4 Minutės
Pepo Rosell iš XTR Pepo (Madridas) dar kartą pademonstravo savo meistriškumą pristatydamas La Guapísima – unikalią kavinės lenktynių tipo motociklo versiją, kurią užsakė „Irons Cafe Racer“. Šio išskirtinio motociklo pagrindas – 1986 m. Ducati 600TL Pantah rėmas, tačiau beveik kiekviena dalis buvo atkurta arba pakeista. Rezultatas – ne tiesiog restauruotas Pantah, bet visiškai naujas, trasoms skirtas individualus projektas, kuris jungia Ducati motociklų paveldą su patikimu Cagiva Elefant 900 Marathon L formos dvitakčiu varikliu.
La Guapísima išskirtinumas slypi Pepo kūryboje: drąsios spalvinės schemos, nepriekaištinga meistrystė, funkcionalumo ir estetikos dermė. Konstravimas prasidėjo pilnu variklio keitimu, daugybe našumo patobulinimų ir sklandžiai suderintu klasikiniu V-dvynių jausmu su šiuolaikiniais valdikliais bei lenktynėms skirta įranga. XTR Pepo projektai plačiai žinomi tarp custom motociklų entuziastų, o La Guapísima tampa ryškiu pasirinkimu cafe racer ir trasinių motociklų pasaulyje.
Specifikacijos:
- Donorinis rėmas: 1986 Ducati 600TL Pantah (saugotas originalus pagrindas)
- Variklis: stipriai modifikuotas Cagiva Elefant 900 Marathon L formos dvitaktis
- Galinis svirties mechanizmas: Cagiva Elefant 350
- Ratai: 17 colių aliuminio, priekinis iš Hyosung GT650
- Padangos: Continental ContiSportAttack 4, skirtos trasai
Variklio patobulinimai:
- Išplėštos cilindro galvos, padidintos kompresijos stūmokliai
- Silent Hektik programuojama uždegimo sistema
- Sumažinta smagračio masė, Ducabike slankiojantis sankabos mazgas, greitos pavarų perjungimo sistema
- Keihin FCR karbiuratoriai su DNA oro filtrais
- Rankų darbo nerūdijančio plieno dujų išmetimo sistema ir efektyvus alyvos radiatorius
Važiuoklė, stabdžiai ir pakaba:
- Priekinės šakės: apverstinės Hyosung GT650, tvirtinamos CNC aliuminio apkabomis
- Galinis amortizatorius: kokybiškas Öhlins monoshock
- Stabdžių sistema: Brembo cilindrai priekyje ir gale, priekinis suportas iš Hyosung (su pagerintomis kaladėlėmis ir NG disku), Frentubo stabdžių žarnelės
- Galutinis perdavimas: auksinė Regina grandinė su dekoratyvinėmis dangteliais ir šachmatų vėliavos akcentu
Dizainas ir meistrystė: Motociklo dizainas orientuotas tiek į funkcionalumą, tiek į vizualumą. Individualiai sukurti kėbulo elementai: anglies pluošto apatinis spoileris, mažas priekinis purvasaugis, aštri rankų darbo priekinė kaukė su permatomu stikliuku. Bakas ir aštri galinė dalis pagaminti nuo nulio, montuojami ant specialaus porėmio su minimaliu sėdynės paminkštinimu, pabrėžiant trasinę paskirtį.
Vairuotojo vieta ir ergonomika: Valdymo zona sumažinta iki esminių elementų: Aviacompositi tachometras, clip-on vairas, reguliuojamos svirtelės, Rizoma bakeliai, Domino greito veikimo akseleratorius. Nauji kojų pastatymai orientuoti į agresyvią, sportinę padėtį. Nėra veidrodėlių, žibintų ar valstybinių numerių laikiklių – La Guapísima kurta tik uždaroms trasoms, ne eismui gatvėse.
Galia ir variklio charakteris: Naujasis Cagiva L formos dvivietis variklis su patobulinta galva, didesne kompresija ir Silent Hektik uždegimu suteikia aštresnį sukimo momentą ir greitesnį reakcijos atsaką nei originalus Ducati 600TL. Keihin FCR karbiuratoriai užtikrina tikslią degimo kontrolę, o rankų darbo dujų sistema mažina svorį ir didina sukimo momentą. Ducabike sankaba ir greito perjungimo sistema ne tik gerina rato laiką, bet ir užtikrina švelnesnį pavarų perjungimą stabdant agresyviai.
Aušinimas ir patikimumas: Atsižvelgiant į aukštesnę variklio temperatūrą trasoje, sumontuotas didesnės talpos alyvos radiatorius, pagerintas oro įsiurbimo ir išmetimo kanalų efektyvumas. Lengvesnis smagratis didina reakcijos greitį, o Silent Hektik uždegimo žemėlapiai leidžia tiksliai pritaikyti darbą skirtingoms sąlygoms.
Valdymas, stabdymas ir elgsena trasoje: Važiuoklės balansas ištobulintas Cagiva svirčiai, Öhlins amortizatoriui bei Hyosung USD šakėms su CNC spaustuvais. Brembo pagrindiniai cilindrai ir kokybiškos žarnelės užtikrina nuoseklų stabdymą, o aukso spalvos Regina grandinė ir soliška ratai pabrėžia kruopštų dėmesį detalėms. Continental ContiSportAttack 4 padangos leidžia pasiekti šiuolaikinį sukibimo lygį trasoje.
Rinkos pozicionavimas ir palyginimai: La Guapísima skirta išrankiems custom motociklų entuziastams bei kolekcininkams, vertinantiems nepriekaištingą dizainą ir tikras sportines galimybes. Lyginant su kitais cafe racer projektais ar XTR Pepo darbais, ši konstrukcija išsiskiria variklio keitimu į Cagiva agregatą ir orientacija į trasą, todėl laikytina inžineriniu, o ne tik kosmetiniu custom motociklu.
Palyginimas su originaliais modeliais: Lyginant su standartiniu Ducati Pantah, La Guapísima pasižymi didesniu vidutiniu sukimo momentu, staigesniu atsaku į akseleratorių, naujesne stabdžių ir pakabos įranga. Palyginti su standartiniu Cagiva Elefant, šis kūrinys yra lengvesnis, ryškiai sportiškesnis ir geriau pritaikytas trasai dėl individualios išvaizdos, pakabos patobulinimo bei aukštos kokybės dalių parinkimo.
Išvada: La Guapísima yra drąsus projektas, iliustruojantis Pepo Rosell viziją ir techninius sugebėjimus. Tai hibridas, sujungiantis dviejų itališkų motociklų tradiciją – Ducati ir Cagiva – bei aiškiai atspindintis XTR Pepo stilių. Mėgstantiems custom motociklus, vertinantiems derinį tarp retro šaknų ir šiuolaikinio našumo, šis projektas demonstruoja, kas įmanoma, kai kiekviena detalė traktuojama kaip inžinerinis ir meno kūrinys.
Šaltinis: autoevolution

Komentarai