G-Power nuleidžia stogą BMW M4 kabrioletui

Komentarai
G-Power nuleidžia stogą BMW M4 kabrioletui

3 Minutės

G-Power nuleidžia stogą BMW M4 kabrioletui

G-Power perkėlė dėmesį nuo M3 sedano prie atviro BMW M4 kabrioleto ir sukūrė drąsią G4M Bi-Turbo konversiją. Išvaizda santūri, bet agresyvi: kabrioletas stovi ant naujų ratlankių ir pasižymi slaptu, raketės panašiu stoviu, su dangumi viršuje — tačiau tikrasis dėmesys tuneriams ir našumo entuziastams tenka tam, kas po gaubtu.

Dizaino ir stiliaus patobulinimai

Išoriniai patobulinimai

G4M Bi-Turbo gauna perdarytą variklio dangtį ir seriją priekinio bamperio priedų, kurie sustiprina M4 įvaizdį. G-Power savo svetainėje nurodo papildomus aerodinaminius elementus, įskaitant priekinį splitterį, perdarytas BMW groteles ir galinį sparną, skirtus padidinti prispaudžiamąją jėgą ir vizualinį įspūdį. Šios dalys derinamos su kabrioleto linijomis, gerindamos oro srautą ir stovą.

Interjero pasirinkimai

Salone tuneris siūlo atnaujinimus, tokius kaip nauji vairai, pavarų perjungimo svirtelės (paddle shifters), aukštos kokybės kilimėliai ir pilnas salono perdangas tiems, kurie nori individualaus kabinos sprendimo. Klientai gali pritaikyti tiek estetiką, tiek pojūčio kokybę, jei leidžia biudžetas.

Našumas ir techninės specifikacijos

Pasak G-Power, pagrindinis G4M Bi-Turbo atnaujinimas yra 700 metrinių arklio galių specifikacija — nurodyta kaip 690 bhp (515 kW) su 627 lb-ft (850 Nm) sukimo momentu. Toks galingumas įtraukia „tuned" M4 į ankstesnių superautomobilių gretas ir prilygina G-Power neseniai atliktam M3 projektui, kuris, kaip pranešama, pasiekė maksimalų greitį apie 193 mph (310 kph).

G-Power kataloge pateikiamas kelių galios lygių asortimentas, todėl savininkai gali pasirinkti tai, kas atitinka jų poreikius ir biudžetą: 592 hp (600 PS / 441 kW), 611 hp (620 PS / 456 kW), 641 hp (650 PS / 478 kW), 661 hp (670 PS / 493 kW) ir galingiausias 720 PS (apie 710 bhp). Vokietijoje šių atnaujinimų kainos nurodytos: €3,685 už įėjimo lygio 600 PS tune'ą, €14,900 už 700 PS paketą ir €35,700 už viršutinį 720 PS atnaujinimą.

Rinkos pozicionavimas ir vertė

G-Power aukščiausios klasės atnaujinimas yra brangus — beveik naujo kompaktiško kupė kaina — todėl jis akivaizdžiai skirtas pirkėjams, kurie vertina maksimalų našumą ir išskirtinumą daugiau nei kainą. Daugumai M3/M4 savininkų vidutinio lygio tuningai pasiūlys praktiškesnį santykį tarp išlaidų ir vairavimo dinaminių savybių.

Kaip jis lyginamas: palyginimai

Lyginant su gamykliniu BMW M4 Competition xDrive Convertible, kurio galia siekia apie 523 bhp (530 PS / 390 kW) ir kuris įsibėgėja iki 60 mph maždaug per 3,6 sekundės, G-Power konversijos žymiai padidina tiesinį pagreitį ir sukimo momentą. Tuningo sprendimai gali priartėti prie arba pranokti kai kurių ankstesnės kartos superautomobilių galimybes drag ar didelio greičio ruože, nors realūs pagreičio rodikliai priklauso nuo traukos, aušinimo ir transmisijos konfigūracijos.

Praktiniai aspektai

Potencialūs pirkėjai turėtų įvertinti tuningavimo kaštus, garantijos pasekmes ir kasdienį pravažumą. Aukšto išvesties galingumo konversijos dažnai reikalauja papildomų patobulinimų aušinimui, važiuoklei ir stabdžiams, kad būtų užtikrintas patikimumas ir sauga didesniuose greičiuose.

Santrauka

G-Power G4M Bi-Turbo transformuoja BMW M4 kabrioletą į įspūdingą, didelio našumo atvirą automobilį. Su keliais tuningavimo lygiais iki maždaug 720 PS ir pluoštu vizualinių bei salono pasirinkimų, paketas skirtas entuziastams, kurie nori egzotiško lygio tiesinio greičio našumo išlaikydami kabrioleto pojūtį. Tiems, kurie ieško gamyklinio privalumo ir patogumo, M4 Competition xDrive Convertible lieka patrauklia alternatyva su superautomobilį primenančiu greitėjimu tiesiai iš BMW.

Šaltinis: autoevolution

Palikite komentarą

Komentarai