3 Minutės
Alfa Romeo 33 Stradale pristatymas ir renginiai Per Monterey Car Week 33 Stradale buvo eksponuojamas daugelyje svarbių renginių: Motorlux rodė jį kartu su kitais Alfa Romeo modeliais, tokiomis kaip Giulia, Stelvio ir Tonale; Hagerty House suteikė galimybę iš arčiau apžiūrėti Pebble Beach; The Quail, A Motorsports Gathering, įtraukė automobilį į retų ir gerbiamų transporto priemonių sąrašą; o 33 Stradale taip pat demonstravo savo galimybes WeatherTech Raceway Laguna Seca trasoje, primindamas apie Alfa Romeo lenktyninę praeitį. Kolekcionieriai, entuziastai ir automobilių industrijos atstovai rinkosi apžiūrėti šios limituotos serijos superautomobilio gyvai.
Dizainas ir paveldas Įkvėptas tiesiogiai 1967 Tipo 33 Stradale, šiuolaikinis 33 Stradale derina klasikines proporcijas ir skulptūriškas formas su modernaus aerodinaminio dizaino ir pažangių medžiagų sprendimais. Išorė sudaro dramatišką įspūdį su žema stogo linija, srautais išlenktais sparnais ir funkciniais oro žiotimis, o salone susijungia rankų darbo apdaila ir ergonomika, orientuota į vairavimo efektyvumą. Alfa Romeo pabrėžė dizainą kaip esminį skirtumą, teigdama, kad šis riboto leidimo modelis yra tiek kolekcinis meno kūrinys, tiek gatvės ir trasos mašina.
Techninės charakteristikos 33 Stradale siūlomas dviem pavarų konfigūracijomis: vidaus degimo variklio ir visiškai elektriniu variantu. Degalų modelį varo biturbo 3,0 l V6, kurio galia siekia 620 AG, sujungta su ZF aštuonių laipsnių dvigubos sankabos automatinė pavarų dėže ir visų ratų pavara. Elektrinė versija naudoja tris elektros variklius ir bendrą 750 AG išvestį, energiją gaudama iš 90 kWh baterijos. Tokios galios kombinacijos atitinka aukščiausio lygio superautomobilių standartus.
Vairavimo charakteristikos Abi pavarų versijos pasižymi itin greitu įsibėgėjimu: 0–60 mylių per valandą (0–97 km/val.) pasiekiama per mažiau nei 3 sekundes, o maksimalus greitis deklaruojamas apie 207 mylių per valandą (333 km/val.). Elektrinis 33 Stradale įvertintas maždaug 280 mylių (apie 490 km) nuvažiuojamu atstumu vienu įkrovimu, priklausomai nuo ciklo ir važiavimo sąlygų.
Rinkos pozicija ir vertė Alfa Romeo gamybą apribojo iki 33 vienetų visame pasaulyje; platinimas buvo orientuotas į kolekcionierius ir prekės ženklo entuziastus, siekiančius retų itališkų superautomobilių ir ilgalaikės kolekcinės vertės. Oficialios kainos nebuvo viešai paskelbtos, tačiau pranešama, kad pirkėjai už kiekvieną automobilį sumokėjo ne mažiau kaip 1,7 mln. eurų, kas atspindi unikalumą, individualią gamybą ir numatomą vertės augimą.
Palyginimas su konkurentais Superautomobilių ir hiperautomobilių segmente 33 Stradale konkuruoja labiau per išskirtinumą, dizaino paveldą ir emocinį patrauklumą nei per masės našumo rodiklius. Palyginti su kitais riboto leidimo modeliais, Alfa Romeo pasiūlymas sujungia tvirtą ryšį su lenktynėmis, atpažįstamą itališką dizainą ir pavarų pasirinkimą tarp galingo V6 biturbo ir pažangios elektrinės architektūros, todėl pritraukia tiek tradicinius kolekcionierius, tiek į ateitį orientuotus pirkėjus.
Prieinamumas ir nuosavybė Kaip prognozavo Alfa Romeo vadovybė, naujų užsakymų nebepriimama: visi vienetai jau paskirstyti. Tarp savininkų yra tarptautiniai kolekcionieriai ir keli JAV klientai, įskaitant Teksaso verslininką Glynn Bloomquist, kuris patvirtino savo konfigūraciją 2024 m. gegužę Alfa Romeo istorijos muziejuje Arese mieste, Italijoje. Pristatymo grafikai jau vykdomi paskirtiems pirkėjams.
Šaltinis: autoevolution
Palikite komentarą