Leapmotor ir Irmscher pristato riboto leidimo sportinį elektrinį C10 SUV Europai

Leapmotor ir Irmscher pristato riboto leidimo sportinį elektrinį C10 SUV Europai

0 Komentarai Aistė Petrauskaitė

3 Minutės

Stellantis remiamas Kinijos elektromobilių gamintojas Leapmotor bendradarbiauja su Vokietijos tiuningo įmone Irmscher, kurdami sportinę, riboto leidimo elektrinio visureigio C10 versiją Europai. Šis ypatingas modelis, pavadintas Leapmotor i C10, bus gaminamas tik 250 vienetų tiražu ir pasirodys Vokietijos rinkoje 2025 metų ketvirtąjį ketvirtį.

Dizainas ir individualumas Paviešintos iliustracijos atskleidžia, kad Irmscher pritaikė sportišką išvaizdą: dideli penkių stipinų sportiniai ratlankiai, ryškios raudonos akcentų juostos apatinėje priekinio buferio dalyje ir po viso pločio galiniu žibintu integruotas apšviestas logotipas. Maskuota silueto nuotrauka užsimena apie fiksuotą galinį spoilerį ir kitus aerodinamikos patobulinimus. Šis bendradarbiavimas apjungia modernią Leapmotor elektromobilių platformą ir ilgametę Irmscher patirtį individualizuojant automobilius.

Techninės savybės Variklio sistema ir dinamika Leapmotor i C10 siūlys dviejų variklių visų varančiųjų ratų (AWD) elektrinę pavarą, generuojančią net 585 arklio galias. Toks pajėgumas leis pasiekti 0–100 km/h greitį per mažiau nei 4 sekundes, todėl šis riboto leidimo modelis išsiskirs tarp sportinių elektrinių visureigių Europoje.

Baterija ir įkrovimas Modelis bus aprūpintas 81,9 kWh LFP akumuliatoriumi ir pasiūlys 800 voltų elektros architektūrą – tai pirmasis toks Leapmotor modelis Europoje. Greito DC įkrovimo dėka, nuo 30 % iki 80 % akumuliatorių bus galima įkrauti maždaug per 22 minutes. Tai svarbus privalumas keliaujantiems ilgesniais atstumais bei vertinantiems greitą įkrovimą.

Pozicionavimas rinkoje ir debiutas Leapmotor planuoja daugiau vaizdų, detalių ir kainų pateikti 2025 m. ketvirtojo ketvirčio pradžioje, o tarptautinė C10 AWD premjera numatoma Ciuricho automobilių parodoje spalį. Ribota gamyba ir išskirtinės savybės skirtos entuziastams, siekiantiems galingo, reto ir individualizuojamo elektrinio SUV su Europos pritaikymo bruožais.

Priešistorė – Irmscher ir C10 raida Irmscher, įkurta 1968 m. Vokietijos Remshaldeno mieste, garsėja specialių leidimų ir patobulinimų kūrimu legendinėms transporto priemonėms. Įmonė jau yra glaudžiai susijusi su Stellantis grupe, todėl tapo natūraliu Leapmotor partneriu siekiant stiprinti pozicijas Europos sportinių elektromobilių rinkoje.

Kontekstas ir konkurencija Leapmotor i C10 taikosi į augantį sportinių elektrinių SUV segmentą Europoje. Nors standartiniai C10 BEV modeliai išsiskiria efektyvumu ir ilgu nuvažiuojamu atstumu, i C10 pabrėžia sportinę dinamiką ir individualų pritaikymą. Toks derinys jį apibrėžia kaip tiesioginį konkurentą riboto leidimo sportiniams elektriniams modeliams iš garsių Europos tiuningo kompanijų.

Gamyba ir ankstesnis C10 modelis Originalus Leapmotor C10 debiutavo Kinijoje 2024 m. kovo mėnesį, o tais pačiais metais pasiekė užsienio rinkas. Atnaujintas C10 (2026 m. modelis) Kinijoje pasirodė nuo gegužės vidurio, pradinė kaina – 122 800 juanių (apie 17 000 JAV dolerių). BEV versijoje – 800V platforma, CLTC režimu nuvažiuojama iki 605 km, o elektrinis variklis išvysto 220 kW (295 AG). Šio atnaujinimo pristatymai prasidėjo gegužės 20 dieną.

Šaltinis: carnewschina

Sveiki! Esu Aistė ir automobiliai – mano kasdienė aistra. Seku naujausias automobilių naujienas, modelių premjeras ir džiaugiuosi galėdama dalytis jomis su jumis. Tikiu, kad gera informacija padeda pa

Komentarai

Palikite komentarą