4 Minutės
Staigmena EV greičio reitingų viršūnėje
Greičiausias elektrinis automobilis pasaulyje šiuo metu greičiausiai yra tas, kurį galbūt dar nesate matę gyvai: Yangwang U9 Track Edition — aukštos klasės našumo modelis, sukurtas BYD subprekių ženklo Yangwang. Pastatytas ant e4 Platformos su DiSus-X architektūra, Track Edition ką tik užfiksavo naują pasaulinį maksimalaus greičio rekordą nulinių emisijų transporto priemonėms — ir padarė tai įspūdingai.
Rekordinis važiavimas ir testavimo vieta
Profesionaliam vairuotojui Marc Basseng sėdint už vairo, Yangwang U9 Track Edition pasiekė oficialų maksimalų greitį 472,41 km/val. (293,54 mylių/val.). Važiavimas vyko Automotive Testing Papenburg trasoje Vokietijoje — vietoje, jau žinoma aukšto greičio rekordais: pernai ten Bugatti W16 Mistral pasiekė 453,91 km/val. (282,05 mylių/val.), o Aspark SP600 2024 m. užfiksavo 438,7 km/val. (272,6 mylių/val.).
Pagrindinės specifikacijos
U9 Track Edition demonstruoja kelis techninius parametrus, kurie lėmė rekordinius rezultatus:
- Pirmoji masinės gamybos 1200V itin aukštos įtampos platforma keleiviniams EV.
- Galia: daugiau nei 3 000 ps — nurodoma kaip 2 958 bhp (2 206 kW).
- Impresyvus galios ir masės santykis: 1 217 ps vienam tonai (atitinka 1 120 hp / 836 kW per 2 205 lbs).
- Keturių variklių sukimo momento vektoriavimo visų ratų pavara užtikrina ekstremalų sukibimą ir valdymą.
- Išplėstinė terminio valdymo sistema, pritaikyta reikalaujančioms didelio greičio bandymų ir sudėtingų sąlygų situacijoms.
Pavarų sistema ir platforma
Yangwang e4 Platforma ir DiSus-X pagrindinė architektūra sudaro U9 Track Edition pagrindą. 1200V elektros sistema leidžia greičiau perduoti energiją ir geriau valdyti šilumą, o tai yra kertiniai veiksniai ilgalaikei didelio greičio našumui. Keturių variklių išdėstymas užtikrina momentinį sukimo momento paskirstymą ir tikslų vektoriavimą, padedant išlaikyti stabilumą artėjant prie 300 mylių per valandą greičio.

Dizainas ir konstrukcija
Nors sukonstruotas siekiant milžiniško greičio, U9 išlaiko egzotišką, parodų automobilio įspūdį. Track Edition išlaiko U9 fiksuoto stogo siluetą ir dramatiškas drugelio duris, o kėbulo bei aerodinamikos paketas buvo optimizuotas didelio greičio stabilumui. Lengvoji konstrukcija ir kruopšti inžinerija tiesiogiai prisideda prie aukšto ir elitinio galios bei masės santykio.
Našumas ir važiavimo dinamika
U9 Track Edition neapsiriboja vien rekordiniu maksimaliu greičiu — jis orientuotas į valdomą, pakartojamą našumą. Keturių variklių sukimo momento vektoriavimo sistema leidžia greitai koreguoti atskirų ratų sukimo momentą, padėdama automobiliui išlikti stabilų akceleracijos ir didelio greičio manevrų metu. Optimizuota terminio valdymo architektūra užtikrina, kad baterijos ir galios elektronika bandymų metu išliktų idealioje temperatūroje.
Rinkos pozicionavimas ir reikšmė
Surinkta BYD Guangdong gamykloje Šendžene, Kinijoje, U9 Track Edition padeda Yangwang pozicionuotis kaip rimtam pretendentui elektrinių hiperautomobilių segmente. Pralenkę tokias gerai žinomas pavardes kaip Rimac ir Aspark, Yangwang rodo, kad vertikaliai integruoti Kinijos EV gamintojai dabar gali stumti našumo ribas pačiame rinkos viršuje. Galima tikėtis didesnės konkurencijos ir sparčios technologinės iteracijos iš konkurentų, bandančių susigrąžinti greičio karūną.

Kaip jis atrodo lyginant su kitais hiperautomobiliais
Lyginant su Bugatti W16 Mistral, kuris naudoja keturių turbokompresorių W16 variklį ir generavo 1 577 bhp (1 600 ps), kad pasiektų 453,91 km/val., Yangwang U9 Track Edition fiksavo aukštesnį maksimalų greitį naudodamas visiškai elektrinę architektūrą. Netgi Aspark SP600 — dar vienas EV pretendentas — tame pačiame trasa pasiekė mažesnį maksimalų greitį. U9 sėkmės raktas yra ekstremali įtampos architektūra (1200V), didelė bendroji sistemos galia ir pažangus sukimo momento vektoriavimo valdymas.
Išvados
Yangwang U9 Track Edition yra daugiau nei sensacija — tai pareiškimas apie tai, kur krypsta EV našumas. Turėdama revoliucinę 1200V platformą, keturių variklių pavarą ir beveik 3 000 ps galios, Yangwang pristatė iki šiol greičiausią gamybai tinkamą elektrinį automobilį. Automobilių entuziastams ir elektrinių hiperautomobilių rinkai šis rekordas kelia kartelę ir žada dar intensyvesnę plėtrą artimiausiais mėnesiais bei metais.
Šaltinis: autoevolution
Palikite komentarą