3 Minutės
Įvadas: Manhart puoselėja W205 paveldą
Nors Mercedes-AMG jau pakeitė senąjį C 63 modelį, Vokietijos tiuningo specialistai nenustoja domėtis W205 platforma. Manhart pristatė CR 700 – įspūdingą, galutinį V8 varikliu varomo C 63 etapą, kuriame gamykliniai AMG komponentai derinami su pažangiais našumo sprendimais. Taip gimė sportinis sedanas, užtikrinantis ne tik itin didelę galią, bet ir išskirtinį dizainą bei aiškiai pabrėžiamą AMG V8 palikimo svarbą.
Techninės charakteristikos
Variklis ir našumas
Originalus Mercedes-AMG C 63 S buvo komplektuojamas su 4.0 litrų dviturbiniu V8, kuris išvystė 510 AG (375 kW) ir 700 Nm sukimo momentą. Jis nuo 0 iki 100 km/h įsibėgėdavo per 3,9 sekundės, o maksimalus greitis siekė 290 km/h. Tuo tarpu Manhart CR 700 šiuos rodiklius gerokai pagerina: išvystoma 700 AG (515 kW) ir net 900 Nm sukimo momentas. Nors oficialaus įsibėgėjimo iki 100 km/h laiko kol kas nėra paskelbta, prognozuojama, kad jis turėtų siekti apie vidurį 3 sekundžių – labai arti naujausio C 63 S E Performance rezultato, pasiekto dėl elektrifikuotos pavaros.
Važiuoklė, ratai ir stabdžiai
Manhart CR 700 buvo aprūpintas specialiai sukurtais dvispalviais, šešių dvigubų stipinų ratlankiais, priderintais prie juodos kėbulo spalvos. Jie sukasi aplink Manhart logotipu pažymėtas geltonas stabdžių apkabas, kurios stiprina ne tik sportinį įvaizdį, bet ir stabdymo efektyvumą. Kiti išskirtiniai akcentai – CR 700 užrašai bei „Last Edition“ emblema ant bagažinės dangčio – pabrėžia riboto leidimo modelio statusą.
Dizainas ir vizualūs patobulinimai
Išore CR 700 išlaiko raumeningą W205 AMG siluetą, tačiau Manhart dizaino paketai dar labiau pabrėžia sportiškumą: juoda dažų danga, firminės Manhart juostos ir lengvi daugiafunkciai ratlankiai. Bendra išvaizda – santūri, bet itin orientuota į našumą. Tai galingas sedanas, tinkantis tiek kasdienai, tiek ieškantiems adrenalino tiesiojoje.
Našumo palyginimas ir pozicionavimas rinkoje
Manhart CR 700 skirtas entuziastams, vertinantiems klasikinį AMG V8 garsą ir pagreitį, tačiau norintiems šiuolaikiško galios lygio. Tiesiojoje jis geba mesti iššūkį gamykliniam BMW M3 ar net naujesnei C 63 S E Performance versijai. Pastarasis modelis turi 2.0 litrų variklį su elektrine pagalba ir bendrą 680 AG galingumą bei 3,3 sekundės įsibėgėjimą iki 100 km/h, tačiau CR 700 pasižymi panašiu realiu dinamizmu – visa tai pasiekta klasikiniu V8 ir profesionaliu tiuningu.
Palyginimas su Manhart CR 600
Tai ne pirmas kartas, kai Manhart tobulina W205 modelį: ankstesnis CR 600 projektas pasiekė apie 623 AG (458 kW) ir 880 Nm sukimo momentą. Naujasis CR 700 ne tik stipriai pranoksta šias vertes, bet ir priartina W205 veikimą prie superautomobilių, išlaikydamas praktišką keturių durų kėbulą.
Išvada
Manhart CR 700 – tai įspūdingas W205 Mercedes-AMG C 63 pagerbimas: daugiau galios, išskirtinis stilius ir kruopščiai parinkti tiuningo elementai, kurie gerokai pakelia automobilio charakterį. Tiems entuziastams, kurie ieško maksimalaus V8 įspūdžio iš kompaktiško sportinio sedano, CR 700 lieka itin patraukliu pasirinkimu, įrodančiu W205 platformos aktualumą šiandieninėje sportinių automobilių rinkoje.
Šaltinis: autoevolution

Komentarai