5 Minutės
Karštesnis Golf R 2026 metams
Volkswagen kitas aukštos klasės Golf prototipas buvo pastebėtas važiuojantis aplink Green Hell, ir šis Mk8.5 variantas atrodo būtent toks rimtas R modelis, kokio laukė entuziastai. Pavyzdžiui, vadinamas Golf R 350 — vardas nurodo jo metrinius arklio galias — 2026 metų prototipas žada matomą galingumo padidėjimą lyginant su dabartiniu 2.0 litro turbo keturračiu, daug dėmesio skiriant patobulintam aušinimui ir važiuoklės aštrumui.
Paveldas ir variklis
Nors R subprekinis ženklas dažnai savo šiuolaikines šaknis sieja su R32 ir ankstesniais VR6 varikliais, Volkswagen nuo 2012 m. Golf R modeliuose naudoja 2.0 litro turbobuferinį keturių cilindrų variklį. 2026 m. inžinieriai, regis, ištraukė papildomus ~17 mechaninių arklio galių iš to variklio, todėl gandais vadinamas Golf R 350 turėtų lenkti standartinį Golf R pagal našumą. Nors Volkswagen galėtų pasirinkti Clubsport tipo vardą, alfanumerinė žyma dera su ankstesne nomenklatūra, tokia kaip R32 ir VR6.
Dizainas ir aušinimo patobulinimai
Prototipo pakeitimai orientuoti į šilumos valdymą. Matomi vizualūs požymiai — vėdinama variklio gaubto dalis, didesnis priekinis radiatorius ir pakeistas priekinis buferis su išplėstomis oro įsiurbimo angomis — visa tai skirta ištverti didesnę trasos apkrovą ir ilgesnius intensyvaus važiavimo etapus. Lengvojo lydinio ratlankiai atskleidžia R ženklu pažymėtas stabdžių apkabos, o keturios išmetimo angos ir stogo spoileris perimti iš įprasto Golf R, išlaikant agresyvią, bet tikslingą siluetą.

Technika ir važiuoklė
Be galingumo padidinimo, Golf R 350 atrodo sukonstruotas užtikrinti įžulesnį vairavimo pojūtį. Tikėtina kietesnė važiuoklės sąranga, perdėta vairo reakcija ir patobulintas pavarų dėžės valdymas, pritaikyti didesnei galios išėjai. Taip pat greičiausiai numatomi svorio taupymo sprendimai, nors Volkswagen, regis, siekia gatvei tinkamo, įtraukiamo karšto hečbeko, o ne visiškai išvalyto, vien trasai skirto automobilio. Bendrai tai turėtų reikšti greitesnį pagreitį, geresnį trasos tempą ir įdomesnį vairavimo charakterį.
Specifikacijos (numatomos)
- Variklis: 2.0 litro turbobuferinis keturių cilindrų (patobulintas)
- Galia: Apie +17 PS daugiau nei standartinis Golf R (gandai apie ~350 PS, metrinės)
- Išdėstymas: AWD su sportiniu diferencialu (greičiausiai išliks)
- Aušinimas: Vėdinamas gaubtas, didesnis radiatorius, peržiūrėtos įsiurbimo angos
- Stabdžiai & ratai: Lengvojo lydinio ratai su R ženklu pažymėtomis apkabomis
- Išorė: Keturi išmetimo vamzdžiai, stogo spoileris

Trasinis palikimas ir ryšys su Nürburgringu
Prototipas buvo nufotografuotas, kai prie vairo sėdėjo vokiečių lenktynininkas Benny Leuchter. Leuchter, 2017 m. lenkęs su Golf GTI TCR komandai WestCoast Racing, tuo pačiu metais su komanda laimėjo savo klasę 24 valandų Nürburgringo lenktynėse — tai svarbus kredencialas Volkswagen, testuojant ekstremalesnius Golf modelius. Nürburgringas išlieka pagrindine bandomąja vieta aušinimo, važiuoklės ir pavarų perdavimo vystymui, kas paaiškina gausius šilumos valdymo patobulinimus šiame prototipe.
Rinkos pozicionavimas ir gamybos perspektyvos
Kaip Volkswagen pozicionuos Golf R 350 — svarbus klausimas. Jei prekės ženklas pasinaudos Audi praktiką su ribotu skaičiumi specialių modelių, pirkėjai turėtų tikėtis aukštesnės kainos ir galimų gamybos apribojimų, kurie padidintų patrauklumą. Volkswagen nėra patvirtinęs JAV prieinamumo šiam potencialiam aukščiausios klasės Golf R ir neatskleidė planuojamų gamybos apimčių. Šie veiksniai stipriai įtakos jo rinkos priėmimą ir likvidumą antrinėje rinkoje.
Kur tai dera VW planuose
Volkswagen planuoja Mk8.5 Golf gamybą tęsti iki 2025 m., kad atitiktų švelnesnes Euro 7 terminų sąlygas, o tai reiškia, kad vidaus degimo variklių varomos sportinės versijos, tokios kaip Golf R, artimiausiu metu išliks aktualios. Tuo pačiu VW patvirtino, kad naujos kartos Mk9 Golf bus visiškai elektrinis ir sukurtas ant Scalable Systems Platform (SSP). Šis automobilis, numatomas dešimtmečio pabaigoje, naudos programinę įrangą, kurią vystys kartu su Rivian — tai dalis 2024 m. bendros įmonės, siekiančios pagreitinti programine įranga valdomų automobilių galimybes Volkswagen grupės prekiniams ženklams, taip pat prisidedant prie Scout Motors projekto.
Kaip jis palyginamas
Lyginant su standartiniu Golf R, Golf R 350 prototipas akcentuoja didesnį aušinimo pajėgumą, šiek tiek daugiau galios ir aštresnę sąrangą. Lyginant su konkurentais, tokiais kaip Audi RS 3 ir artėjančiu trasiniam naudojimui skirtu RS 3 GT, Volkswagen halo Golf pabrėžtų jaunaties superautomobilio lygio našumą kompaktiškame hečbeko pakete. Ar jis nugalės konkurentus kainos prasme, ar užims savo nišą kaip brangesnis modelis, priklausys nuo gamybos apribojimų ir komplektacijos.
Paskutinės mintys
2026 m. Golf R 350 prototipas rodo, kad Volkswagen siekia gatvei tinkamo karšto hečbeko, kuris būtų pajėgesnis trasoje ir geriau pritaikytas ilgesniems didelės apkrovos važiavimams. Su reikšmingais aušinimo patobulinimais, gandais apie galingumo padidinimą ir tikėtinais važiuoklės bei vairo kalibravimo atnaujinimais, ši iteracija galėtų tapti iki šiol labiausiai susikoncentravusiu Golf R — jei Volkswagen patvirtins gamybą ir platinimą už Europos ribų.
Šaltinis: autoevolution
Palikite komentarą