4 Minutės
Apžvalga: Reta keturdurė egzotika rinkoje
Jei ieškote prabangaus sedano su išskirtiniu varikliu, 2009 metų Audi S8 turėtų atsidurti jūsų akiratyje. Šis D3 kartos S8, nudažytas Ibis balta spalva bei puoštas Amaretto salono apdaila, puikiai suderina aukšto lygio komfortą su 5,2 litro atmosferiniu V10 varikliu, kuris buvo naudojamas ir to meto Audi R8 bei Lamborghini Gallardo modeliuose. Šis parduodamas egzempliorius nuvažiavo 164 000 km, turi švarų Montanos registracijos liudijimą ir Carfax ataskaitą, kurioje nefiksuoti jokie eismo įvykiai.
Būklė ir žinomos problemos
Pardavėjas, Audi entuziastas, pasakoja, kad šio modelio ieškojo kelis mėnesius, o automobilį įsigijo 2025 m. kovo mėnesį. Jo teigimu, per nuosavybės laiką nuvažiavo apie 3 200 km. Vizualinė apžiūra ir nuotraukose matyti tokiai ridai būdingas nusidėvėjimas: matomas alyvos prasisunkimas, korozija ant išmetimo sistemos elementų, pasenusios padangos, ratlankių įbrėžimai, dažų pažeidimai ir salono nusidėvėjimas ant sėdynių ir dažnai liečiamų paviršių. Įjungtas padangų slėgio jutiklio įspėjimas, nurodantis galimą padangos ar jutiklio gedimą. Tokie gedimai įprasti senesniuose sportiniuose sedanuose ir juos reikėtų įtraukti į automobilio pirkimo ar restauracijos biudžetą.
Įranga ir komfortas
Standartinė ir papildoma įranga
Šis S8 komplektuojamas gausia įranga: 20 colių lengvojo lydinio ratlankiai, adaptyvi oro pakaba, šildomos priekinės ir galinės sėdynės, šildomas vairas su bėgių perjungimo mentelėmis, elektra valdomas stoglangis, natūralios odos apdaila ir Bang & Olufsen garso sistema. Taip pat įrengtas Audi Technology paketas, apimantis pagalbininkus vairuotojui: eismo juostos išlaikymo asistentą, šoninio matymo (aklosios zonos) stebėjimą ir adaptyvią pastovaus greičio palaikymo sistemą. Šie sprendimai leidžia D3 S8 išlaikyti konkurencingumą net ir šiandienos automobilių rinkoje.
.avif)
Variklis ir dinamika
Po variklio dangčiu – 5,2 litro atmosferinis V10, derinamas su šešių laipsnių automatine pavarų dėže ir Audi quattro visų varančiųjų ratų sistema. Gamintojo duomenimis, šis variklis išvysto apie 450 AG ir 540 Nm sukimo momentą – tokie rodikliai prieš 15 metų priklausė superautomobilių klasei. Dėl šio V10 variklio, šešių laipsnių pavarų dėžės ir quattro sistemos S8 pasižymi išskirtiniu garsu bei įspūdingu pravažumu ir sukibimu. Visgi verta žinoti, kad šio tipo variklių priežiūra nėra pigi, ypač jei reikės remontuoti paskirstymo mechanizmą, kuro sistemos ar elektroninius komponentus.
Vertės pozicionavimas rinkoje
Naujai šio automobilio kaina viršijo 115 000 JAV dolerių, tačiau amortizacija smarkiai sumažino S8 vertę antrinėje rinkoje. Pagal naujausius duomenis, tokio modelio vidutinė pardavimo kaina siekia apie 15 000 JAV dolerių, o žemiausia užfiksuota 2009 metų S8 pardavimo suma buvo net 12 312 dolerių. Šis konkretus automobilis šiuo metu siūlomas Cars & Bids aukcione, kuris baigsis 2025 m. rugpjūčio 18 d., o didžiausias pasiūlymas publikuojant siekė 5 000 dolerių. Toks žemas pasiūlymas greičiausiai atspindi didelę ridą ir matomus trūkumus, tačiau kolekcininkų tarpe V10 variklį turinčius S8 vertina dėl egzotiškos pavaros ir pritaikomumo kasdieniam naudojimui.
.avif)
Kaip ruošti pirkiniui
Norintieji įsigyti D3 Audi S8 turėtų kruopščiai atlikti išankstinę automobilio patikrą – ypatingą dėmesį skiriant varikliui, alyvos prasisunkimui, išmetimo sistemai, oro pakabai (akomuliatoriui ir kompresoriui), stabdžių, padangų ir elektronikos (TPMS, pagalbinės vairavimo sistemos) būklei. Darant pirkimą, svarbu numatyti biudžetą galimiems remonto ar atnaujinimo darbams. Entuziastams tokio modelio unikalus derinys – našumas, prabanga ir V10 garsas – gali pateisinti net ir didesnes investicijas, paverčiant S8 patikimu kasdieniu automobiliu ar savaitgalio pramoga.
Palyginimai
Lyginant su panašaus laikotarpio BMW M5 (E60) ar Mercedes-Benz E63 AMG modeliais, D3 S8 išsiskiria natūraliai įsiurbiamu V10 varikliu ir quattro visų varančiųjų ratų sistema. BMW E60 M5 taip pat turi aukštas apsukas pasiekiantį V10, tačiau skiriasi važiavimo savybėmis, o E63 AMG ypatingą dėmesį skiria galingam sukimo momentui ir prabangai. Audi privalumai — stabilumas, efektyvus visų varančiųjų ratų darbas ir išskirtinis variklio garsas.
Galiausiai, 2009 metų Audi S8 yra reta ankstyvųjų 2000-ųjų automobilių egzotika, supakuota į patogų keturdurį sedano kėbulą. Nesvarbu, ar jis bus atkurtas kaip parodinis automobilis, savaitgalio žaislas ar projektas automobilių žinovui, šio S8 V10 išskirtinumas tampa vis sunkiau surandamas.
Šaltinis: autoevolution

Komentarai