1970 metų Dodge Challenger kabrioletas: Retas amerikietiškas raumenų automobilis ieško naujo šeimininko

1970 metų Dodge Challenger kabrioletas: Retas amerikietiškas raumenų automobilis ieško naujo šeimininko

2025-08-17
0 Komentarai Aistė Petrauskaitė

4 Minutės

Kai kurie automobiliai tampa daugiau nei tik metalo ir gumos junginiais – jie tampa bendražygiais, savaitgalio pabėgimais ir ilgalaikiais projektais. Šis 1970-ųjų Dodge Challenger kabrioletas ryškios Plum Crazy violetinės spalvos buvo ilgametė aistra Vašingtono valstijos savininkui, kuris rūpinosi juo net 23 metus. Dabar atėjo laikas perduoti raktelius naujam entuziastui.

Paveldas ir pozicija rinkoje Dodge Challenger buvo pristatytas 1970-aisiais kaip atsakas į sparčiai augančią pony car segmentą, kuriame dominavo Ford Mustang ir Chevrolet Camaro. Sukurtas ant Chrysler E-body platformos (bendra su Plymouth Barracuda, tik platesnis), Challenger siūlė platų pasirinkimą: nuo ekonomiškų tiesiaeilių šešetukų iki galingų V8 variklių, tokių kaip 426 Hemi ar 440 Magnum. Įvairios komplektacijos, galimi varikliai ir kėbulo tipai – kupė bei retesnis kabrioletas – lėmė Challenger sėkmę tarp klasikinių raumeninių (muscle car) automobilių.

Kodėl šis kabrioletas ypatingas Kabrioletai Challenger modelyje buvo gaminami tik 1970 ir 1971 metais, tad iki šių dienų išlikę egzemplioriai vertinami ypatingai. Šis automobilis perteikia Challenger R/T stilistiką: išraiškinga išvaizda, R/T grafikos, gaubto prisegimai, galinis sparnas ir kiti vizualiniai akcentai traukia kolekcionierių ir automobilių entuziastų dėmesį.

Dizainas ir išorė Plum Crazy dažai – viena iš atpažįstamiausių Dodge gamyklinių spalvų – buvo užpurkšti ankstesnio savininko kaip R/T replikos dalis. Automobilį pagyvina 15 colių Rally ratlankiai, originalūs ženkliukai, gaubto prisegimai ir galinis sparnas. Pastebimi dažų nubrozdinimai, įbrėžimai ir kiek pasiblukę plotai rodo natūralų automobilio naudojimą, o ne idealią parodų būklę.

Interjeras ir naudojamumas Salone – juodos apmušalų detalės su natūraliai susiformavusia patina, kuri išduoda, kad automobiliu buvo tikrai važinėjama, o ne tik vežiojama į parodas. Prietaisų skydelis su įtrūkimais, apdailos elementai – kiek pablukę, tačiau vidus išlieka praktiškas. Šiuo metu kabrioleto stogas nėra sumontuotas, tačiau pardavimo metu pridedamas naujas mechanizmas ir nauji apmušalai, tad naujas savininkas gali užbaigti restauravimą ar įdėti stogą pagal poreikį.

Variklis ir dinaminės savybės Pagal gamyklinius įrašus šis Dodge Challenger iš pradžių buvo komplektuotas su 318 kubinių colių V8 varikliu – nedideliu modelio standartais. Dabar automobilis turi įmontuotą 440 kubinių colių didelės galios V8 ir trijų pavarų automatinę pavarų dėžę. Papildomai sumontuotas aliuminis radiatorius ir sustiprinta kardaninė pavara, užtikrinantys patikimą didelio V8 veikimą. Tokia komplektacija užtikrina autentišką raumeningo automobilio garsą ir džiaugsmą entuziastams.

Techninė būklė ir naujausi darbai Automobilis nėra kolekcinės būklės, tačiau išlieka tvirtas rėmo požiūriu. Pasak pardavėjo, kai kuriuos mechaninius ir elektrinius komponentus reikėtų sutvarkyti: neveikia tachometras ir laikrodis, sugedę elektrinių langų varikliai, oro valdymo skydelis reikalauja remonto, o įkrovimo sistema vis dar reikalauja reguliavimo nepaisant neseniai pakeisto generatoriaus. Padangas reikėtų keisti, o kai kurios dugno dalys turi paviršinės rūdžių, bet bendrai automobilis išlieka stabilus.

Pridedama komplektacija ir dokumentacija Pirkėjui siūlomas platus dalių ir dokumentų komplektas: du raktų komplektai, atkurta savininko instrukcija, Chilton ir gamyklinis techninis vadovas, neišmontuotos kabrioleto stogo dalys, atsarginiai gamykliniai ratai, naujas priekinis stiklas ir šildymo valdymo vožtuvas. Visa ši komplektacija paverčia parduodamą Dodge Challenger ne tik automobiliu, bet ir istorinės priežiūros archyvu iš ilgalaikio šeimininko rankų.

Palyginimai ir pirkėjų svarstymai Nors šis automobilis nėra autentiškas gamyklinės R/T komplektacijos modelis, daugeliui kolekcionierių tai nėra didžiausias minusas. Svarbiausia, kad jis atrodo ir važiuoja kaip tikras raumenų automobilis – 440 V8 užtikrina galią, o R/T stilius nepalieka abejingų. Lyginant su Mustang ar Camaro kabrioletais, Challenger išsiskiria dar platesniu variklių pasirinkimu ir spalvingu Plum Crazy dažymu, todėl šis automobilis tikrai išskirtinis tiems, kurie ieško charakteringo ir įsimintino kolekcinio modelio.

Rinkos tendencijos ir aukciono informacija Šis 1970-ųjų Dodge Challenger parduodamas Cars & Bids aukcione. Didžiausias kol kas gautas pasiūlymas – 2 440 dolerių, tačiau jis vis dar nesiekia pardavėjo minimalaus norimo kainos. Liko kelios dienos iki aukciono pabaigos ir aktyvūs pirkėjai vis dar gali siūlyti savo kainas. Atsižvelgiant į pridedamas dalis, aptarnavimo istoriją ir kabrioleto retenybę, pirkėjai, suprantantys restauracinius projektus bei klasikinių amerikietiškų muscle cars rinką, gali tikėtis didesnės vertės už dabartinę sumą, ypač atlikus techninius atnaujinimus.

Kam skirtas šis Challenger? Restauratoriams, savaitgalių vairuotojams ar tiems, kas aistringai domisi klasikiniais amerikietiškais muscle cars, šis Challenger atveria puikią galimybę: išskirtinai matomas kabrioletas su galingu V8, gausybe atsarginių dalių ir ilgamete apsauga vienose rankose. Žinoma, automobilis reikalauja papildomo dėmesio, tačiau būtent šie trūkumai ir iššūkiai prideda projekto žavesio tiems, kas nori savaip atnaujinti ar paprasčiausiai mėgautis autentiškos raumeningos technikos pojūčiu.

Pabaigos mintys Nors šis Challenger nėra idealiai restauruotas ar visiškai atitinkantis gamyklinę komplektaciją, tai visgi mylėtas, charakteringas ir galingas automobilis, apie kurį rūpinosi ilgalaikis savininkas su pilna dalių ir dokumentų istorija. Naujasis šeimininkas, pasirinkęs šį 1970 metų Dodge Challenger kabrioletą Plum Crazy spalvos, gali jį paversti ryškiu kolekcijos akcentu arba tiesiog mėgautis kelionėmis savaitgaliais, sulaukiant dėmesio visur, kur tik pasirodys.

Pagrindinės specifikacijos

  • Metai / modelis: 1970 Dodge Challenger (kabrioletas)
  • Dabartinis variklis: 440 kubinių colių V8
  • Pavarų dėžė: automatinė, trijų pavarų
  • Varantieji ratai: galiniai (RWD)
  • Platforma: Chrysler E-body
  • Ratai: 15 colių Rally (pridedami ir atsarginiai)
  • Svarbiausi bruožai: Plum Crazy dažai, R/T stiliaus grafika, gaubto prisegimai, galinis sparnas

Šaltinis: autoevolution

Sveiki! Esu Aistė ir automobiliai – mano kasdienė aistra. Seku naujausias automobilių naujienas, modelių premjeras ir džiaugiuosi galėdama dalytis jomis su jumis. Tikiu, kad gera informacija padeda pa

Komentarai

Palikite komentarą