4 Minutės
Apžvalga: Nuo prabangios šeimos visureigio iki tikro galiūno
Kadillako V ženklelis ne visiems atrodo užtektinai įspūdingas. Vienas Escalade-V savininkas iš Oregono, ponas Tennisonas, nedelsdamas po įsigijimo pristatė savo visiškai naują Escalade-V į Late Model Racecraft (LMR) dirbtuves norėdamas pilnai pakeisti automobilio charakterį. Rezultatas – tai prabangus, komfortiškas SUV, galintis pasiūlyti raumeningo automobilio vertą galią ir išraiškingus pojūčius greitėjant.
Standartinės Cadillac Escalade-V techninės savybės
- Variklis: kompresorinis 6,2 l V8
- Galia gamykloje: 682 AG, 653 lb-ft sukimo momentas
- Svoris: apie 2886 kg
- Pagreitis: 0–100 km/h – maždaug per 4,4 sekundės; 1/4 mylios – apie 12,74 sekundes
- Maksimalus greitis: Elektroniškai ribojamas iki 200 km/h
Net ir gamyklinis Escalade-V yra įspūdingas prabangus didelio našumo visureigis. Tačiau tiems, kurie trokšta dar galingesnio pagreičio ir agresyvesnio išmetimo garso, standartinės charakteristikos tampa tik pradžia.
.avif)
LMR atlikti patobulinimai: projekto svarbiausi akcentai
LMR šiam Cadillac Escalade‑V pritaikė Stage 4 našumo paketą – visapusišką įsiurbimo, vožtuvyno ir transmisijos kalibravimo atnaujinimų derinį. Esminiai patobulinimai apėmė:
- ECM ir TCM tikslų reguliavimą optimizuojant kuro padavimą, uždegimą ir perjungimo dažnius
- Gamyklinio 2650 supercharger porteravimą bei didelio 103 mm Nick Williams sklendės montavimą su specialiais ortakiais
- Specialiai pagamintą paskirstymo veleną ir dvigubas vožtuvų spyruokles su titano laikikliais
- VVT pašalinimą, trunnion patobulintus balansyrus bei kaltinį priekinį dangtį patikimumui užtikrinti
- Aukštos apimties K‑Tech alyvos siurblį efektyviam tepimui didelės apkrovos sąlygomis
- S&B šaltą oro įsiurbimo sistemą bei Cooks išmetimo kolektorius našumui didinti
- Konverterio ir perjungimo taškų kalibravimą bei unikalų salono vėdinimą
Visi šie patobulinimai padidina variklio našumą ir mechaninį patikimumą bei užtikrina sklandų visų pavarų sistemos darbą su išaugusia galia.
.avif)
Dyno ir realaus pasaulio rezultatai
Atvykęs į LMR, Escalade‑V prie galinių ratų fiksavo 526 AG. Po „Stage 4“ modifikacijų ir galutinio suderinimo automobilis dyno teste pasiekė 784 AG bei 634 lb-ft sukimo momento prie visų ratų – tai viršija 900 AG prie variklio, priklausomai nuo praradimų transmisijoje. Šis Cadillac dabar atrodo tarsi starto linijos raketa ir puikiai atskleidžia vidutinio diapazono trauką.
Važiavimo įspūdžiai
Įjungus sukibimo kontrolę, patobulintas Escalade‑V pajuda iš vietos agresyviai, tačiau užtikrintai – keleiviai jaučia didžiulį pagreitį, tačiau elektroninės saugos sistemos vis dar aktyvios. Išmetimo garsas tampa sodrus, o transmisija preciziškai perjungia pavaras idealiame apsukų intervale, suteikdama sportinį potyrį. Sumažinus tempą, automobilis grįžta prie švelnaus, komfortiško kasdienio važiavimo, bet kada pasirengęs įveikti trasą ar tiesiąją.
Dizainas ir praktiškumas
Projektas orientuotas į techninius ir programinius atnaujinimus, todėl Escalade išsaugo visus prestižinės prabangos požymius: erdvų saloną, aukščiausios kokybės medžiagas, pažangią multimediją ir galinės eilės komfortą. Visa papildoma galia slepiasi po kėbulu, tad Escalade lieka tobulu automobiliu šeimai – tik dar išraiškingesniu trasos draugu.
Rinkos pozicija ir palyginimai
Tiesioginiai konkurentai – Mercedes‑AMG GLS63, BMW X7 M ir kiti gamykliniai našumo SUV – siūlo išties įspūdingus sprendimus, tačiau LMR Escalade‑V atskleidžia tiuningo privalumus: individualizuotą galią, nestandartinę techniką ir žymiai didesnę ridą nei dažnas saloninis modelis. Ieškantiems išskirtinio ir galingo Escalade, kuris išlaiko šeimos automobilio paskirtį, toks tiuningas tampa sprendimu, pranokstančiu įprastą saloninių našumo modelių spektrą.
Techniniai duomenys po modifikacijos
- Didžiausia galia: per 900 AG prie variklio (784 AG / 634 lb-ft prie ratų)
- Varančiųjų ratų schema: visų ratų pavara (AWD)
- Atnaujinimai: porteruotas supercharger, 103 mm sklendė, paskirstymo velenas, VVT pašalinimas, patobulinti balansyrai, didelės apimties siurblys, oro įsiurbimas, išmetimo kolektoriai, vožtuvų spyruoklės, kalibravimas
- Dėmesys: geresnis pagreitis iki 100 km/h ir stipresnė vidurinės spartos zona, patikimumas didelėse apsukose ir trumpesnis ketvirčio mylios laikas
Garantija, patikimumas ir eksploatacija
Tokie našumo patobulinimai gali paveikti gamyklinę garantiją ir ilgalaikį automobilio patikimumą, todėl savininkams būtina pasitarti su atstovu ir tiuneriu. LMR naudoja tik kokybiškas dalis ir nuodugniai testuoja projektus, tačiau automobilio priežiūros poreikiai išauga, jei planuojama intensyvi eksploatacija.
Išvados
Šis Escalade‑V projektas puikiai parodo, kaip modernus prabangus visureigis gali tapti stipriu trasos varžovu ir kartu išlikti patogiu šeimos automobiliu. Profesionalūs tiunerio darbai ir kokybiški techniniai sprendimai leidžia standartinį Cadillac Escalade‑V paversti išskirtiniu dėmesio vertesniu SUV, neprarandant nei praktiškumo, nei komforto.
Visos originalios iliustracijos ir jų vieta straipsnyje išsaugota nepakitusi.
Šaltinis: autoevolution

Komentarai