5 Minutės
Penkiacilindris grįžimas Golf R
Volkswagen Group gali ruoštis suteikti savo flagmanui — karščiausiam hečbekui — iškilmingą atsisveikinimą: Audi kilmės 2.5 TFSI penkiacilindrį. Pasak naujo Autocar pranešimo, Volkswagen gali sumontuoti Audi RS3 turbokompresorinį penkiacilindrį į ribotą, aukščiausios klasės Golf R modelį, pažymint R subprekės 25‑metį 2027 m. Jei tai pasitvirtins, būtų sukurtas galingiausias serijinis Golf istorijoje ir tikras našumo embleminis modelis vidaus degimo erai.
Fonas ir plėtra
Kalbos apie papildomą cilindrą po Golfo kapotu nėra naujos. Gandai, tęsęsi nuo 2020 m., rodė, kad Volkswagen norėjo įdiegti EA855 penkiacilindrį į Golfą, tačiau Ingolštatas iš pradžių nenorėjo dalintis šiuo agregatu. Nuo tada VW koncerno viduje pasikeitė jėgos santykiai: Cupra jau siūlo Formentor VZ5 su Audi 2.5 TFSI, beveik siekiančiu 400 AG, o nepriklausomi rengėjai, tokie kaip Donkervoort, variklio modifikacijas tempia link 500 AG ribos.
Šnipų nuotraukos iš Motor1 Germany rodo agresyvesnės išvaizdos Golf R prototipą greta Audi RS3, bandomo Nürburgringe — galimi ženklai, kad inžinieriai tikrina patobulintą penkiacilindrį Wolfsburgo hečbekui. Audi Sport atstovas Sebastianas Gramsas anksčiau užsiminė, jog iš variklio galima išgauti daugiau galios be hibridinių sprendimų.

Transporto priemonės specifikacijos
Variklis ir pavarų perdavimas
Numatomas variklis: Audi 2.5 TFSI penkiacilindris. Tikėtinas galingumas: greičiausiai aukšti 300‑ieji iki žemų 400‑ųjų AG, todėl jis būtų galios prasme aukščiau už dabartinį EA888 2.0 T įprastame Golf R. Perdavimo dėžė greičiausiai bus atnaujinta septynių pavarų DSG; mechaninė greičių dėžė jau buvo nutraukta po nesenio Golf R atnaujinimo.
Svoris ir važiuoklė
Autocar praneša, kad perėjimas nuo 2.0 prie 2.5 variklio pridėtų maždaug 25 kg (55 lb), nepaisant didesnių stabdžių ir būtinų važiuoklės stiprinimų. VW taip pat gali pritaikyti mechaninį sukimosi momento perskirstymo galinį diferencialą — tą patį, kuris naudojamas RS3 — tam, kad pagerintų valdymą ir trasos rezultatus.
Dizainas ir išdėstymas
Išorės pokyčiai greičiausiai bus evoliuciniai, bet tikslingi: platesnės arkos didesnėms stabdžių sankaboms, perdaryti buferiai geresniam aušinimui ir išskirtiniai vizualūs akcentai, kurie pabrėžtų, kad tai ribotas aukščiausios klasės Golf R. Viduje laukiama su našumu susijusių detalių — sportinės sėdynės, specialūs 25‑mečio ženkliukai ir galimi unikalūs apdailos variantai, kurie išryškintų modelio embleminį statusą.
Pasiekimų tikslai ir Nürburgringo ambicijos
Aprūpintas penkiacilindriu ir galiniu diferencialu su sukimosi momento perskirstymu, šis Golf R galėtų siekti Volkswagen greičiausio serijinio rato Nürburgringe. Dabartinį etaloną prekės ženklo serijiniams automobiliams laiko Golf GTI Edition 50 su 7:46.13 ratu. Su padidėjusia galia, sukimo momentu ir pagerinta galinės dalies dinamika, penkiacilindris Golf R būtų gerai pasirengęs šturmuoti šį rekordą.
Rinkos pozicionavimas ir kainodara
Tikėtina aukštesnė kaina. Golf R333, vis dar varomas EA888 2.0 l varikliu, Vokietijoje buvo įkainotas maždaug €76,410, o standartinis Golf R prasideda nuo maždaug €55,540. JAV įprastas Golf R pradeda nuo apie $48,325 prieš priedus, todėl penkiacilindris variantas būtų nišinė ir brangesnė alternatyva. Pirkėjams, kurie teikia pirmenybę hečbekui prieš RS3 sedaną — ypač rinkose, kuriose RS3 hečbekas nėra siūlomas, pvz., JAV — penkiacilindris Golf R gali pasirodyti ypač patrauklus.
Palyginimai ir konkurentai
Palyginti su Audi RS3, penkiacilindris Golf R pasiūlytų hečbeko kėbulo formą su panašiomis galios galimybėmis. Lyginant su sureguliuotais ir specializuotais pasiūlymais, tokiais kaip Donkervoort F22, kuris naudoja iš esmės patobulintą 2.5 agregatą, artimą 500 AG, VW tikėtinas galingumas bus labiau konservatyvus — subalansuotas tarp patikimumo, emisijų reikalavimų ir našumo. Tokiu atveju Golf R stovėtų kaip galutinis vidaus degimo eros Golf modelis prieš Mk9 pereinant prie visiškai elektrinės gamos.
Paskutinės mintys: tinkamas atsisveikinimas su penkiacilindriu?
Po to, kai penkiacilindris dingo iš TT RS ir RS Q3 modelių, 2.5 TFSI diegimas į serijinį Golf R būtų puiki pagarba variklių šeimai, kurią VW koncernas naudoja nuo vėlyvųjų 1970‑ųjų. Su ES reguliavimu kryptimi link elektrifikacijos ir Mk9 patvirtintu kaip visiškai elektrinis Golf, tai gali būti paskutinė ir garsiausia VW vidaus degimo variklių performancų era — ir pačio mylimojo penkiacilindrio paskutinis skyrius.
Šaltinis: motor1
Palikite komentarą