4 Minutės
Įžanga: Moderni klasikinio GT interpretacija
Broliai Džimas ir Maikas Ringai vėl pakėlė restomodų meistriškumą į naują lygį, pristatydami „Octavia“ – anglies pluošto kėbulu atgimusią 1971 metų Aston Martin DBS interpretaciją. Tai toli gražu nėra paprastas restauravimas. Projektas sujungia britiško „grand tourer“ automobilio eleganciją su amerikietiško V8 raumenimis – sudėtingas, daugiau nei 12 000 valandų trukęs dizaino, inžinerijos ir gamybos darbas davė išskirtinį GT automobilį entuziastams.
Dizainas ir eksterjero ypatybės
Octavia išsiskiria visiškai individualizuotu anglies pluošto kėbulu, kuris išryškina originalias DBS proporcijas ir suteikia daug agresyvesnį siluetą. Eksterjerą puošia išskirtinis BASF dažų derinys – Double-0 Silver, papildytas Nuclear Olive Green akcentais, o specialiai su Gary Ragle kurtais HRE ratlankiais išlaikomas ryšys su automobilių paveldė. Ryški išorės apdaila kilusi iš frezuoto aliuminio ir 3D spausdinto nerūdijančio plieno detalių, kurios automobilio išvaizdai suteikia aukščiausios klasės kruopštumo.
Unikalūs dizaino elementai
- Individualus anglies pluošto kėbulas
- BASF dviejų spalvų dažai (Double-0 Silver + Nuclear Olive Green akcentai)
- Specialūs HRE ratlankiai, sukurti bendradarbiaujant su Gary Ragle
- 3D spausdintos nerūdijančio plieno ir aliuminio apdailos detalės

Interjeras: Prabanga susilieja su sportiškumu
Automobilio viduje „Octavia“ išlaiko britų ir amerikiečių grand tourer dvasią su šiuolaikišku prieskoniu: įtraukti raukti odiniai apmušalai, žalvario durų rankenėlės bei visiškai naujas anglies pluošto prietaisų skydelis. Čia nestinga ir išradingų detalių – variklio vožtuvų dangčiai pritaikyti originaliems Aston logotipams, tačiau rašo „Aston Martini“, o alyvos matuoklio rankenėlė suformuota martinio taurės stiliumi. Papildomai Gentex integravo šiuolaikines technologijas, tokias kaip automatiškai tamsėjantys skydeliai ir kamerų sistema.
Važiuoklė, pakaba ir stabdžiai
Po anglies pluošto kėbulu sumontuota individuali Roadster Shop važiuoklė, pritaikyta būtent šiam projektui. Ringbrothers pratęsė ratų bazę ir pastūmė priekinę ašį į priekį 7,5 cm, kad pagerintų balanso ir laikysenos charakteristikas. Pakaboje integruoti Fox RS SV coilover amortizatoriai su fiksuotu vožtuvu ir patobulinti priekiniai svirtys, o už stabdymą atsakingi Brembo stabdžiai – su 6 ir 4 stūmoklių suportais bei 35,5 cm diskais.

Važiuoklės ir stabdžių specifikacijos
- Individuali Roadster Shop važiuoklė
- Fox RS SV amortizatoriai (coilovers)
- Brembo 6 ir 4 stūmoklių suportai su 35,5 cm diskais
- Ištempta ratų bazė ir 7,5 cm pastumti priekiniai ratai
Galia ir variklis
Pagrindinis „Octavia“ akcentas – Ford Performance Coyote 5.0-litrų V8 variklis su Harrop kompresoriumi, paremtu Eaton TVS 2650 architektūra. Šis 2,65 litro kompresorius išvysto net 805 arklio galias gatvės režimu. Automobilio entuziastus taip pat nudžiugins mechaninė pavarų dėžė, kuri šios galios lygyje tampa vis retesniu pasirinkimu.

Pavarų perdavimas ir našumo komponentai
- Ford Performance 5.0L Coyote V8 su Harrop (Eaton TVS 2650 pagrindu) kompresoriumi
- 805 AG (gatvės režimas)
- Mechaninė pavarų dėžė
- Strange Engineering 9 colių galinė ašis su S/S 31 dantų ašimis
- Dvigubi Bosch Motorsport 540 kuro siurbliai, individuali kuro bakas
- Holley EFI Terminator X Max variklio valdymas
- Michelin Pilot Sport Cup 2 padangos
Išmetimo sistema formuoja išskirtinį garsą – išmetamųjų kolektorių ir duslintuvų apdaila – anglis ir nerūdijantis plienas. Holley Terminator X Max sistema užtikrina variklio, degalų įpurškimo ir uždegimo valdymą, pritaikytą tiek patogiam eismui, tiek dinamiškam važiavimui.
Rinkos padėtis ir palyginimai
Octavia užima išskirtinę vietą – tarp aukščiausios klasės restomodų ir unikalių GT automobilių. Skirtingai nei standartiniai restauracijos projektai arba kolekciniai modeliai, šis automobilis skirtas tiems, kurie vertina šiuolaikinį patikimumą ir galingą V8 variklį, pritaikytą klasikiniam Aston Martin dizainui. Palyginti su kitais restomodais, Octavia išsiskiria pilnai anglies pluošto kėbulu, rankų darbo interjero apdaila ir išskirtiniu pasirinkimu – daugiau nei 800 AG mechaninė pavarų dėžė, skirta maksimaliai vairuotojo įtraučiai.

Pagrindinės specifikacijos
Pagrindiniai techniniai duomenys:
- Bazinis automobilis: 1971 Aston Martin DBS (iš esmės perdirbtas)
- Variklis: Ford Performance 5.0L Coyote V8 + Harrop TVS 2650 kompresorius
- Galia: 805 AG (gatvės reguliavimas)
- Pavarų dėžė: mechaninė
- Galinė ašis: Strange Engineering 9 colių, S/S 31 dantų ašys
- Stabdžiai: Brembo 6 ir 4 stūmoklių suportai, 35,5 cm diskai
- Padangos: Michelin Pilot Sport Cup 2
- Kuras: dvigubi Bosch Motorsport 540 siurbliai, individuali bakas
Išvada
Ringbrothers Octavia sujungia Aston Martin paveldą su šiuolaikinėmis technologijomis: anglies pluošto kėbulas, aukščiausios klasės partnerių sprendimai ir superįkrautas amerikietiškas Coyote V8 su 805 AG, sujungtas su mechanine pavarų dėže. Tai išskirtinis restomodas, apjungiantis prabangą, amatininkų darbą ir žalią galią – sukurtas entuziastams, vertinantiems tiek klasikinį dizainą, tiek modernų inžinerinį potencialą.
Šaltinis: autoevolution

Komentarai