4 Minutės
Alfa Romeo pertvarko savo modelių gamą su naujos kartos modeliais — įskaitant artėjantį Stelvio ir gandais apipintą Giulia pagrindu sukurtą krosoverį — tačiau ne visi dizaino peržiūros darbai sulaukė susižavėjimo. Pastarųjų realistiškų vizualizacijų ir nepriklausomo koncepto darbai sukėlė diskusijas: nors naujos kartos Stelvio, atrodo, nutolsta nuo klasikinių Alfa proporcijų, alternatyvus kompaktiškas krosoverio konceptas, sukurtas @cool.car.design, atrodo stipresnis kandidatas į premium subkompaktinių SUV segmentą.
Dizainas: priekis, profilis ir galas
Priekinė dalis
Stelvio peržiūros rodė padalintą šviesų signatūrą priekyje, kai LED dienos žibintai integruoti į pertvarkytą grotelių dizainą, o pagrindinės žibintų grupės perkelti žemiau bamperyje. Vizualizacijos siūlo ir „clamshell“ tipo gaubto linijas bei X formos žemesnio bamperio motyvą, kuris suteikia drąsų, bet šiek tiek perkrautą vaizdą.
Priešingai, @cool.car.design konceptas remiasi tradiciškesnėmis Alfa detalėmis: klasikinė trikampė grotelė, aiškiai matomas prekės ženklo žymėjimas ir švaresnės, elegantiškesnės žibintų formos. Dienos žibintai įgauna naują signatūrą, o agresyvesnis žemesnio bamperio traktavimas pabrėžia sportišką stovą neatrodant per daug stilingai perteiktam.
Profilis ir galas
Stelvio koncepcijos profilis demonstruoja raumeningas pečių linijas, įleistus durelių rankenėles ir arkos formos stogą, tačiau galas nutolsta nuo Alfa tapatybės su plonomis, tęstinėmis šviesų juostomis ir aštriai nuleistu galiniu stiklu. Juodas apatinis apdailos plastikas ir dviejų tonų raudona–juoda apdaila suteikia miesto krosoverio išvaizdą.
Tyliau atrodantis konceptas išlaiko kompaktiškas proporcijas ir yra lengvai atpažįstamas kaip Alfa Romeo, su skulptūruotomis užpakalinėmis linijomis ir rato dizainu, tinkamu markei. Šio projekto atvaizduotos galinės lempos kelia diskusijų — kai kurie įžvelgia panašumą į Porsche — tačiau dauguma sutinka, kad jos atrodo elegantiškiau nei naujos kartos Stelvio vizualizacijos.

Specifikacijos ir numatomi varikliai
Nors nei vienas iš konceptų nėra oficiali gamybos specifikacija, pagal rinkos poziciją galima nuspėti galimas matmenis ir jėgaines:
- Segmentas: premium subkompaktinis/kompaktiškas krosoveris (konkuruoja su Mercedes GLA/GLB, BMW X1/X2, Audi Q3)
- Numatoma platforma: modulinė kompaktiška platforma, dalijama su Giulia/Stelvio variacijomis
- Variklių variantai: turbokompresoriniai keturmečiai benzininiai agregatai (150–280 AG diapazonas), mild-hybrid arba 48V hibridinis pagalbinis sprendimas, o aukštesnėms versijoms galimas ir įkišamas (plug-in) hibridas
- Pavarų perdavimas: priekinių ratų pavara standartinė, su galimybe užsisakyti visu ratų pavara vidurinėse ir aukštosiose komplektacijose
- Transmisija: 7 arba 8 laipsnių dviejų sankabų arba automatinė greičių dėžė
Šie spėjimai atspindi įprastas konfigūracijas premium kompaktiškų krosoverių segmente ir dera su Alfa Romeo pastaruoju laiku akcentuojama elektrifikacijos kryptimi.

Vairavimo savybės ir charakteris
Alfa Romeo tradiciškai sureguliuoja pakabą ir vairo mechanizmą sportiškesniam charakteriui nei mainstream konkurentai. Jei koncepto važiuoklė išlaikytų šią kryptį, pirkėjai gali tikėtis aštrios vairo reakcijos, tvirtesnio, bet kontroliuojamo važiavimo ir našumo orientuotų versijų, kurios prioriteto tvarka teiktų valdymą prieš gryną komfortą. Hibridizacija gali pagerinti žemų sūkių trauką ir efektyvumą, tuo pačiu išlaikant sportišką greitėjimą.
Rinkos pozicionavimas ir konkurentai
Šis konceptas taikosi į pirkėjus, ieškančius premium, dizainu paremtų subkompaktinių krosoverių — kategoriją, kurioje dominuoja Mercedes GLA, BMW X1/X2 ir Audi Q3. Palyginti su gandais apipintu naujos kartos Stelvio, šis mažesnis konceptas stovėtų žemiau, kaip madinga, miesto aplinkai pritaikyta alternatyva, kuri išlaikytų Alfa stylistinę tapatybę labiau nei pastarųjų nutekėjusių Stelvio eskizų versijos.
Palyginimas: konceptas prieš naujos kartos Stelvio
- Dizainas: konceptas atrodo labiau klasikinis ir darnus Alfa stiliui; Stelvio peržiūros yra drąsesnės, bet kelia dalijamą nuomonę.
- Praktiškumas: Stelvio dydžio krosoveris tikėtina suteiks daugiau vidaus erdvės; konceptas akcentuoja stilių ir miesto manevringumą.
- Pritraukimas: konceptas galėtų praplėsti Alfa auditoriją tarp jaunų pirkėjų, ieškančių premium kompaktiškų SUV, tuo tarpu Stelvio orientuosis į tradicinius vidutinio dydžio SUV klientus.
Išvada
Nepriklausomai sugeneruotas Alfa konceptas iš @cool.car.design parodo, kaip mažesnis, dizainui skirtas krosoveris gali stipriau perteikti Alfa tapatybę nei kai kurie studijiniai naujojo Stelvio eskizai. Ar Alfa Romeo įtrauks elementų iš šių vizualizacijų į gamybą — parodys laikas — tačiau šios iliustracijos pabrėžia svarbią tiesą: premium kompaktiškų krosoverių rinkoje aštrus dizainas ir nuosekli prekės ženklo kalba yra tokie pat svarbūs kaip galia ir technologijos. Ar jums labiau patinka drąsesnė kryptis, kurią rodo Stelvio eskizai, ar švaresnis ir labiau klasikinis čia atvaizduotas konceptas?
Šaltinis: autoevolution
Palikite komentarą