4 Minutės
Rumunija pristato proveržį: LPG tiesioginė įpurškimo sistema susijungia su 48 V mild‑hybrid
Horse Technologies, Rumunijoje įsikūrusi inžinerinė kompanija, atsiradusi bendradarbiaujant Renault grupei ir Geely fondui, pradėjo gaminti iš tiesų naują variklį: HR12 LPG, pirmą pasaulyje masiškai gaminamą sutankintų naftos dujų (LPG) variklį su tiesiogine įpurškimo sistema. Sukurtas kaip bi‑kuro vienetas, galintis dirbti su benzinu ir LPG, HR12 LPG atneša tiesioginės įpurškimo tikslumą alternatyvių degalų degimui ir derina tai su 48 V mild‑hybrid sistema efektyvumui ir vairavimo savybėms pagerinti.
Pažangi variklių technologija
HR12 LPG yra turbokompresorinis 1,2 l trijų cilindrų variklis, skirtas moderniems lengviesiems automobiliams. Jo pagrindinės savybės apima LPG specifinę tiesioginės įpurškimo sistemą, elektroninį garintuvą tiksliam degalų fazės ir slėgio valdymui, sustiprintas vidines dalis aukštesnėms apkrovoms, ir diržiniu būdu varomą starterio‑generatorių su DC/DC keitikliu kaip 48 V mild‑hybrid dalį. Toks derinys užtikrina greitesnį sukimo momento pateikimą, mažesnį degalų suvartojimą ir sumažintas CO2 emisijas, palyginti su tradiciniu benzinu veikiančiais varikliais.
Pagrindinės specifikacijos
- Variklis: 1,2 l turbokompresorinis eilinis 3 cilindrų (HR12 LPG)
 - Galia: 138 AG (esant 5 500 rpm)
 - Sukimo momentas: 170 lb‑ft (pasiekiamas nuo maždaug 2 100 rpm)
 - Degalai: Benzinas ir LPG (tiesioginė įpurškimo sistema LPG)
 - Hibridinė sistema: 48 V mild‑hybrid su diržiniu starterio‑generatoriumi ir DC/DC keitikliu
 - Emisijos: ~9 % mažesnis CO2 naudojant LPG lyginant su benzinu; atitinka Euro 6e ir paruoštas būsimiems Euro 7 reikalavimams
 - Gamybos pajėgumas: Horse Technologies gamykla Mioveni — iki 450 000 variklių per metus
 
Dizainas ir išdėstymas
HR12 LPG sprendime LPG bakas įrengtas atsarginio rato talpoje, taip išsaugant keleivių ir bagažo vietą — praktiškas sprendimas gamintojams ir automobilių parkams. Pats kuro tiekimo tinklas yra visiškai perdarytas tiesioginei LPG įpurškimo sistemai: purkštukai ir kuro bėgelis pritaikyti tvarkyti skystųjų naftos produktų fizikines savybes, o elektroninis garintuvas užtikrina, kad į cilindrą patektų tinkama degalų būsena ir slėgis. Sustiprinti stūmokliai, žiedai ir vožtuvų pavara padidina patikimumą dirbant su LPG.

Vairavimo charakteristikos ir efektyvumas
Turint 138 AG ir 170 lb‑ft prieinamo žemuose sūkiuose, HR12 LPG orientuotas į kasdienį vairavimą, o ne į maksimalų našumą. 48 V mild‑hybrid sistema suteikia papildomo sukimo momento pagreitėjimo metu ir leidžia sklandžiau paleisti variklį, taip gerinant miesto režimo degalų ekonomiją ir mažinant išmetamą CO2. Veikiant LPG režimu, tiesioginės įpurškimo strategija leidžia tiksliau valdyti oro‑degalų mišinį ir pagerina šiluminį efektyvumą, palyginti su tradicinėmis netiesioginės įpurškos LPG sistemomis, suteikdama matomą CO2 mažėjimą ir geresnį degalų suvartojimą.
Rinkos pozicionavimas ir konkurencingumas
Horse Technologies pateikia HR12 LPG kaip pragmatišką, mažesnes emisijas generuojančią alternatyvą masinei gamybai — sprendimą, patrauklų regionams su išplėtota LPG infrastruktūra ir automobilių gamintojams, siekiantiems mažesnio viso ciklo CO2 smulkaus ir vidutinio dydžio automobiliams. Modernios turbokompresorinės benzininės architektūros, LPG tiesioginės įpurškos ir mild‑hybrid pagalbos derinys šiuo metu yra unikalus rinkoje: dauguma šiandieninių bi‑kuro variklių vis dar naudoja garintą LPG, maišomą su įsiurbiamu oru (netiesioginė įpurška), o tai riboja efektyvumą ir degimo kontrolę, palyginti su tiesiogine įpurška.
Kaip jis lyginamas su kitais sprendimais
Lyginant su tradiciniais vien benzinu varančiais 1,2 l turbomotorais, HR12 LPG suteikia degalų lankstumą ir galimybę sumažinti eksploatacines išlaidas ten, kur LPG yra pigesnis už benzinu. Palyginus su įprastomis LPG konversijomis ir senesnės kartos gamykliniais bi‑kuro varikliais, HR12 tiesioginė įpurška siūlo tikslesnę degimo kontrolę, geresnį pajėgumą ir mažesnes emisijas. Priešingai nei pilnai hibridiniai arba elektra varomi agregatai, šis sprendimas išlieka pigesnis ir sparčiau diegiamas rinkose, kur elektrifikaciją riboja infrastruktūra arba kaštai.
Kodėl tai svarbu
Tuo metu, kai gamintojai diversifikuoja variklių portfelius siekdami griežtesnių CO2 normų ir skirtingų regioninių poreikių, HR12 LPG demonstruoja alternatyvų kelią: pažangus vidaus degimo variklis, mažinantis emisijas per degalų inovacijas ir švelnią elektrifikaciją. Gamyboje Mioveni mieste pagamintas ir būsimiems emisijų reikalavimams paruoštas HR12 LPG greičiausiai sudomins gamintojus, orientuotus į autoparkus, besivystančias rinkas ir vairuotojus, siekiančius mažesnių kuro sąnaudų neaukojant saloninės erdvės ar kasdienio patogumo.
Šaltinis: motor1
            
                
Palikite komentarą