3 Minutės
Ford intriguojančios naujos pavadinimų paraiškos
Ford ilgą laiką stiprino prekės ženklo vertę naudodamas tokius vardus kaip Mustang, Bronco ir Explorer. Automobilių gamintojas, krypstantis link elektrifikacijos, per naujausias prekės ženklų paraiškas rodo šviežią — ir kiek netikėtą — kryptį Ford elektromobilių pavadinimų srityje. Paraiškose JAV patentų ir prekės ženklų tarnybai (USPTO) bei Europos Sąjungos intelektinės nuosavybės tarnybai (EUIPO) Ford siekė apsaugoti pavadinimus, tokius kaip Fathom, Fuze, Hive ir Mythic. Nors prekės ženklo registracija dar negarantuoja gamybos, ji suteikia užuominų, kaip Ford gali plėsti savo elektrinių transporto priemonių (EV) portfelį.
Ką gali reikšti šios paraiškos
Prekės ženklo paraiškos dažnai apima įvairius modeliavimo tipus ir komplektacijas, todėl pačios paraiškos neatskleidžia konkrečių techninių duomenų ar tikslaus rinkos pozicionavimo. Vis dėlto laikas — kartu su atgaivintais pavadinimais, tokiuose kaip Evos, ir Ranchero paraiška — sutampa su Ford viešais žingsniais link mažesnės kainos elektrinių pikapų ir krossoverių. Tai leidžia manyti, kad šie vardai gali būti susiję su artėjančiais EV modeliais arba pogrupiais.
Transporto priemonių specifikacijos (spekuliatyvios)
Šiuo etapu Ford nepaskelbė oficialių specifikacijų jiems galimai priskiriamiems modeliams. Jei šie pavadinimai bus priskirti įprastiems EV krossoveriams ar pikapams, galima tikėtis konkurencingų baterijų talpų, 200–350+ mylių nuotolio (apie 320–560+ km) pagrindinėms komplektacijoms, standartinio greito įkrovimo galimybių ir vieno bei dviejų variklių išdėstymo derinio, kad būtų subalansuotas efektyvumas ir našumas. Kalbant apie prieinamą elektrinį pikapą, pramonės analitikai prognozuoja pradinę kainą maždaug 30 000 USD, akcentuojant praktiškumą ir efektyvumą.

Dizainas ir prekės ženklas
Tokių vardų kaip Hive ar Fathom konotacijos siūlo skirtingas dizaino temas — Hive asocijuoja kompaktišką, miestui pritaikytą sprendimą; Fathom perteikia gylį ir gebėjimus. Mythic sukuria aukštesnės klasės, galbūt nuotykių kupiną identitetą. Ford neseniai paskelbta darbo vieta „Nomenclature Strategist“ pabrėžia apdairų požiūrį į pavadinimų architektūrą, suderinančią produkto dizainą, komplektacijas ir prekės ženklo žinutę įvairiose pasaulio rinkose.
Veikimas ir technologijos
Veikimo lūkesčiai priklausys nuo modelio. Kompaktiški elektromobiliai, skirti miesto pirkėjams, prioritetu laikys efektyvumą ir vikrią valdomumą, tuo tarpu didesni krossoveriai ir elektriniai sunkvežimiai akcentuos tempimo pajėgumą, sukimo momentą ir baterijų šilumos valdymą. Pažangios vairavimo pagalbos funkcijos, atnaujinimai per orą (OTA) ir prijungtos paslaugos greičiausiai taps standartinėmis naujose EV pasiūlose.
Rinkos pozicionavimas ir palyginimai
Naujų Ford prekės ženklų paraiškos leidžia įmonei konkuruoti keliuose segmentuose: prieinamiems miesto elektromobiliams, įprastiems krossoveriams ir elektriniams sunkvežimiams. Natūralūs palyginimai kils su konkurentais, tokiais kaip Tesla Model Y/Model 3 krossoverių segmente, Rivian ir Ford F-150 Lightning tarp sunkvežimių, taip pat su naujais ir tradiciniais gamintojais siūlomais prieinamais EV modeliais. Platus pavadinimų asortimentas suteikia Ford lankstumą pritaikyti produkto savybes — kainą, nuvažiuojamą atstumą, našumą ir įrangą — prie rinkos lūkesčių.
Išvada
Nors Fathom, Mythic, Hive ir Fuze gali skambėti neįprastai, jie gali tapti platesnės pavadinimų strategijos dalimi, kai Ford plečia savo elektromobilių asortimentą. Automobilių entuziastams ir pirkėjams, besidomintiems elektrinių transporto priemonių debiutais, šios paraiškos yra intriguojanti užuomina — tačiau gamybiniai modeliai, specifikacijos ir oficialūs pavadinimai bus patvirtinti tik tada, kai Ford juos paskelbs.
Šaltinis: motor1

Komentarai