3 Minutės
BMW R80/7 Sekhmet: įspūdingas asmeninio motociklo kūrimo pavyzdys
Unikalus BMW R80/7 Sekhmet motociklas gimė iš kūrybingų 72 HKG Performance komandos – Antonio ir Jorge – vizijos. Šie meistrai iš naujo įprasmino istorinį 1979 m. BMW R80/7, paverčiant jį išskirtiniu meno kūriniu. Sekhmet vardas, kilęs iš stipriosios Egipto karo ir gydymo deivės, puikiai atspindi šio projekto charakterį. Šis motociklas aiškiai rodo, kas įmanoma, kai aistra ir įgūdžiai susijungia šiuolaikinėje individualių motociklų scenoje.
Dizaino evoliucija: kiekvienos detalės pergalvojimas
Beveik visos originalios BMW R80/7 dalys buvo arba pakeistos, arba kruopščiai atnaujintos. Klasikiniai motociklo kontūrai dingo, vietoje jų atsirado agresyvus stovėjimas, pasiektas derinant pažangius šiuolaikinius komponentus su rankų darbo detalėmis. Iš originalios išorės išlieka tik kuro bakas, o priekyje dominuoja išskirtinis individualus gaubtas su įmontuotu LED žibintu ir permatoma vėjo apsauga. Galinėje dalyje sumontuotas iš kalto anglies pluošto pagamintas uodegos segmentas su stilingu LED apšvietimu, kuris puikiai jungia estetiką ir funkcionalumą.
Pritaikyta juodos odos sėdynė ir ergonomiškai suderintas valdymas dera su CNC apdirbtais aliumininiais pakojais bei žemai esančiais vairais, aptrauktais aukščiausios kokybės Biltwell rankenomis ir galiniuose galuose įmontuotais veidrodžiais. Kiekviena detalė apgalvota iki smulkmenų – minimalistinis Motogadget Chronoclassic analoginis prietaisų skydelis išryškina Sekhmet sportinį charakterį.

Galingesnės charakteristikos: žali jėga ir modernus valdymas
Po išraiškingu dizainu slepiasi reikšmingai patobulinta technika. Priekyje sumontuotos apverstos šakės tvirtinamos preciziškai CNC frezuotomis lankstėmis, čia taip pat įrengta pažangi stabdžių sistema iš Suzuki Hayabusa – du slankiojantys diskai ir tvirti šešių stūmoklių suportai, valdomi radialiniu pagrindiniu cilindru. Gale veikia pažangus Ohlins amortizatorius ir naujai suvirintas plieninis rėmas užtikrina puikų valdymą bei komfortišką pakabą.
72 HKG inžinieriai papildomai sumontavo vienpusį galinį švyturį iš naujesnio BMW modelio, pritaikė nestandartinius amortizatoriaus tvirtinimus ir pasirinko aukštos klasės stipruotus ratus su Bridgestone Battlax padangomis, kurios užtikrina stiprų sukibimą ir stabilumą bet kurioje dangoje.
Variklis ir techninės specifikacijos
Oru aušinamas dvitaktis bokserio tipo BMW motociklo variklis buvo gerokai patobulintas – sumontuoti tvirti kalti stūmokliai, programuojama uždegimo sistema ir modernus hidraulinis sankabos mechanizmas. Oro srautas užtikrinamas 38 mm Mikuni karbiuratoriais su pagerintais srauto filtrais, o rankų darbo nerūdijančio plieno išmetimo sistema veda į aukštai sumontuotą duslintuvą kairėje pusėje. Visa elektra valdoma itin tiksliu Motogadget valdymo bloku, kuris garantuoja patikimumą ir naujausias funkcijas.

Rinkos pozicija bei palyginimas
BMW R80/7 Sekhmet užima išskirtinę poziciją individualių motociklų pasaulyje – skirtas tiems, kurie vertina tiek individualų dizainą, tiek aukšto lygio technines savybes. Bikų klasėje šis modelis išsiskiria unikaliu klasikinių BMW inžinerinių sprendimų ir šiuolaikinio sportinio dizaino deriniu, kuris retai pasitaiko individualizuotoje produkcijoje. Lyginant su kitais modifikuotais BMW R serijos projektais, Sekhmet žengia žingsnį pirmyn dėl bekompromisio dizaino ir naujausių technologijų integracijos.

Galutinis vertinimas
Nuo išraiškingos juodai pilkos spalvų gamos su auksiniais akcentais iki pažangiausių modifikacijų – BMW R80/7 Sekhmet, sukurtas 72 HKG Performance, yra daugiau nei motociklas. Tai – aiškus pareiškimas. Ši individuali konstrukcija ne tik pagerbia BMW paveldą, bet ir perkuria jį iš esmės, palikdama ryškų įspūdį tiek motociklų mėgėjams, tiek kolekcionieriams, besidomintiems aukščiausios klasės automobilių technika ir menu.
Šaltinis: autoevolution

Komentarai