3 Minutės
Apžvalga Mercedes‑Benz G 550 jau seniai yra pasirinkimas pirkėjams, kurie nori G‑Wagen buvimo pojūčio be peržengimo į AMG modelių segmentą. Šis V8 varikliu varomas modelis—kai kuriose rinkose žinomas kaip G 500—neseniai sulaukė dėmesio po vizualiai ryškaus Forgiato modifikacijos paketo. Rezultatas primena muzikinio vaizdo klipo pamatinį G‑Wagen: blizgus chromas, masyvūs Forgiato penkių stipinų ratlankiai ir ryškiai balta kėbulo spalva, kurie sustiprina ikonišką kubinę džipo siluetą.
Dizainas ir stilius Pademonstruotas G 550 turi blizgančią baltą apdailą, kurią papildo gausūs chromo akcentai. Forgiato veidrodinio blizgesio ratlankiai dominuoja profilyje: penkių stipinų, beveik disko tipo dizainas su akinamu poliruotu paviršiumi, derančiu prie chromuotos priekio apsaugos ir galinio atsarginio rato laikiklio. Papildomi chromuoti trijų žvaigždučių ženklai priekyje ir gale bei G 550 ženklelis virš kairiojo žibinto užbaigia išvaizdą. Juodi elementai—tonuotų langų stiklai ir smulkūs išoriniai akcentai—prideda kontrasto ir sumažina bendrą blizgesį.
Ratlankiai ir išorinės modifikacijos Ryškiausia modifikacija akivaizdžiai yra aftermarket Forgiato ratlankiai. Nors jie vizualiai stiprūs, didesni ir sunkesni ratlankiai gali kiek pakeisti nepakeltą masę, važiavimo komfortą ir pagreitį—todėl šis konkretus egzempliorius gali būti nežymiai lėtesnis už gamyklinį G 550. Kitos išorinės korekcijos, atrodo, yra daugiausia kosmetinės chromo detalės; automobilis išsaugo klasikines G‑Wagen linijas, kurias vertina pirkėjai.
Salonas ir kabina Kartu su išorės nuotraukomis patalpa liko daugiausia nematoma, todėl tikėtina, kad salonas išlieka beveik gamyklinis. Tai nėra trūkumas: G 550 salonas jau standartiniu įrangos lygiu yra prabangus ir gerai apmąstytas, su kokybiška oda, moderniu informacijos bei pramogų sistema ir vertikalia sėdėjimo pozicija, kurią vairuotojai sieja su Mercedes‑Benz prabanga.
Veikimas ir specifikacijos Po kapotu G 550 naudoja 4,0 l biturbo V8 variklį ankstesnės kartos versijoje, generuojantį 416 bhp (421 PS / 310 kW) tarp 5 250–5 500 rpm ir 450 lb‑ft (610 Nm) sukimo momentą nuo 2 000–4 750 rpm. Jėga perduodama per devynių pavarų automatinę transmisiją į pastovų visų ratų pavaros sistemą. Oficialūs rodikliai nurodo 0–60 mph maždaug per 5,6 s ir kombinuotą kuro sąnaudą apie 13 mpg mieste / 16 mpg magistralėje (18,1 / 14,7 L/100 km), nors aftermarket ratlankiai ir padangos gali nežymiai keisti tuos tempus ir sąnaudas.
Atnaujintas modelis ir pavaros palyginimas Mercedes vėliau atnaujino G 550, pakeisdamas V8 ekonomiškesniu turbinuotu įžeminamu šešių cilindrų varikliu su integruotu starteriu-generatoriumi (ISG). Atnaujintas agregatas gamina 443 bhp (450 PS / 330 kW) ir 413 lb‑ft (600 Nm), sumažindamas 0–60 mph iki maždaug 5,3 s ir pagerindamas kuro sąnaudas iki maždaug 17 mpg mieste / 19 mpg magistralėje (13,4 / 12 L/100 km). Pirkėjams, svarstantiems jėgą prieš efektyvumą, įsibėgėjimo ir MHEV (mild hybrid) sprendimas su inline‑six yra moderni kompromisinė alternatyva.
Rinkos pozicija ir kaina 2025 metų Mercedes‑Benz G 550 pradžios kaina yra nuo $148,250 (neįskaičiuojant transportavimo išlaidų). Lyginant G‑Wagen variantus, elektrifikuotas G 580 su EQ technologija prasideda maždaug nuo $161,500, o aukštos klasės Mercedes‑AMG G 63 įkainojamas apie $186,100. G 550 išlieka patraukli galimybė pirkėjams, kurie nori klasikinio V8 charakterio arba beveik prabangaus visureigio be AMG priedų.
Kam verta apsvarstyti šį G‑Wagen? Jeigu prioritetas yra ryški vizualinė išraiška, Forgiato įrengtas G 550 patiks savininkams, kuriems svarbus show‑stopper stilius ir gatvės pozicija. Entuziastams, orientuotiems į gryną našumą ar kuro efektyvumą, rekomenduojama palyginti V8 G 550 su atnaujintu inline‑six modeliu ir AMG G 63. Kaip visuomet, potencialūs pirkėjai turėtų įvertinti, kaip aftermarket ratlankiai ir chromo detalės veikia važiavimo kokybę, padangų dilimą ir pagreitį priimant galutinį sprendimą.
Šaltinis: autoevolution

Komentarai