Stark VARG MX 1.2: Naujasis etalonas elektriniam motokrosui | Pedal - Automobilių naujienos, apžvalgos ir technologijos Lietuvoje
Stark VARG MX 1.2: Naujasis etalonas elektriniam motokrosui

Stark VARG MX 1.2: Naujasis etalonas elektriniam motokrosui

2025-08-05
0 Komentarai Tadas Jankauskas

4 Minutės

Stark VARG MX 1.2 pristatymas: Elektrinio motokroso ateitis

Elektrinis motokrosas pasiekė naują lygį su pristatytu Stark VARG MX 1.2 motociklu. Šis elektrinis bekelės motociklas, išlaikydamas legendinės ankstesnės versijos genetiką, siūlo pažangias technologijas, tvirtesnį rėmą ir našumą, pranokstantį net galingiausius benzininius varžovus. Inovatyvi gamintoja Stark Future kelia naują kokybės kartelę motokroso mėgėjams ir profesionalams.

Dizainas ir modernios technologijos

Stark VARG MX 1.2 išsiskiria pažangiu inžineriniu sprendimu ir skaitmeniniu ryšiu. Širdyje – integruotas Arkenstone prietaisas, kuris yra daugiau nei įprastas ekranas: atsparus „Android“ telefonas, sukurtas ekstremalioms sąlygoms. Šis įrenginys belaidžiu būdu jungiasi su motociklu, užtikrindamas tiesioginę galių kontrolę, GPS ratų analizę bei pažangius duomenis apie trasą. Viskas valdoma tiesiai nuo vairo, leidžiant raiteliui greitai keisti nustatymus ar analizuoti rezultatus.

Po dinamišu dizainu slypi iš magnio lydinio pagamintas baterijos korpusas – tvirtas, tačiau lengvas. Plastikas, padengtas sustiprinta viela, ir biologiškai suyranti apsauginė plokštė pabrėžia patvarumą ir tvarumo siekį. Raiteliai gali rinktis Dunlop arba Pirelli padangas, siekdami maksimalaus sukibimo įvairiomis sąlygomis.

Pažangi jėgos sistema ir ištvermė

VARG MX 1.2 širdyje montuojamas 80 AG (60 kW) elektrinis variklis – gerai žinomas, kad savo charakteristikomis lenkia tradicinius 450cc keturtakčius motociklus. Nauja modelio versija suteikia galimybę reguliuoti galią nuo 10 iki 80 AG (7,5–60 kW), o taip pat tiksliai priderinti galios atidavimą ir rekuperacinį stabdymą pagal važiuojamą dangą – visa tai lengvai valdoma per Arkenstone įrenginį.

Naujos kartos 7,2 kWh baterija užtikrina iki 20 % ilgesnį važiavimą nelyginant ankstesni modeliai, suteikdama daugiau laiko trasoje ir sumažindama įkrovimo pertraukas. Jėgos sistema generuoja net 973 Nm sukimo momentą ties galiniu ratu, garantuodama įspūdingą akceleraciją ir tiesioginę reakciją į akceleratoriaus paspaudimą – tai išskiria VARG iš kitų elektrinių motociklų.

Važiuoklė ir pakaba: Sukurta lenktynių realybei

Stark Future atnaujino rėmą, panaudodami specialią plieninę lydinį, kuris tapo stipresnis ir beveik kilogramu lengvesnis – to dėka patobulėjo tiek patvarumas, tiek manevringumas. Nauja KYB pakabos sistema leidžia reguliuoti šakių standumą pagal vairuotojo svorį ir suteikia 310 mm eigą – ši galimybė retai sutinkama net aukščiausios klasės motokroso motocikluose.

Motokroso legenda Kevinas Windhamas, atlikęs išsamų bandymą, pagyrė Stark VARG už galios ir valdymo balansą bei intuityvų valdymą – motociklas leidžia greitai pasijusti užtikrintai net benzininių modelių profesionalams. Varžybų bandymus tęsia daugkartinis pasaulio čempionas Sébastien Tortelli, vadovaujantis Stark varžybų programai, kad kiekviena detalė atitiktų aukščiausius trasos reikalavimus.

Specifikacijos

  • Variklio galia: iki 80 AG (60 kW), reguliuojama
  • Didžiausias sukimo momentas: 973 Nm (galiniame rate)
  • Baterijos talpa: 7,2 kWh, lengvas magnio lydinys
  • Rėmas: stiprintas plieno lydinys, lengvesnis dizainas
  • Pakaba: KYB, 310 mm eiga, reguliuojami amortizatoriai
  • Kompiuteris: atsparus Arkenstone „Android“ įrenginys su belaidžiu ryšiu
  • Padangos: Dunlop arba Pirelli pasirinkimas
  • Garantija: 2 metų visapusiška garantija

Rinkos pozicija ir savininko privalumai

Stark VARG MX 1.2 ne tik keičia technologijų lygį, bet ir pergalvoja elektrinio motokroso savininkavimo kaštus. Dėl elektrinio jėgos agregato šiam motociklui beveik nereikia priežiūros – jokio tepalų keitimo, sankabos ar filtrų priežiūros. Stark teigia, kad savininkai per 100 valandų važiavimo sutaupys apie 5000 dolerių, lyginant su įprastais benzininiais motociklais. Dviejų metų garantija dar labiau sumažina bendrąsias eksploatacijos išlaidas.

Nors techninės naujovės išskirtinės, kainos išlieka konkurencingos: 60 AG (45 kW) standartinis modelis kainuoja nuo 12 490 JAV dolerių, o 80 AG (60 kW) Alpha versija – nuo 13 490 JAV dolerių (plius 1000 JAV dolerių muitas, jei taikomas). Motociklus galima užsisakyti per Stark platintojų tinklą visame pasaulyje arba internetu, todėl elektrinis motokrosas tampa prieinamesnis globaliai.

Palyginimas: Stark VARG MX 1.2 prieš benzininius MX modelius

Lyginant su pirmaujančiais 450cc benziniais motociklais, Stark VARG MX 1.2 išsiskiria ne tik didesne galia ir sukimo momentu, bet ir ypač tiksliu galios valdymu, skaitmeninėmis personalizavimo galimybėmis bei duomenų integracija iš trasos. Dėl tvarumo, žemesnių eksploatacijos išlaidų ir išskirtinio našumo VARG jau laikomas revoliuciniu – dėl šios priežasties net buvo uždraustas X-Games varžybose dėl per didelės konkurencijos.

Išvada: Elektrinio motokroso ateitis jau čia

Stark VARG MX 1.2 nustato naujus standartus elektriniam motokrosui – suderina maksimalią galią, didesnį nuvažiuojamą atstumą, pažangų dizainą ir skaitmeninį integravimą. Visiems, siekiantiems aukščiausių motokroso rezultatų ir technologinės pažangos, šis elektrinis bekelės motociklas tampa nauju atskaitos tašku ir pažada ilgalaikį progresą šioje srityje.

Šaltinis: electrek

Labas! Aš Tadas – automobilių bandymai man yra tikra gyvenimo dalis. Nuo mažens svajojau vairuoti ir vertinti įvairius modelius. Kiekvienas mano testas yra nuoširdus ir paremtas tikrais įspūdžiais – k

Komentarai

Palikite komentarą