4 Minutės
Apžvalga: nauja era NEV vairavimo patirčių
BYD pradėjo ambicingą iniciatyvą, kuri siekia atverti aukštos klasės elektrinių automobilių (EV) vairavimo patirtis plačiajai visuomenei – nauja NEV viso reljefo lenktynių trasa Zhengzhou. Atidaryta rugpjūčio 14 d., trasa užima daugiau nei 150 000 kvadratinių metrų ir reikalavo maždaug 5 milijardų juanių investicijos (apie 700 mln. USD). BYD išsakyta vizija – padaryti lenktynės prieinamomis „milijonams trasoje“ – siekia pakeisti motorsporto kultūrą iš elitinio užsiėmimo į plėtojimąsi kaip kasdienį vairavimo stilių vartotojams, entuziastams ir bandomiesiems vairuotojams.
Trasos dizainas ir pagrindinės savybės
Skirtingai nuo tradicinio lenktynių tako, Zhengzhou kompleksas suspaudžia įvairius nacionalinius reljefus į vieną daugiafunkcį objektą. Pagrindinis ratas yra 1 758 metrų ilgio su devyniais posūkiais ir 550 metrų tiesiąja, kurioje automobiliai gali pasiekti iki 220 km/val. Didelė bandymų zona apima daugiau nei dešimt intelektualių scenarijų – slalomo trasas, stovėjimo manevrų pratimus, AEB (autonominis avarinis stabdymas) testavimą ir klasikinius „briedžio“ testus – skirti įvertinti saugumo sistemas ir vairuotojų reakcijas.
Bekelės ruožas turi 27 atskirus projektus, imituojančius legendines Kinijos maršrutus, tokius kaip Sičuano–Tibeto linija ar Chengfo šlaitas. Vairuotojai susidurs su simuliuotu plūduriniu važiavimu vandenyje, smėlio kopų įveikimu ir dirbtinėmis ledo ir sniego atkarpomis – visa tai galima patirti per vieną apsilankymą. Poilsiui ir laisvalaikiui įrengta 9 000 kv. m poilsio ir stovyklavimo zona. (Pastaba: visos originalios nuotraukos, paantraštės ir išdėstymai iš šaltinio išlaikyti originalioje formoje.)
.avif)
BYD trasų tinklas ir ateities planai
Zhengzhou prisijungia prie augančio BYD vairavimo centrų tinklo: Gegalvis centras Hefei atidarytas gegužę, o Shaoxing trasa numatyta kitų metų pradžioje. BYD taip pat planuoja Rytų Kinijoje kurti natūralų kalnų bekelės bazę, užimančią apie 1,33 kv. km su 500 metrų aukščio skirtumu, derinant bekelės iššūkius su ekoturizmu ir nuotykių vairavimu.
Patyrimų paketai – nuo pradedančiojo iki Super VIP
BYD siūlo sluoksniuotus rezervacijos paketus, kurie leidžia patirti superautomobilio pojūtį palyginti prieinama kaina. Kainos svyruoja nuo 599 juanių (apie 83 USD) iki 6 666 juanių (apie 927 USD), kiekviename pakete kombinuojama teorija, simuliatoriaus laikas, važiavimas trasa arba keleivio vaidmuo bei bekelės segmentai.
Pradedančiųjų paketas (apie 599 juanių / 83 USD)
Įtraukiamas keleivio važiavimas Yangwang U9 superautomobiliu, prieiga prie BYD naujos energetikos technologijų muziejaus, saugaus važiavimo ant šlapios dangos mokymai, baziniai gymkhana pratimai ir įtraukta lenktynių simuliatoriaus sesija. Trukmė: apie 60 minučių.
Vidutinio ir pažengusio lygio paketai (apie 999–1 999 juanių)
Šie vidutiniai paketai prideda vairuotojo vairuojamas sesijas, tokias kaip Denza Z9GT trasos ratus, paslydimo (driftingo) praktiką ant šlapios dangos bei gidų vedamus bekelės važiavimus maršrutais, pavyzdžiui, Guanyun ir Dengyun. Pažangesniuose lygiuose įtraukiamas praktiškas Yangwang U9 vairavimas trasoje bei specializuoti plūduriavimo ir kopų testai. Trukmės svyruoja nuo 75 iki 90 minučių priklausomai nuo paketo.
Super VIP patirtis (apie 6 666 juanių / 927 USD)
Aukščiausio lygio pasiūlymas suteikia pilną prieigą prie visų modelių, privačius mokymus iš aukso medalio instruktorių, asmeninę barmeno/pagalbininko paslaugą, išskirtinį lounge, profesionalią foto/video fiksaciją, privačių pervežimų į ir iš Zhengzhou centro bei vienos nakties penkių žvaigždučių viešbučio nakvynę. Trukmė: apie 150 minučių.

Yangwang U9: flagmanas superautomobilis trasoje
Yangwang U9 pristatomas trasoje kaip flagmaninis elektromobilis superautomobilio klasėje, kurio nurodytoji kaina kelyje yra 1 680 000 juanių (apie 233 520 USD). BYD pozicionuoja U9 kaip halo produktą, pabrėžiantį įmonės EV našumą ir saugumą – tai leidžia hypercar lygio vairavimo pojūčiams patekti į naujos energetikos transporto priemonių (NEV) kontekstą. Zhengzhou trasoje svečiai gali važiuoti kaip keleiviai arba aukštesniuose paketuose – patys pilotuoti U9 prižiūrint instruktoriui.
Transporto priemonės dizainas, našumas ir rinkos pozicionavimas
Kalbant apie dizainą, Yangwang U9 pabrėžia aerodinaminį efektyvumą ir prabangią apdailą, būdingą aukštos klasės elektriniam sportiniam automobiliui. Nors tiksliausi techniniai duomenys geriausiai nurodyti oficialiuose BYD specifikacijose, U9 funkcija yra tapti BYD flagmanu našumo srityje – konkuruojant su kitais aukštos klasės elektriniais modeliais ir keliant BYD įvairovę nuo masinės rinkos gamintojo iki trasai tinkamų superautomobilių kūrėjo. Zhengzhou trasa veikia kaip gyva ekspozicija automobilio dinamikoje, stabdymo sistemose, traukos valdyme ir bekelės gebose visam BYD modeliui.
Kaip trasa naudinga vairuotojams ir EV rinkai
Vartotojams objektas suteikia saugią, kontroliuojamą aplinką tyrinėti elektroninės stabilumo sistemas, AEB, regeneracinio stabdymo elgseną ir didelio greičio valdymą šiuolaikinėse elektrinėse platformose. BYD naudai – trasa yra tiek rinkodaros erdvė, tiek MTEP bandomasis poligonas, leidžiantis inžinieriams patvirtinti programinę įrangą, akumuliatorių terminį elgesį ir važiuoklės derinimą ekstremaliomis, bet pakartojamomis sąlygomis. Plačiau žvelgiant, tai signalizuoja apie performinčių EV kultūros įsigalėjimą ir platesnę visuomenės prieigą prie intensyvių vairavimo patirčių.
Palyginimai ir galutinės mintys
Lyginant su tradicinėmis motorsporto vietomis, BYD viso reljefo trasa išsiskiria integruodama bekelę, šlapios dangos ir didelio greičio trasos testavimą vienoje vietoje, kartu akcentuodama NEV technologijas. Palyginti su tarptautiniais EV patirties centrais, BYD pasiūlymas išsiskiria dydžiu, scenarijų įvairove ir neįprastai prieinama galimybe patirti flagmaninį superautomobilį, tokių kaip Yangwang U9. Entuziastams ir ateities EV pirkėjams Zhengzhou trasa reiškia naują būdą praktiškai įvertinti automobilio našumą, saugumo sistemas ir vairavimo malonumą.
Šaltinis: carnewschina

Komentarai