Ekstremaliausias Ferrari Purosangue: vienetinė Keyvany G Edition modifikacija

Komentarai
Ekstremaliausias Ferrari Purosangue: vienetinė Keyvany G Edition modifikacija

5 Minutės

Ekstremaliausias egzistuojantis Ferrari Purosangue yra individualiai sukurtas Keyvany G Edition — vienetinė užsakymo versija, pagaminta privatiems klientui, kurio tapatybė lieka neatskleista. Skirtingai nei gamyklinis modelis, ši radikaliai pertvarkyta Purosangue, kaip teigiama, kainavo apie 1,5 mln. JAV dolerių — daugiau nei tris kartus brangiau nei standartinė versija. Konversija paverčia Ferrari prieštaringai vertinamą keturių durų FUV (Ferrari Utility Vehicle) į galingą, daug anglies pluošto turintį eksponatą, skirtą kolekcionieriams ir entuziastams, ieškantiems neabejotinai kitokio automobilio.

Dizainas ir stilius

Ferrari iš pradžių sušvelnino Purosangue išorę, kad nebūtų dar labiau provokuojami kritikai, kurie neigiamai reagavo į ženklo sprendimą pristatyti utilitarinį automobilį. Keyvany ignoravo tuos apribojimus ir pritaikė agresyvų aerodinaminį paketą, kuris pakeičia automobilio siluetą nuo santūraus į teatrališką. Konversija yra tarsi važiuojantis anglies pluošto ir specialių aerodinamikos elementų vitrina, suprojektuota optimizuoti oro srautą ir sumažinti pasipriešinimą.

Papildomos vertikalios šviesos apima gamyklinių dieninių žibintų išorinius galus, pakeisdamos fabriko automobilio siauras juodas plokštes. Anglies pluošto juostelės nusitęsia per variklio dangtį, sukurdamos ryškų kontrastą su Giallo Modena dažais.

Ratų dydis, arkos ir aerodinamika

Keyvany pakeitė gamyklinius 22 colių ratus į 23 colių juodus diskus. Didesni ratai geriau užpildo arką ir suteikia automobiliui dar įspūdingesnę stovėtį, sustiprindami Purosangue jau ir taip raumeningą pozą. Daugiasluoksnės ratų arkos išsikišos yra apvilktos anglies pluoštu, o nuoseklūs anglies elementai tęsiasi nuo sparno per duris virš slenksčių. Šios šoninės dalys susilieja į didelį aerodinaminį elementą prie galinių ratų, suteikdamos automobiliui beveik šarvuotą išvaizdą.

Anglies pluošto plokštė ant C-stulpelio palaiko iškilų G logotipą. Gale įrengtas stogo sparnas ir anglies bagažinės spoileris su Keyvany užrašu. Apačioje — agresyviai suprojektuotas anglies difuzorius su integruota stabdžių šviesa, kuris nukreipia iš automobilio apačios išeinantį oro srautą. Iš tolo Keyvany G Edition atrodo kaip visiškai kitas modelis.

Salonas

Individualus salonas atliktas kontrastingomis baltomis ir geltonomis spalvomis, su perforuotos odos sėdynėmis, išsiuvinėtomis Keyvany (vietomis netaisyklingai rašoma kaip Kevyany) užrašais visame kabinos interjere. Jei Ferrari gamyklinis salonas siekia elegantiškos santūrumo, Keyvany pateikia garsesnę, užsakytą aplinką, kuri labiau primena parodų automobilį nei standartinį FUV.

Vairavimo charakteristikos ir specifikacijos

Serijinis Purosangue tiesiai iš Maranello varomas natūraliai aspiruotu 6,5 litro V12 varikliu, kuris išvysto 715 hp (725 PS) ir 528 ft‑lb (716 Nm) sukimo momentą. Ferrari teigia, kad 0–62 mph (0–100 km/h) sprintas užtrunka apie 3,3 sekundės, o maksimalus greitis siekia apie 217 mph (350 km/h). Teigiama, kad Keyvany sureguliuotas egzempliorius pasiekia žymiai didesnę galią — kai kuriuose patobulintuose Purosangue modifikacijose minimi maždaug 890 AG skaičiai — ir tikėtina, jog šis vienetinukas buvo pagerintas virš gamyklinių rodiklių, kad atitiktų jo agresyvią išvaizdą.

Konstrukcija ir dinamika

Konversija išlaiko Purosangue pagrindinį šasi ir pavarų perdavimą, bet pagerina aerodinamiką bei ratų/padangų geometriją, kas gali paveikti valdymo charakteristikas. Didesni ratai, platesnės arkos ir pridėti aerodinaminiai elementai keičia neišstumtąją masę ir aerodinaminį balansą, todėl savininkai paprastai užsako individualią pakabos kalibraciją ir stabdžių patobulinimus, kad išlaikytų dinamines savybes ir saugumą.

Rinkos pozicija ir palyginimas

Už maždaug 1,5 mln. JAV dolerių Keyvany G Edition užima unikalią nišą tarp individualiai statomų superautomobilių ir itin riboto leidimo kolekcionuojamų automobilių. Už tą patį biudžetą pirkėjas galėtų įsigyti tris standartines Purosangue ir dar liktų lėšų ilgesnėms Europos atostogoms, kas iliustruoja, kiek vertinama išskirtinumas ir pritaikytas amatas.

Palyginti su gamykliniu Purosangue, Keyvany konversija mainais už santūrumą siūlo šou efektą. Kol Ferrari gamybinis modelis taikosi į pirkėjus, ieškančius egzotiško keturių durų grand tourer su V12 charakteriu, Keyvany orientuojasi į kolekcionierius, trokštančius maksimalios vizualinės įtakos ir vienetinio individualumo.

Kam verta apsvarstyti šią konversiją?

Toks individualus projektas patrauklus kolekcionieriams, didelį turtą turintiems asmenims ir markės entuziastams, kurie vertina retumą ir yra pasirengę mokėti dideles premijas už išimtinumą. Puristai, vertinantys gamyklinę autentiškumą ir santūrų dizainą, greičiausiai pageidaus standartinio Maranello gamyklos Purosangue; tie, kurie nori pritraukti dėmesį antraštėse, bus patraukti Keyvany koncepto.

Santrauka

Keyvany G Edition pagrįstas Purosangue yra daugiau nei kosmetinis pakeitimas: tai polarizuojanti interpretacija Ferrari keturių durų V12 modelio. Daug anglies pluošto darbų, didesni ratai, perdarytas salonas ir greičiausiai reikšmingi galios patobulinimai daro šį automobilį demonstraciniu objektu šiuolaikiniame individualiai statomų automobilių judėjime — brangiu, išskirtiniu ir skirtu suskaldyti entuziastų nuomones.

Šaltinis: autoevolution

Palikite komentarą

Komentarai