos aplink Ranger plug-in hibridinę (PHEV) jėgainę ir atneša tamsesnį dizino sprendimą, patobulintą saloną bei vairuotojo pagalbos sistemų paketą, kuris bus prieinamas plačiau visoje gamoje. Šie pakeitimai ne tik suteikia estetinį atnaujinimą, bet ir pabrėžia Ford strategiją sujungti tradicines pajėgas su naujomis energijos taupymo galimybėmis ir pažangiomis sąsajomis.

What’s new: Platinum and Limited overview

Platinum ir Limited nėra atskiros eksperimentinės jėgainės – jos naudoja Ranger PHEV hibridinę sistemą, kurioje degimo variklis derinamas su elektriniu varikliu, kartu išvystydami 277 AG ir 697 Nm sukimo momentą. Tai vienas didžiausių galios rodiklių tarp vidutinio segmento pikapų ir leidžia pasiekti tvirtas eksploatacines charakteristikas tiek kasdieniame, tiek darbiniame režime. PHEV sistema suteikia galimybę važiuoti iki 27 mylių (apie 43 km) vien elektra, kas yra patogu trumpoms kelionėms, miesto zonoms su eismo apribojimais ir kasdieniams maršrutams, kai prioritetas – mažesnės emisijos ir geresnis degalų taupymas.

Štai pagrindiniai akcentai, įrodomi techninėmis ir praktinėmis savybėmis:

  • PHEV jėgainė: 277 AG ir 697 Nm sukimo momentas
  • EV rida: iki 27 mylių (apie 43 km) vien elektra
  • Vilkimo galia: iki 3 500 kg (7 700 lb)
  • Krovinio talpa (payload): iki 1 000 kg (1 tona)

Design and interior: darker, premium finishes

Abi aukštesnės komplektacijos diegia tamsesnį ir solidų vizualinį sprendimą. Platinum – tai viršutinė komplektacija, kurioje matomos Ebony Gloss Black detalės priekinėje dalyje, aplink groteles, specialūs ženkliukai bei blizgus juodas tinklelio tipo priekinių grotelių apdaila su tamsaus chromo ir šilkinio chromo akcentais. Nauji 18 colių lengvojo lydinio ratlankiai buvo sukurti taip, kad harmoningai derėtų su elektrifikuotu varikliu ir bendru dizaino akcentu; kaip parinktis siūlomas akį traukiantis perlamutrinių atspalvių Acacia Green dažymas. Estetiniai sprendimai orientuoti į pirkėją, kuris vertina tiek konservatyvų solidumą, tiek modernius akcentus.

Salone galima tikėtis tamsių ebony spalvos sėdynių su nauju siuvinėjimo raštu, Urban grey kontrasto siūlėmis bei tamsaus chromo apdaila ant vairo ir durelių. Tokie kosmetiniai atnaujinimai bus prieinami ir kitoms Ranger versijoms, leidžiant pirkėjams pasirinkti anksčiau tik aukštesnėms komplektacijoms būdingus apdailos elementus. Interjeras orientuojamas į patogumą, atsparumą kasdieniam naudojimui ir ergonomiką – pritaikytas tiek darbo sąlygoms, tiek šeimos kelionėms.

Tech upgrades and safety: bringing BlueCruise to the segment

Ranger technologinė įranga sulaukė reikšmingo atnaujinimo. 12 colių centrinis lietimui jautrus ekranas, kuris montuojamas PHEV versijoje, tampa standartine įranga visoje gamoje, o norint galima užsisakyti ir 12,4 colio konfigūruojamą skaitmeninį prietaisų skydelį. Programinės įrangos ir ryšio patobulinimai apima naudines funkcijas, tokias kaip Trailer Theft Alert – pranešimą apie priekabos atjungimą nuo kablio, siunčiamą per Ford programėlę, kas ypač svarbu verslo klientams bei žvejams, statybininkams ar turintiems brangią įrangą krautuve.

Tačiau pagrindinis akcentas yra BlueCruise: Ford be-rankų, su akimis prie kelio valdomas asistuojamos vairavimo sistema. Ranger PHEV tampa pirmuoju šio segmento pikapu, siūlančiu BlueCruise – tai reiškia galimybę naudotis pažangiu autopilotu tam tikrose magistralėse. Sistema montuojama kaip standartas Platinum PHEV versijoje ir yra pasirenkama Wildtrak PHEV. BlueCruise valdo vairavimą, akseleraciją ir stabdymą patvirtintose magistralėse (vadinamose Blue Zones) bei naudoja kameras ir radarus, skaitydama kelio juostas, greičio ženklus ir eismo srautus. Europoje BlueCruise aprėptis apima tarpvalstybinį tinklą, apytiksliai 84 000 mylių (135 000 km) tinkamų kelių 16 šalių, todėl sistema gali būti naudinga tarptautiniams vairuotojams ir ilgesnių atstumų maršrutams.

How BlueCruise works

  • Naudoja radarus ir kameras aplinkos stebėjimui ir sąveikai su eismu
  • Išlaiko automobilį juostoje ir saugų atstumą nuo priekyje važiuojančio transporto
  • Veikia tik nustatytose Blue Zones zonose suderinamose magistralėse

Performance, towing and practical use

Be PHEV varianto, europietiški pirkėjai vis dar gali rinktis tradicinį 3,0 litro V6 turbodiesel variklį, generuojantį 237 AG ir 600 Nm, suvaldomą per 10 laipsnių automatinę pavarų dėžę. Tokios parinktys suteikia klientams galimybę pasirinkti pagal realius poreikius: PHEV skirtas efektyvumui ir miestui, o dyzelis – didesnei rida bei sunkiam darbui. Darbo ir laisvalaikio klientams, kuriems reikalinga tikra vilkimo ir krovinių vežimo galia, Ranger vis dar siūlo solidžią kombinaciją: maksimali vilkimo galia iki 3 500 kg ir krovinio talpa arti vienos tonos, kas leidžia konkuruoti su kitais vidutinio segmento pikapais tiek statybų aikštelėse, tiek žemės ūkyje ar laisvalaikio veiklose, pavyzdžiui, valčių traukime ar didesnės įrangos pervežime.

Tokių mišrių jėgainių variantų buvimas – PHEV dėl efektyvumo ir miesto lankstumo, dyzelis dėl didesnio nuvažiuojamo atstumo ir sunkaus darbo – atspindi Ford strategiją pasiūlyti pasirinkimą tiek komerciniams, tiek privačių pirkėjų segmentams. Tai leidžia išlaikyti produkto konkurencingumą įvairiose Europos rinkose, kur reikalavimai skiriasi priklausomai nuo regionalių taisyklių dėl emisijų, mokesčių ir infrastruktūros.

Market positioning and outlook

Ranger dešimtmetį trunkanti dominavimas Europoje nėra atsitiktinis. Plečiant gamą su premium PHEV komplektacijomis ir perduodamais dizaino bei technologiniais atnaujinimais per visą modelių eilę, Ford stiprina Ranger įvaizdį kaip universalų visų paskirčių automobilį: pakankamai pajėgų darbo aplinkoje, patogų šeimos kelionėms ir aktualų rinkoje, kuri vis labiau krypsta į elektrifikaciją bei pažangias vairuotojo pagalbos sistemas. Toks pozicionavimas leidžia Ford pasiekti tiek tradicinius pikapo pirkėjus, tiek tuos, kurie ieško modernių sprendimų ir mažesnių eksploatacinių sąnaudų.

Cituojant pramonės analitiką: 'Platinum ir Limited komplektacijų įvedimas rodo Ford strategiją: perkelti technologijas ir prabangos elementus į platesnį gamą, išlaikant pagrindinę gebą ir funkcionalumą.' Tokia pozicija suteikia Ranger stiprią konkurencinę privalumą, ypač kol rinkoje formuojasi naujos pirkėjo preferencijos dėl elektrifikacijos premijų, dotacijų ir eksploatacinių mokesčių.

Ordering, availability and pricing

Ford pradės priiminėti užsakymus Ranger PHEV Platinum ir Limited Europoje nuo gruodžio pabaigos, o pirmieji pristatymai planuojami pradėti 2026 m. gegužę. Įmonė dar nepaskelbė rekomenduojamos mažmeninės kainos (MSRP) naujoms komplektacijoms prie starto, tačiau tikėtina, kad Platinum bus pozicionuojama kaip gamybos viršutinė versija, o Limited užims vietą žemiau jos, pasiūlydama aukštos klasės funkcijas su šiek tiek mažesne kaina. Vietiniai rinkos mokesčiai, pirkimo subsidijos ir konfigūracija (pvz., papildoma įranga, vilkimo paketas) turės didelės įtakos galutinei kainai kiekvienoje šalyje.

Bottom line

Pirkėjams, kurie ieško vidutinio dydžio pikapo, derinančio gebą ir modernias technologijas bei elektrifikuotą efektyvumą, Ranger naujosios Platinum ir Limited PHEV komplektacijos plečia pasirinkimą ir patrauklumą. Galingos hibridinės jėgainės, BlueCruise prieinamumas ir atnaujintas premium stilius sustiprina Ranger pozicijas tarp tų, kuriems reikia tiek praktinės paskirties, tiek pažangių funkcijų Europoje, kur rinka sparčiai keičiasi. Funkcionalumo, komforto ir modernių vairuotojo pagalbos priemonių derinys užtikrina, kad Ranger išliks svarbiu žaidėju vidutinio segmento pikapų rinkoje.

Jeigu svarstote pikapą, skirtą mišriam miesto ir kaimo naudojimui, Ranger PHEV asortimentas dabar siūlo realius sprendimus tiek mažesnėms kasdienėms kelionėms su mažesnėmis emisijomis, tiek rimtesnėms velkimo užduotims. Tolimesnė informacija apie specifikacijas, regionalias prieinamumo galimybes bei galimus papildomus paketus bus skelbiama artėjant užsakymų pradžiai.

Šaltinis: autoevolution

Palikite komentarą

Komentarai

citylane

Kaip sakoma, daug žadama, mažiau įrodyta. 43 km EV skamba šauniai, bet ar pirkėjams verta papildomai mokėti už BlueCruise ir premium interjerą? Lauksiu kainų.

turbo_mk

Wow turbo_mk Ranger PHEV Platinum atrodo rimtai. 43 km EV, 277 AG, 3 500 kg vilkimo ir BlueCruise. Bet ar realiai veiks visose Europos magistralėse?