6 Minutės
Delta4x4 Lil' Beast: Ranger tampa tvirtesniu ir išmanesniu pikapu
Delta4x4 pristatė santūrų, bet veiksmingą atnaujinimo paketą Europos rinkai skirtam Ford Ranger, kuris jungia funkcionalų bekelės pajėgumą su santūriu, darbui pritaikytu įvaizdžiu. Pavadinta "Lil' Beast", ši konversija skirta nuo 2023 m. gaminamiems Ranger modeliams ir orientuota į kompaktišką pakabos pakėlimą, didesnes padangas bei vizualų išplėtimą, leidžiantį sutalpinti platesnį ratų atstumą ir platesnį padangų plotą.
What the Lil' Beast package includes
Pagrindą sudaro 45 mm pakabos pakėlimas kartu su naujais amortizatoriais, sureguliuotais atsižvelgiant į pikapo svorį ir numatomą naudojimą. Toks santūrus pakėlimas – apie 1,8 colio – suteikia papildomo pravažumo aukščio, neblogindamas kasdienių važiavimo savybių magistralėje. Delta4x4 komplektuoja kiekvieną kampą Lodertire visureigių padangomis 305/60 R18 dydžio ir montuoja jas ant matinio juodo Hanma ratlankių, kuriuos bendrovė nurodo neįprastai kaip 18 x 19".

Pagrindiniai patobulinimai apžvelgiant:
- 45 mm (1.8 in) pakabos pakėlimas su naujais amortizatoriais
- Lodertire 305/60 R18 visureigių padangos (alternatyva: Mickey Thompson 33x12.50 MT)
- Matinis juodas Hanma ratlankis (nurodytas 18 x 19")
- Savaime lipnios pločio padidinimo arkos (+42 mm kiekvienoje pusėje)
- Spidometro perskalibravimas ir ratų suvedimas įskaičiuoti
Savaime lipnios arkos prideda po 42 mm (apie 1,6 colio) papildomo pločio kiekvienoje pusėje, suteikdamos Ranger labiau išsiskiriančią ir stabilią stovą, kuri papildomai derinama su didesniais ratais ir padangomis. Kadangi bėgio skersmuo ir montavimo geometrija pasikeičia, Delta4x4 atlieka spidometro kalibraciją kaip konversijos dalį, taip pat įvertina ir koreguoja ratų poslinkius bei įverčius, kad išliktų saugumas ir teisingi parodymai.
Pricing, options and build time
Pilnas Lil' Beast paketas kainuoja €7,950 (maždaug $9,230 pagal tuo metu galiojančius kursus) ir į tai įtrauktas ratų suvedimas bei pakaitinis automobilis viso remonto laikotarpiui – patogus sprendimas klientams, kuriems reikia judėti, kol jų krovininis automobilis yra dirbtuvėse. Delta4x4 dirbtuvės Odelzhausene įprastai užbaigia kiekvieną statymą per maždaug savaitę, priklausomai nuo užsakymų sudėtingumo ir dalinių prieinamumo.
Jeigu klientui reikia tik pakėlimo įrangos, 45 mm pakabos komplektas siūlomas atskirai už maždaug €2,377 (~$2,760). Tiems, kurie siekia dar dramatiškesnės stovos, Delta4x4 taip pat siūlo 100 mm (4.0 in) kėbulo pakėlimą už €4,998 (~$5,800) – šis sprendimas kelia kėbulą, o ne keičia pakabos geometrijos, todėl išlaikomas originalus amortizatorių ir šasi charakteris, bet su didesniu tarpeliu tarp kėbulo ir važiuoklės.

Alternatives and fitment notes
Vietoj visureigių Lodertire padangų pirkėjai gali pasirinkti Mickey Thompson mud-terrain (bekelės) padangas su 33 x 12.50 dydžiu – tai tikros 33 colių padangos, suteikiančios Ranger agresyvesnį bekelės įvaizdį ir geresnį sukibimą minkštose ar šlapiuose paviršiuose. Bet kurio padangų skersmens pakeitimas reikalauja spidometro perskalibravimo ir kartais papildomų smulkių mechaninių korekcijų, pavyzdžiui, padėties jutiklių arba ABS sistemos parametrų peržiūros; Delta4x4 įtraukia šias paslaugas kaip dalį konversijos, tačiau klientui verta pasiteirauti apie konkrečias diagnostikos procedūras prieš užsakant darbą.
Taip pat verta paminėti, kad Delta4x4 gali pritaikyti tą pačią konversiją mechaniniu požiūriu artimai susijusiam Volkswagen Amarok modeliui, tokiu būdu išplečiant pasiūlymą ne tik Ford savininkams. Toks pritaikymas reikalauja tinkamo dalių suderinamumo patikrinimo, ratlankių offset ir stabdžių sistemos vertinimo, ypač jei keičiate ratų matmenis ir padangų plotį.
Context: the Euro-market Ranger versus the US model
Single-cab (vienvietis kabinos) Ranger modelis daugiausia parduodamas Europoje ir kitose rinkose, jis surenkamas Pretorijoje, Pietų Afrikoje. Šis Europos rinkos Ranger iš esmės skiriasi keliais svarbiais aspektais nuo JAV įprastų double-cab (dvivietės kabinos) modelių. Pavyzdžiui, Europos gamoje yra Ranger PHEV hibridinė versija (ji nėra siūloma JAV rinkoje) ir dyzeliniai varikliai, kurie visiškai keičia tokių modelių, kaip Raptor, charakterį ir eksploatavimo savybes.
Europoje parduodamą Raptor modelį galima užsakyti su bi-turbo dyzeliniu keturių cilindrų varikliu ir, benzininėms modifikacijoms, tokioms kaip 3.0 l EcoBoost, papildomais benzino dalelių filtrais. Didesnį 3.0 l EcoBlue dyzelį, kuris siūlomas kai kuriose rinkose, Jungtinėse Amerikos Valstijose paprastai nepardavinėja. Tokie skirtumai lemia skirtingą eksploatacijos ekonomiją, emisijų reikalavimus ir techninę priežiūrą, todėl modifikacijos rinkoje turi būti pritaikomos atsižvelgiant į vietos reguliacijas ir techninius reikalavimus.

Price positioning
2025 m. gruodį be pridėtinės vertės mokesčio (ex-VAT) vienvietės kabinos Ranger pradinė kaina Vokietijoje yra apie €36,790 (maždaug $42,710). Darbui orientuotas Ranger XL single-cab komplektuojamas tik su mažesniu EcoBlue 125 kW dyzeliniu varikliu – maždaug 168 AG ir apie 405 Nm (apytiksliai 300 lb-ft) sukimo momentu. Aukščiausioje kainų skalėje Europos Raptor prasideda nuo €65,350 su bi-turbo EcoBlue arba €70,450, jei užsakoma su EcoBoost benzininio kuro agregatu. Palyginimui, JAV parduodamas Raptor JAV rinkoje pradžioje kainuoja maždaug $56,070 prieš priskaičiuojant paskirstymo ir mokesčius.
Why this conversion matters
Lil' Beast paketas orientuotas į pirkėjus, kurie nori praktiško pakėlimo ir patobulinto bekelės pajėgumo, bet vengia ekstravagantiškų, per daug išpuoštų modifikacijų, dažnai matomų ant didelio dydžio sunkvežimių. Kombinuodama santūrų pakabos pakėlimą, realias 33 colių padangų galimybes ir diskretišką vizualinį išplėtimą, Delta4x4 suteikia vienvietei kabinai Ranger geresnes įvažiavimo ir išvažiavimo galimybes (approach ir departure angles) be reikšmingo kasdienio naudojimo pablogėjimo.
Techniko žodžiais: "Tai skoningas, nuoširdus atnaujinimas jau galingam vidutinio dydžio pikapui. Mums svarbu pridėti galimybių nekenkiant patikimumui ar kasdienei vairavimo patirčiai." Tokios transformacijos dažnai gerina ne tik pravažumą, bet ir praktinį automobilio pritaikymą darbui lauke, geležinkelių priežiūrai, žemės ūkiui ar laisvalaikiui su bekelės veikla.
Įmonėms, kurios eksploatuoja autoparkus, amatininkams arba privatiems savininkams, kurie savaitgaliais mėgsta važiuoti po laukus ar keliauti prastos dangos keliukais, Lil' Beast yra praktiškas sprendimas paversti darbo sunkvežimį į universaliai pritaikytą, bekelėms pasiruošusį Ranger be kraštutinių kompromisų. Be to, tokios modifikacijos gali turėti poveikį perpardavimo vertei – gerai atlikta, profesionaliai įgyvendinta konversija dažnai yra vertinama kaip privalumas tiems pirkėjams, kurie vertina techninį pasirengimą ir genuinį bekelės potencialą.
Techniniai aspektai, į kuriuos verta atkreipti dėmesį prieš užsakant: ratų offset ir disko plotis lemia, kiek papildomo šoninio apkrovimo patirs guoliai ir pakaba; didesnės padangos keičia posūkių dinamiką ir gali padidinti kuro sąnaudas; taip pat svarbu įvertinti, ar pakeitus padangas ir ratlankius, reikia papildomų stabdžių sistemos ar amortizatorių sureguliavimų. Delta4x4 savo pasiūlymuose akcentuoja, kad kiekvienas montavimas yra pritaikomas konkrečiam automobiliui ir eksploatacijos poreikiams, todėl prieš pirkimą rekomenduojama pasitarti su specialistais dėl optimalaus variantų derinio.
Šaltinis: autoevolution
Komentarai
driveline
Man patinka, kad tai ne šou, o praktika. Bet 8k eur už paketą reikia aiškios garantijos ir patikimumo. Reikės tiksliai tikrinti su servisu, ar viskas suderinta.
Marius
Subtili, praktiška konversija. 45 mm pakėlimas, 305/60 R18 ir tamsūs Hanma ratlankiai – Ranger atrodo rimtai bekelėms, o kasdieninis komfortas liks. Įdomu, ar spidometras tiksliai suderintas.
Palikite komentarą