3 Minutės
1969 m. Pontiac Firebird žavesys
Klasikinių automobilių kolekcionieriams ir entuziastams 1969 metų Pontiac Firebird išlieka tikru amerikietiškos raumenų automobilio ikona. Netoli Nampa parduodamas išskirtinai gerai išsilaikęs modelis, įveikęs tik 20 605 originalių mylių – tai retas šansas įsigyti automobilio istorijos dalį, kuri beveik nebuvo eksploatuota keliuose.
Techninės specifikacijos ir galia
Šis puikiai išsilaikęs klasikinis raumenų automobilis turi originalų 350 kubinių colių (ci) V8 variklį su gamykliniu keturių kamerų karbiuratoriumi. Tai užtikrina autentišką vairavimo ir našumo patirtį, kuri primena 1969-ųjų dvasią. Firebird 350 versija buvo viena populiariausių tais metais, pasiekusi 265 arklio galias, o galingesni variantai išvystydavo net iki 325 AG. Ieškantiems dar didesnio pajėgumo, Firebird 400 galėjo pasiūlyti 330 AG, o prestižinis Ram Air IV paketas be kompromisų pasiekė 345 AG kartu su sportine pavarų dėže.
Trans Am ištakos
Legendinis Trans Am ženklelis pasirodė tik 1969 metų kovo mėnesį kaip sportiškumo ir stiliaus atnaujinimas, tačiau ir standartiniuose Firebird modeliuose, tokiuose kaip Sprint ar galingas Firebird 350, jau buvo derinamas sportiškumas su inžinerinėmis naujovėmis. Šie automobiliai sudarė pagrindą Pontiac sėkmei klasikinio raumenų automobilio eroje.
.avif)
Dizainas, funkcijos ir komfortas
Šis 1969 metų Firebird išsiskiria kruopščiu projektu ir išskirtiniu dizainu. Be galingo V8 variklio, automobilis pasižymi tokiomis gamyklinėmis opcijomis kaip vairo stiprintuvas, galingi stabdžiai, oro kondicionierius, sportinės sėdynės bei elektra valdoma antena – visa tai gerokai pagerina vairavimo komfortą ir kasdienio naudojimo patogumą. Automobilis išliko itin originalus, o dabartinis savininkas turi visus autentiškumą liudijančius dokumentus: originalių techninių duomenų lapą ir PHS (Pontiac Historic Services) sertifikatą. Tai svarbūs privalumai rimtai vertinantiems kolekcininkams.
Rida ir nuosavybės istorija
Didžiausias Firebird privalumas – ypač maža rida. Dabartinis savininkas įsigijo automobilį prieš dešimtmetį ir papildomai nuvažiavo tik 1 761 mylią, daugiausiai pasirodymams parodose ir trumpoms vietinėms kelionėms. Likusį laiką automobilis buvo saugomas garaže, todėl išsaugojo puikią būklę. Tokie originalūs klasikiniai automobiliai su itin maža rida tampa vis retesni ir vis labiau vertinami kolekcininkų bendruomenėje.
Rinkos palyginimas ir kolekcinė vertė
Trans Am populiarumas pavertė klasikinius amerikietiškus raumenų automobilius geidžiamais ir brangiais egzemplioriais, o ši 1969 m. Firebird versija išsiskiria autentiškumu ir puikia išsaugojimo būsena. Automobiliai su pilnais dokumentais ir minimaliais pakeitimais šiuo metu yra itin paklausūs. Už 35 000 JAV dolerių siūlomas Firebird skirtas tikriems entuziastams, vertinantiems originalumą ir išskirtinai mažą ridą. Mainai nenumatyti – tai pabrėžia pardavėjo norą surasti tinkamą pirkėją.
.avif)
Patikra ir pirkėjo rekomendacijos
Nors šis Firebird pristatomas kaip itin autentiškas, būsimiems pirkėjams rekomenduojama atlikti išsamią automobilio apžiūrą vietoje ar per trečiąją šalį, ypatingą dėmesį skiriant dugnui ir ankstesniems remonto darbams. Klasikiniai automobiliai gali slėpti restauracijos ar remonto pėdsakus po paviršiumi, todėl nuodugni apžiūra svarbi siekiant investicinio saugumo ir ramybės ateičiai.
Išvada: Kolekcinis automobilis, kurio neverta praleisti
1969 metų Pontiac Firebird – išskirtinis autentiškumo, mažos ridos ir klasikinio raumenų automobilio našumo derinys. Nors kaina skirta rimtiems kolekcininkams, automobilio būklė ir istorija jį paverčia vertinga investicija bet kurioje kolekcijoje. Atsižvelgiant į jo retumą ir reikšmę amerikietiško automobilių paveldo kontekste, galite būti tikri, kad šis egzempliorius ir toliau bus saugomas, vertinamas ir puoselėjamas automobilių entuziastų rato.
Šaltinis: autoevolution

Komentarai