3 Minutės
Kas būtų, jei Chrysler atkurtų legendinę Cordoba modelio vardą 2026-iesiems? Į šį klausimą kūrybingai atsako CG menininkas @vburlapp, kurio naujausias virtualus Cordoba piešinys pasklido automobilių entuziastų forumuose ir socialiniuose tinkluose. Nors oficialių žinių apie Chrysler Cordoba sugrįžimą kol kas nėra, šiam šiuolaikiškai interpretuotam konceptui pavyko įžiebti diskusiją apie klasikinio modelio vietą dabartinėje automobilių rinkoje.
Skaitmeninę viziją autorius realizavo unikaliai: modernus Chrysler Cordoba modelis jungia retro dizaino elementus su pažangia stilistika. Pastebimiausi bruožai – drąsi, ilga šoninė linija ir visas galas apjungtas šviesų juostos – stiprina automobilio išskirtinumą. Kampuoti galines dalies briaunos ir švarios linijos sustiprina šiuolaikišką įspūdį. Integruotos durelių rankenėlės, aptaki stogo linija su kontrastingais juodais statramsčiais bei harmoningas dviejų atspalvių koloritas (žemutinė dalis – mėtų žalia, viršutinė – juoda) paryškina eleganciją.
Kalbant apie dizaino ypatumus, modelis turi ilgą, plokščią variklio gaubtą ir minimalistinius ratus. Tokio pasirinkimo tikslas – pabrėžti santūraus prabangos įvaizdį, nors kai kuriems entuziastams galėtų pritrūkti ryškesnės ratlankių stilistikos. Visgi, proporcijų ir formų darna pabrėžia Cordoba modelio jungtį tarp praeities ir ateities bruožų. Konstrukcijoje kai kurie pastebi, kad stokojama išskirtinių Chrysler bruožų – modelis, su nedidelėmis modifikacijomis, galėtų būti supainiotas su BMW ar kitų gamintojų retro-moderniais pasiūlymais.
Nors šis Cordoba konceptas tėra virtualus ir nėra numatytas gamybai, automobilių gerbėjai mėgina spėlioti potencialias technines savybes ir rinkos pozicionavimą. Tradicinė Cordoba išgarsėjo kaip galinių ratų pavaros kupė su V8 varikliu – tipiškas amerikietiško prabangos automobilio pavyzdys. Jei šiuolaikinė Cordoba pasirodytų salone, tikėtina, kad pasiūlymuose pamatytume ne tik pažangius vidaus degimo variklius, bet ir elektrines jėgaines, prisitaikančią važiuoklę, naujos kartos multimediją bei pažangias saugos sistemas – visa tai svarbu konkurencingoje šiuolaikinių sedanų ir kupė rinkoje.
Dizaino prasme, šis CGI konceptas kai kuriais aspektais pranoksta kitų gamintojų – pvz., BMW Neue Klasse – siūlomas retro-modernias interpretacijas, nes pasižymi aiškesniu, vientisu stiliumi. Vis dėlto, be stiprių prekinio ženklo ženklų, modelis gali pranykti tarp kitų prabangių automobilių arba būti supainiotas su kitų gamintojų produkcija. Ekspertai pažymi, kad išskirtinė ir atpažįstama dizaino kalba tampa vis reikšmingesnė konkurencingoje automobilių rinkoje.
Pirmą kartą Chrysler Cordoba pasirodė dar 1974 m. – tai buvo prabanga alsuojantis kupė su V8 varikliu, dalijęsis platforma su tokiais legendiniais modeliais kaip Dodge Charger ir Plymouth Fury. 1979 m. debiutavusi antroji karta pasiūlė ir ekonomiškesnį šešių cilindrų sprendimą. Gamyba baigta 1983 m., tačiau Cordoba išliko atmintyje tarp klasikinių automobilių kolekcionierių visame pasaulyje.
Nepaisant virtualaus koncepto keliamo susidomėjimo, šiuo metu nėra ženklų, kad Chrysler planuoja sugrąžinti Cordoba vardą ar pristatyti naują vidaus degimo variklį turintį sedaną. Prekės ženklas vis aiškiau pasuka elektrifikacijos bei SUV kryptimi, tačiau tokios kaip šis CGI vizijos leidžia pasvajoti, koks galėtų būti ateities Chrysler.
Ar esate istorinių Chrysler modelių gerbėjas, ar tiesiog domitės inovatyvių automobilių dizainu, įsivaizduojamas 2026-ųjų Cordoba pademonstruoja, kad kūrybingas automobilių dizainas gali žavėti ir įkvėpti net virtualioje erdvėje.
Šaltinis: autoevolution

Komentarai