Kodėl „Dacia“ pardavimai Lietuvoje šoktelėjo 2025 m.? Bigster, Duster ir hibridinės versijos keičia žaidimą

Kodėl „Dacia“ pardavimai Lietuvoje šoktelėjo 2025 m.? Bigster, Duster ir hibridinės versijos keičia žaidimą

0 Komentarai Tadas Jankauskas

3 Minutės

„Dacia“ augimas Lietuvoje: skaičiai ir pozicija rinkoje

Per 2025 m. pirmąjį pusmetį Lietuvoje įregistruoti 929 „Dacia“ automobiliai – tai net 80 % daugiau nei tuo pačiu laikotarpiu 2024 m. Šis augimas leido „Dacia“ pasiekti 4,47 % lengvųjų automobilių rinkos dalį ir užimti ketvirtąją vietą šalies automobilių rinkoje.

Kas lėmė tokius rezultatus?

„Dacia“ strategija Lietuvoje grindžiama prieinamumu, praktiškumu ir moderniomis transmisijų bei hibridinėmis technologijomis. Gaminių portfelyje atsiradus naujiems varikliams ir gerai sukomplektuotoms įrangos versijoms, markė sustiprino pozicijas tarp individualių pirkėjų.

Populiariausi modeliai ir segmentų pozicijos

  • „Sandero“ išlieka lyderiu B klasės hečbekų segmente.
  • „Duster“ po 6 mėnesių užima trečiąją vietą B+ visureigių klasėje, o jo pardavimai išaugo 104 % palyginti su praėjusiais metais.

„Bigster“ – markės flagmanas ir klientų pasirinkimai

Naujasis „Dacia Bigster“, vos prieš kelis mėnesius atvykęs į Lietuvos salonus, jau rodo didelį potencialą. Daugiau nei pusė pirkėjų (54 %) pasirinko hybrid 155 versiją, o 37 % pasirinko mild hybrid 130 4x4. Net 60 % klientų rinkosi aukščiausias įrangos pakopas „Journey“ ir „Extreme“, kas rodo, jog C-SUV segmente pirkėjai ieško gerai įrengtų, pilnai sukonfigūruotų automobilių.

Kėbulo spalvos ir papildomos versijos

Populiariausios spalvos tapo Indigo Blue (24 %) ir Pilka Schiste (17 %). Birželį asortimentą papildė versija su gamykliškai įdiegtu suskystintų dujų įrenginiu – ECO-G 140.

Techninės charakteristikos ir variklių gama

„Dacia“ dabar siūlo platų variklių pasirinkimą: nuo ECO-G (LPG) sprendimų iki 48 V mild hybrid ir pilnų hibridų. Planuojami nauji agregatai antrąjį pusmetį: HYBRID-G 150 4x4 (pirmasis rinkoje 48 V mild hybrid su suskystintų naftos dujų palaikymu ir E-4x4 sistema), ECO-G 120 (1.2 l), mild hybrid 140 ir hybrid 155 su 1.8 l varikliu. Šie sprendimai bus pritaikyti ir Duster modeliui, atitinkančiam artėjantį Euro 6e bis išmetamųjų dujų standartą.

Rinkodara, lyginimas su konkurentais ir pozicionavimas

„Dacia“ stiprybė – palanki kainos ir įrangos pusiausvyra. Lyginant su klasės konkurentais, markė pasiūlo gerai sukomplektuotas versijas už mažesnę kainą, tuo pačiu diegiant modernias transmisijas ir hibridines technologijas. C-SUV segmente „Bigster“ orientuojasi į pirkėją, kuriam svarbu praktiškumas, ekonomija ir pilna įranga.

Sėkmė trasoje ir rinkos įvaizdis

„The Dacia Sandriders“ komanda pelnė podiumus FIA pasaulio visureigių čempionate – gegužę komanda antrą kartą sezono metu ir trečią kartą per keturis startus lipdavo ant nugalėtojų pakylos. 2024 m. „Dacia“ laimėjo Maroko ralį ir dalyvavo Dakare – tai stiprina markės prestižą lenktynėse.

Ateities perspektyvos: antrasis 2025 m. pusmetis

Antroje metų pusėje planuojami variklių atnaujinimai ir plataus spektro hibridinės technologijos. Sandero, Sandero Stepway ir Jogger modeliai bus atnaujinti ketvirtąjį ketvirtį, o Jogger papildomai bus siūlomas su hybrid 155 pavara. Tokie žingsniai turėtų dar labiau sustiprinti „Dacia“ pozicijas Lietuvos automobilių rinkoje.

Šis derinys – praktiškos specifikacijos, prisitaikymas prie griežtesnių emisijos reikalavimų, konkurencinga kaina ir aktyvus dalyvavimas lenktynėse – paaiškina, kodėl „Dacia“ pardavimai šiemet ženkliai augo.

Šaltinis: 98

Labas! Aš Tadas – automobilių bandymai man yra tikra gyvenimo dalis. Nuo mažens svajojau vairuoti ir vertinti įvairius modelius. Kiekvienas mano testas yra nuoširdus ir paremtas tikrais įspūdžiais – k

Komentarai

Palikite komentarą

Susijusios straipsniai