3 Minutės
DSV plečia parką Jungtinėje Karalystėje su Volvo FH Aero Electric
Transporto ir logistikos bendrovė DSV pristatė keturis naujus Volvo FH Aero Electric 4x2 vilkikus savo Jungtinės Karalystės padalinyje. Tai dalis platesnio DSV įsipareigojimo iki 2026 m. įsigyti daugiau kaip 300 sunkvežimių su nulinėmis emisijomis. Šie Volvo elektriniai sunkvežimiai, kuriuos tiekia Alexandre Lopes – Volvo Trucks JK ir Airijos nacionalinis pagrindinių klientų vadybininkas, pakeičia anksčiau naudotus dyzelinius vilkikus regioniniuose maršrutuose iš Immingham uosto. Tokiu būdu iš karto sumažinamas anglies dioksido išmetimas, tačiau išlaikomas efektyvus maršrutų aptarnavimas.
Transporto priemonės specifikacijos
Akumuliatoriai, nuvažiuojamas atstumas ir įkrovimas
Kiekvienas DSV Volvo FH Aero Electric vilkikas turi šešių akumuliatorių komplektą, užtikrinantį iki 300 km nuvažiuojamą atstumą po vieno įkrovimo. Naudojant 250 kW DC įkroviklį, visiškas įkrovimas užtrunka apie 2,5 valandos. Tai puikus privalumas intensyviam regioniniam krovinių pervežimui ir operatyviems grafiko pasikeitimams.
Pavaros sistema ir našumas
FH Aero Electric modeliuose įrengti trys elektriniai varikliai, generuojantys iki 666 AG ir 2 400 Nm nuolatinį sukimo momentą. Išsaugota Volvo standartinė I-Shift pavarų dėžė, todėl perėjimas nuo dyzeliu varomų FH Aero sunkvežimių vairuotojams yra paprastesnis ir sklandesnis. Šie techniniai sprendimai leidžia užtikrinti greitą įsibėgėjimą, gerą įkalnių įveikimą, tylesnį darbą bei sumažintas eksploatacines išlaidas lyginant su analogiškais dyzeliniais modeliais.
Dizainas ir energijos efektyvumas
FH Aero tobulintos kabinos linijos optimizuotos aerodinamikai – tai itin svarbu elektriniams sunkvežimiams, siekiant pailginti nuvažiuojamą atstumą ir pagerinti energijos regeneraciją. Pagerintas laisvo riedėjimo efektyvumas įgalina efektyvesnį stabdymą regeneruojant energiją – ši vėl panaudojama pagreitėjimui po nuokalnių ar stabdant. Kamera pagrįsta stebėjimo sistema (CMS) pakeičia tradicinius veidrodėlius, mažindama oro pasipriešinimą ir užtikrindama platesnį matymo lauką, patikimą matomumą lietuje, tamsoje, tuneliuose ar tempiant puspriekabę.
Vairuotojo komfortas, sauga ir pagalbos sistemos
DSV pasirinko daug vairuotojui palankių sprendimų, kad užtikrintų komfortą ir saugumą. Globetrotter kabinoje įrengtas odinis salonas, pakabinama šildoma vairuotojo sėdynė su dviem porankiais, 50 mm storio čiužinio apsauga, 33 L šaldytuvas ir papildomos daiktadėžės. Stabilumą stiprina Volvo dinaminio vairo sistema, I-See adaptyvi pastovaus greičio palaikymo kontrolė optimizuoja energijos sunaudojimą pagal kelio reljefą, o visa oro pagalvė sistema pagerina važiavimo komfortą ir krovinio apsaugą.
Aktyvios saugos funkcijos yra ypač plačios: į priekį orientuota susidūrimo įspėjimo sistema su adaptyviu pastovaus greičio palaikymu, pažangi avarinė stabdymo sistema (AEB), šoninės susidūrimo apsauga, eismo juostos laikymosi bei vairuotojo budrumo palaikymo sistemos – jos formuoja išsamią saugos grandinę, apsaugančią tiek vairuotojus, tiek kitus eismo dalyvius.
Rinkos pozicionavimas ir parko strategija
Šie keturi FH Aero Electric yra pirmieji šiame modelyje, pradėję darbą JK rinkoje, ir ženkliai prisideda prie DSV tvarumo strategijos. Įmonė siekia iki 2030 m. eksploatuoti iki 2 000 elektrinių transporto priemonių. Susitarimas su Volvo taip pat apima 500 labai ekonomiškų dyzelinių ir dujinių sunkvežimių, kas nurodo lankstų, pagal maršruto poreikius pritaikytą perėjimo prie žemos arba nulio emisijos parkų modelį.
Techninė priežiūra, efektyvumas ir palyginimas
Siekdama užtikrinti didelį sunkvežimių pasiekiamumą, DSV pasirašė 5 metų Volvo Gold serviso sutartį, kuri apima techninę priežiūrą, remontą ir proaktyvų akumuliatorių stebėjimą. Lyginant su dyzeliniais FH Aero modeliais, elektriniai sunkvežimiai sumažina išmetamųjų teršalų ir triukšmo lygį darbo vietoje, o jų veikimo nuotolis ir našumas idealiai tinka regioniniams pervežimams. Tarp konkurentų, Volvo FH Aero Electric išsiskiria aerodinamine konstrukcija, trijų variklių pavara, greito įkrovimo galimybėmis bei plačiu gamintojo aptarnavimo tinklu – esminiais aspektais dideliems parkams, skaičiuojant viso turėjimo kaštus ir darbo patikimumą.
Išvados
Pradėdama naudoti FH Aero Electric, DSV įrodo, kad elektriniai krovininiai sunkvežimiai gali būti sklandžiai integruoti į kasdienę logistikos veiklą be kompromisų dėl krovos galimybių, vairuotojų komforto ar kokybės lygio. Tiek logistikos parkų valdytojams, tiek automobilių ir komercinės technikos entuziastams tai parodo didėjantį elektrinių sunkvežimių technologijų brandumą – šiandien nuvažiuojamas atstumas, įkrovimo sparta, aerodinamika ir gamintojo palaikymas daro nulinės emisijos sunkvežimius realia alternatyva regioniniam ir nacionaliniam transportui.
Šaltinis: electriccarsreport

Komentarai