6 Minutės
Nuo pamatų perprojektuotas VW populiarus kompaktiškas SUV
Volkswagen pristatė 2026 m. T‑Roc — visiškai perdarytą antrąją savo populiaraus subkompaktiško krosoverio kartą. Naujoji karta, sukurta kaip brandesnė, technologiškai pažangesnė ir erdvesnė alternatyva anksčiau pardavinėtam modeliui, akivaizdžiai siekia sustiprinti Volkswagen sėkmę SUV segmente ir net sumažinti atotrūkį iki didesnio Tiguan.
Dizainas: evoliucinis stilius su šiuolaikinėmis detalėmis
VW išlaikė T‑Roc atpažįstamą siluetą — įskaitant kupė formos galinę liniją — tačiau atnaujino praktiškai kiekvieną išorinę paviršių. Didžiausi vizualiniai pokyčiai matomi abiejuose automobilio galuose: priekyje dominuoja siauresnės LED žibintų grafikos, o pasirinktinai galima užsakyti IQ.LIGHT LED matricos žibintus, integruotus su baltai apšviestu Volkswagen ženklu; gale atsirado tęstinis LED šviesos juostos elementas ir raudonas apšviestas VW logotipas, suteikiantys išskirtinį naktinį parašą.
Dažai ir personalizavimas
2026 m. T‑Roc siūlo šešis dažų variantus, iš kurių keturi yra nauji: Canary Yellow (solidus), Flamed Red (metalinis), Celestial Blue (metalinis) ir Grenadilla Black (metalinis). Pirkėjai taip pat gali pasirinkti vienos spalvos arba dviejų spalvų stogą, kad dar labiau pabrėžtų sportišką ir prabangesnį įvaizdį.
Platforma ir matmenys: MQB evo pagrindas
Po kėbulu Volkswagen perkelė T‑Roc ant MQB evo modulinios skersinės platformos — tos pačios pažangios architektūros, kurią naudoja naujausias Tiguan ir Tayron. Šis sprendimas davė nedidelį, bet reikšmingą dydžio padidėjimą: naujasis modelis yra maždaug 12 cm (~5 coliais) ilgesnis nei ankstesnė karta, kas aiškiai pagerina keleivių erdvę ir bagažo talpą kompaktiškame SUV segmente.
Interjeras: technologijos, komfortas ir praktiškumas
Salonas pertvarkytas, naudojant aukštesnės kokybės medžiagas ir modernų aplinkos apšvietimą. Centro konsolėje dominuoja išsiskiriantis 13 colių multimedijos ekranas, o per visą prietaisų skydelį ištiestas naujas audinio apdailos elementas suteikia pranašesnės klasės pojūtį. Ergonomikai taip pat skiriama dėmesio: prieinamos naujos ergoActive sėdynės su 14 krypčių reguliavimu ir masažo funkcija, skirtos pagerinti komfortą ilgesnėse kelionėse.
Galinė erdvė tiesiogiai laimi iš padidėjusių matmenų. Volkswagen teigia, kad T‑Roc patogiai talpina iki 185 cm ūgio keleivius tiek priekinėse, tiek galinėse sėdynėse. Bagažo talpa padidėjo 30 litrų, o bagažinė dabar siekia 475 litrus, kai galinės sėdynės yra vertikalioje padėtyje — konkurencingi rodikliai kompaktiškam krosoveriui.

Pavaros ir dinaminės savybės: Europos rinkai fokusuotas hibridumas
Europoje Volkswagen pozicionuoja 2026 m. T‑Roc kaip hibridų orientuotą modelių gamą. Pradžioje asortimente bus 1.5 eTSI 48 voltų mild‑hybrid benziniai turbinuoti varikliai, siūlomi dviejų galios lygių: 114 AG ir 148 AG. Visos pavaros bus standartizuotos su 7 laipsnių dvigubos sankabos pavarų dėže (DSG).
VW taip pat patvirtina, kad vėliau į gamą bus įtraukti du nauji pilno hibrido sistemos sprendimai, tačiau techninės detalės ir galingumai kol kas neatskleidžiami. Be to, planuojami didesnės galios 2.0 l TSI variantai ir keli papildomi mild‑hybrid konfigūracijos variantai, siekiant išplėsti dinamikos pasirinkimus.
Pavaros pasirinkimai
Paleidimo metu T‑Roc modeliai bus tik su priekiniais varomaisiais ratais, o vėliau pasirodys ir prekės ženklo 4MOTION visų ratų pavaros sistema. Toks etapinis požiūris leidžia VW iš pradžių orientuotis į miesto ir taupyti norinčius pirkėjus, tuo pačiu paliekant galimybę vėliau pridėti didesnį traukos fokusuotą AWD variantą tiems, kuriems reikia visų ratų pavaros.

Specifikacijų apžvalga
- Platforma: MQB evo modulinė skersinė architektūra
- Vietų skaičius: 5 keleiviai
- Bagažo talpa: 475 litrai (galinės sėdynės vertikalios)
- Varikliai pradžioje (Europa): 1.5 eTSI 48V mild‑hybrid — 114 AG ir 148 AG
- Transmisija: 7 laipsnių DSG (dviguba sankaba)
- Pavaros sistema: priekiniai varomieji ratai (4MOTION AWD opcija vėliau)
- Infotainment: 13 colių centrinis jutiklinis ekranas
- Sėdynės: ergoActive su 14 krypčių reguliavimu ir pasirinktinė masažo funkcija
Rinkos pozicionavimas ir kainodara
T‑Roc nuo debiuto 2017 m. yra vienas sėkmingiausių Volkswagen subkompaktiškų krosoverių ir išlieka antroje vietoje pagal SUV pardavimus po Tiguano. Per pirmosios kartos ir mid‑cycle atnaujinimo gyvavimo laikotarpį parduota daugiau nei du milijonai vienetų — o VW tikisi, kad naujoji, labiau prabangesnė antroji karta dar labiau padidins modelio patrauklumą.
Išankstiniai užsakymai Vokietijoje jau atidaryti, o klientų pristatymai numatyti lapkritį. Kaina Vokietijoje prasideda nuo €30 845 už bazinį 1.5 eTSI variantą (maždaug $35 700 pagal dabartinį valiutų kursą), todėl T‑Roc tvirtai pozicionuojamas konkurencingoje kompaktiškų SUV rinkoje, kur svarbiausi yra kaina, technologijos ir efektyvumas.
Kaip T‑Roc palyginamas su Tiguan ir konkurentais
Nors Tiguan išlieka Volkswagen didesniu, labiau šeimynišku SUV, antros kartos T‑Roc sumažina atotrūkį, pasiūlydamas didesnę vidaus erdvę, patobulintą techniką ir stipresnį hibridų fokusą. Mažesnis T‑Roc matmenų plotis išlaiko jį vikriu ir miesto sąlygoms palankiu, o MQB evo platforma ir prieinami galingesni varikliai leidžia geriau konkuruoti su pranašesnės klasės varžovais komforto ir galimybių srityse.

Prieš tiesioginius konkurentus — tokius kaip Nissan Qashqai, Ford Kuga/Escape ir Renault Arkana — naujojo T‑Roc derinys: vokiška inžinerija, hibridinės galimybės, 13 colių multimedijos sistema ir rafinuotos salono medžiagos turėtų padaryti jį patraukliu pasirinkimu pirkėjams, ieškantiems kompaktiško krosoverio su prabangesniais akcentais.
Išvada: strategiškas, technologijomis grįstas žingsnis į priekį
2026 m. Volkswagen T‑Roc yra labiau evoliucinis nei radikalus atnaujinimas: iš tolo pažįstamas, tačiau transformuotas ten, kur tai svarbiausia. Su MQB evo architektūra, hibridais prioritetiniais pavaros pasirinkimais, didesne vidaus erdve, pažangiais apšvietimo sprendimais ir patobulinta technologine įranga, naujasis VW T‑Roc siekia išplėsti savo patrauklumą miesto vairuotojams ir mažoms šeimoms — ir galutinai iššaukti Tiguan siekiant aukščiausio SUV statuso prekės ženkle.
Šaltinis: autoevolution
Palikite komentarą