Epochos pabaiga: R35 Nissan GT‑R išriedėjo nuo gamybos linijos

Komentarai
Epochos pabaiga: R35 Nissan GT‑R išriedėjo nuo gamybos linijos

4 Minutės

Epochos pabaiga: R35 Nissan GT‑R išriedėjo nuo gamybos linijos

Nissan GT‑R oficialiai užbaigė savo R35 etapą. Po 18 metų trukusios gamybos Nissan patvirtino, kad šio ikoniško modelio surinkimas Tochigi gamykloje Japonijoje baigėsi. Gamykloje susirinko darbuotojai, kurie pažymėjo renginį šalia paskutinio pavyzdžio: Premium T‑Spec apdailos Midnight Purple spalvos, kuri bus pristatyta klientui Japonijoje.

„Po 18 išskirtinių metų R35 GT‑R paliko ilgalaikį pėdsaką automobilių istorijoje. Jo palikimas liudija mūsų komandos aistrą ir klientų lojalumą“, – sakė Nissan prezidentas ir generalinis direktorius Ivan Espinosa. Jis pridūrė, kad tai nebūtinai yra paskutinis žodis dėl GT‑R vardo: Nissan siekia, kad GT‑R galėtų sugrįžti ateityje.

Gamybos fonas ir platforma

R35 GT‑R, pristatytas 2007 m. pabaigoje, buvo sukurtas kaip įperkamesnis konkurentas žinomiems sportiniams automobiliams — dažnai lyginamas su Porsche 911 dėl išskirtinių dinaminių savybių už palankesnę kainą. Pastatytas ant Nissan Premium Midship platformos, R35 derino priekinio vidurio variklio išdėstymą su visų ratų pavara ir 2+2 sėdimų vietų konfigūracija po fiksuotu stogu, siūlydamas vairuotojui orientuotą paketą su kasdieniu praktiškumu. Ši evoliucija stiprino Nissan GT‑R reputaciją kaip sportinis automobilis su aukšta verte entuziastams ir kolekcionieriams.

Variklis, surinkimas ir našumas

Visus R35 variantus varė rankų darbo VR38DETT dvigubo turbokompresoriaus V6 variklis. Kiekvieno variklio surinkimas užtrukdavo maždaug šešias valandas ir buvo atliekamas mažos, atsidavusios komandos — tai gamybos tradicija, kuri prisidėjo prie GT‑R tikslumo reputacijos. Pirmojo paleidimo metu VR38DETT turėjo 473 AG (480 PS / 353 kW). Nuo 2017 modelių metų galia buvo padidinta iki 562 AG (570 PS / 419 kW), o našumui skirtų Nismo modelių galios rodikliai siekė apie 592 AG (600 PS / 441 kW).

Tokiose rinkose kaip JAV 2024 metų gaminių asortimentas pateikė 565 bhp (573 PS / 421 kW) Premium, Skyline Edition ir T‑Spec variantuose, tuo tarpu Nismo viršijo iki 600 bhp (609 PS / 448 kW). Sportiškesni T‑Spec ir Nismo variantai buvo aprūpinti anglies‑keramikinėmis stabdžių sistemomis, o Premium ir Skyline Edition naudojo Nissan/Brembo sprendimą. Kuro sąnaudos visoje gamoje buvo panašios: maždaug 18 mpg vidurkis, 22 mpg greitkelyje ir 16 mpg mieste (atitinkamai apie 13.1 / 10.7 / 14.7 l/100 km).

Dizainas, važiuoklė ir salonas

Vizualiai R35 vystėsi per savo gyvavimo ciklą su subtiliais, bet tikslingais atnaujinimais: aerodinaminiais patobulinimais, rafinuotais buferiais ir išskirtinėmis apdailomis aukščiausios klasės variantams. Nismo gavo agresyvesnį važiuoklės nustatymą, patobulintą pakabos derinimą ir salono pakeitimus, orientuotus į vairuotojo įsitraukimą — įskaitant unikalius sėdynių ir apdailos elementus. T‑Spec derino našumo aparatinę įrangą su riboto leidimo stiliaus akcentais, stipriai traukiančiais entuziastus ir kolekcionierius.

Rinkos pozicionavimas ir kainodara

Nors gamyba baigėsi, Nissan vis dar buvo nurodęs GT‑R savo JAV svetainėje 2024 metų modeliui, su ribota prieinamumu tarp variantų: Premium AWD, Skyline Edition AWD, T‑Spec AWD ir Nismo AWD. Kainodara atspindėjo GT‑R našumo paveldą — bazinis Premium prasidėjo maždaug nuo $121,090 MSRP, vidutinės specifikacijos variantai pradėdavo nuo maždaug $131,090 ir $141,090, o aukščiausias Nismo lygis turėjo pradinę kainą apie $221,090 (neįskaičius $1,895 pristatymo mokesčio).

Palyginimai ir palikimas

Per savo gyvavimo ciklą R35 nustatė aukštą kartelę aukštos klasės, vairuotojui orientuotos inžinerijos srityje už palyginti konkurencingą kainą. Jis varžėsi su žinomais Europos sportiniais automobiliais, pasiūlydamas puikius rato rezultatus, visų ratų trauką ir reguliuojamą jėgainę. Nors R35 era baigėsi, GT‑R įtaka Nissan našumo strategijai ir platesnei sportinių automobilių rinkai lieka akivaizdi, o įmonės pareiškimai leidžia manyti, kad GT‑R ženklas vieną dieną gali būti atgaivintas nauja forma.

Ko tikėtis toliau

Užbaigus R35 gamybą, dėmesys persikels į kolekcionierius, likusias ribotas atsargas ir spėliones apie galimą įpėdinį. Ar Nissan eis elektrifikacijos, hibridizacijos ar naujo GT‑R etoso interpretacijos keliu, dar neaišku — tačiau R35 inžinerinio išradingumo palikimas, rankų surinktas VR38DETT V6 ir modelio vaidmuo kaip didelės vertės superautomobilis liks automobilių istorijos dalimi.

Šaltinis: autoevolution

Palikite komentarą

Komentarai