3 Minutės
Įvadas: Diablo paveldas atgimsta
Lamborghini Diablo išlieka vienu ikoniškiausių 1990-ųjų superautomobilių, perėmusiu išskirtinumo estafetę iš Countach ir užbaigusiu svarbią Lamborghini istorijos erą prieš tapdamas Volkswagen Audi Group dalimi. Britų restomodo specialistai Eccentrica prieš dvejus metus atkūrė šį legendinį modelį – buvo pristatyta ribota, 19 atnaujintų Diablo automobilių serija. Dabar ruošiamasi dar išskirtinesniam modelio variantui – V12 Titano, skirtam trasos entuziastams ir pasižyminčiam dar didesnėmis sportinėmis savybėmis.
Dizainas ir aerodinaminiai patobulinimai
Titano remiasi anksčiau pristatyto Eccentrica V12 pagražintomis kėbulo linijomis bei patobulinta važiuokle, tačiau šįkart dar stipriau orientuojamasi į trasos parametrus. Nutekėjusi informacija atskleidžia, kad automobilis gaus naują užpakalinį sparną iš atviro anglies pluošto bei pakeistą priekinį splitterį. Šie sprendimai leis ženkliai padidinti prispaudžiamąją jėgą ir pagerinti stabilumą važiuojant dideliu greičiu. Lengvo lydinio kaltiniai ratai sumažina neamortizuojamą svorį ir derinami su standesne važiuokle, todėl Titano atrodo dar agresyviau, bet išlaiko nesupainiojamą Diablo siluetą.
Galia ir variklio ypatybės
Pagrindinė mašinos ašis liko autentiška – po galiniu dangčiu išsaugotas atmosferinis 5,7 litro V12, artimas originaliam Lamborghini Diablo varikliui. Standartinis Eccentrica V12 išvysto apie 550 AG (410 kW) ir 598 Nm sukimo momentą – visa tai pasiekta kruopščiai patobulinus originalų motorą. Teigiama, jog Titano versija sulauks naujos ECU programos: variklis bus dar šiek tiek galingesnis ir jautriau reaguos į akceleratorių, išlaikant natūraliai įsiurbiamą charakterį ir suteikiant dar daugiau malonumo trasoje.

Pagrindinės specifikacijos (ankstesnė informacija)
- Variklis: Atmosferinis 5,7 l V12 (originalaus Diablo evoliucija)
- Galia: ~550 AG standartiškai; Titano versija bus galingesnė dėl ECU perprogramavimo
- Sukimo momentas: ~598 Nm
- Pakaba: Dvigubo A formos svirčių sistema su aktyviais amortizatoriais (Titano – standesnė konfigūracija)
- Ratai: Lengvo lydinio kaltiniai
- Aerodinamika: Anglies pluošto galinis sparnas, perkurtas priekinis splitteris
Pozicionavimas rinkoje ir riboto kiekio patrauklumas
Pirmasis Eccentrica projektas buvo skirtas kolekcionieriams, norintiems patirti modernizuotą, tačiau tikram laikmečiui būdingą V12 garsą ir vaizdą. Kadangi pirma serija apsiribojo tik 19 automobilių, pirkėjų ratas buvo siauras. Titano siekia patraukti dar didesnių galimybių vertintojus – tuos, kurie nori trasai paruošto restomodo. Pastaraisiais mėnesiais apie Eccentrica nedaug žinoma – jų svetainėje pateikiamas tik pagrindinis puslapis, todėl apie gamybos eigą ir užsakymų galimybes šiuo metu nėra aiškių žinių.

Kur ir kada: Pristatymas Monterey Car Week metu
Pranešama, kad oficialus debiutas planuojamas Monterey Car Week renginyje – tai logiška, nes būtent ten Eccentrica praėjusiais metais pristatė pirmąjį V12 modelį. Kaip dažnai būna su tokiais restomod projektais, dalis detalių remiasi nutekėjusia informacija ir dar gali būti koreguojamos iki oficialaus atskleidimo.
Palyginimai ir išvados
Palyginti su moderniais, didelės galios restomod automobiliais su priverstiniu įsiurbimu, Titano filosofija artimesnė autentiškumo išsaugojimui. Tobulinta važiuoklė, efektyvi aerodinamika ir ištobulintas, bet savitas V12 variklis suteikia tikrą vairavimo charakterį. Entuziastams, vertinantiems tikrą pojūtį už vairo, originalaus laikmečio variklio garsą ir dinamišką valdymą, Eccentrica V12 Titano gali tapti vienu įdomiausių pastarojo meto Diablo restomodų.
Šaltinis: carscoops

Komentarai