5 Minutės
Emira taps įkraunamu hibridu 2027 m.
Lotus oficialiai patvirtino, kad sportinis modelis Emira 2027 m. gaus įkraunamo hibrido (PHEV) versiją ir numatomą atnaujinimą V6 modeliui, kaip dalį Euro 7 atitikties facelift'o. Kompanija teigia, kad Emira naudos tą pačią „Hyper Hybrid" sistemą, kuri diegiama per visą gamą — technologiją, kuri, Lotus tikisi, debiutuos SUV modelyje dar šiais metais, greičiausiai Eletre.
Kodėl tai svarbu
Šis žingsnis žymi strateginį Lotus posūkį, prisitaikant prie griežtesnių Euro 7 emisijų reikalavimų ir kintančių pirkėjų lūkesčių. Dabartinė keturių cilindrų Emira Turbo — varoma Mercedes‑AMG benzininio variklio —, kaip manoma, yra peržiūrima ir gali būti nutraukta vykdant EU7 atnaujinimą. Lotus taip pat nurodė, kad esamos Emira V6, kurioje naudojamas Toyota variklis, nebus paprasta pritaikyti naujiems emisijų standartams be reikšmingų pakeitimų, todėl kompanija siekia PHEV sprendimų.
Dizaino ir inžinerijos bendradarbiavimas
PHEV technologijos taikymas Emirai atspindi glaudesnį bendradarbiavimą tarp Kinijoje įsikūrusios Lotus Technology ir Jungtinėje Karalystėje veikiančios Lotus Cars. Ši konsolidacija siekia atverti inžinerines sinergijas ir efektyvumą, sujungiant funkcijas bei greitinant technologijų perdavimą tarp elektrifikuotų ir našumui skirtų padalinių. Generalinis direktorius Feng Qingfeng pabrėžė tikimasią efektyvumą per antrojo ketvirčio rezultatų pristatymą, tuo pačiu patvirtindamas įsipareigojimą išlaikyti aukštos klasės našumo inžineriją Jungtinėje Karalystėje.
Nuotraukos ir medija
Atkreipkite dėmesį: visos nuotraukos, pavadinimai ir jų vietos iš originalaus Lotus pranešimo lieka nepakitusios ir turi būti išsaugotos redakcinėje naudotoje.
Gamybiniai ir variklio duomenys
Lotus dar nepaskelbė išsamių techninių Emira PHEV specifikacijų, tačiau „Hyper Hybrid" ženklas leidžia manyti aukštos klasės PHEV architektūrą, derinančią turbobenzininį variklį su vienu ar daugiau elektros variklių ir baterijos paketu, optimizuotu tiek našumui, tiek praktiškam elektriniam nuotoliui. Ankstesni Lotus PHEV eksperimentai — prototipinė Evora, vadinta 414E — naudojo nedidelį 1,2 l trijų cilindrų benzininį variklį, elektros variklį ir 17 kWh bateriją, suteikdami galimą vien elektrą važiavimo nuotolį apie 35 mylių. Nors 414E taip ir nepasiekė gamybos, jo išdėstymas suteikia atskaitos tašką, kaip Lotus gali subalansuoti elektrinį nuotolį ir pageidaujamą našumą Emirai.

Specifikacijos ir numatomos charakteristikos
Pagrindinės tikėtinos 2027 m. Emira PHEV savybės apima: - Kombinuotą benzino–elektros pavarą, sureguliuotą tam, kad užtikrintų stiprų vidutinį sukimo momentą ir greitą akseleracijos atsaką - Bateriją, pakankamo dydžio, kad suteiktų reikšmingą elektrinį miesto važiavimo nuotolį (greičiausiai 15–25 kWh diapazone, remiantis Lotus ankstesniais prototipais) - Išlaikytą lengvą važiuoklę ir valdymui skirtą pakabą, kad būtų išsaugotos Lotus sportinės dinamikos - Greito įkrovimo galimybę ir optimizuotą energijos valdymą našumo režime
Rinkos pozicionavimas ir konkurentai
Naudodama PHEV strategiją, Lotus siekia išlaikyti Emirą konkurencingą kitų našumui skirtų hibridinių sportinių automobilių atžvilgiu, kuriuos siūlo premium ženklai, reaguodami į griežtėjančius emisijų reikalavimus. Emira PHEV patrauks pirkėjus, kurie nori sportinio automobilio dinamikoje derinant sumažintas emisijas ir galimybę vietiniam elektriniam važiavimui — pozicionavimas tarp grynakraujų vidaus degimo variklių sportinių automobilių ir visiškai elektrinių aukštos klasės modelių, tokių kaip Eletre ar Emeya sedanas.

Verslo kontekstas: darbo vietos, gamyba ir pardavimai
Pranešimas pateiktas audringu laikotarpiu Lotus istorijoje. Kompanija paskelbė planus sujungti Lotus Technology su Lotus Cars ir vėliau pranešė apie reikšmingus darbuotojų skaičiaus mažinimus Jungtinėje Karalystėje. Nors Lotus tiesiogiai nesiejė atleidimų su Emira programa, generalinis direktorius Feng pabrėžė, kad konsolidacija suteiks efektyvumo ir sustiprins aukštos klasės našumo inžineriją Hethel, Norfolk bazėje. Emira tęsiama gamyba suteikia tam tikrą ramstį darbuotojams po laikinai sustabdytos planuotos jos elektrinės pakeitimo pradžios ir staigaus JAV pardavimų smukimo dėl padidintų importo muitų anksčiau šiais metais. Eksportas į JAV atnaujintas liepą, po to, kai JK derybų būdu sumažino muito tarifą nuo 27,5% iki 15%.
Finansinė apžvalga
Lotus pranešė, kad per 2025 m. pirmąjį pusmetį užfiksavo 313 mln. USD (231,6 mln. GBP) grynąjį nuostolį, pagerėjimą, palyginti su 424 mln. USD nuostoliu ankstesniu pusmečiu. Pristatymų skaičius per pirmąjį 2025 m. pusmetį sumažėjo beveik 50% iki 2 813 vienetų, o Emira apimtys smuko 64% iki 891 vieneto dėl laikinų eksporto į JAV sustabdymų. Nepaisant sunkumų, Lotus pažymi Eletre ir Emeya elektromobilių pardavimų Kinijoje augimą antrąjį ketvirtį, kuriam padėjo atnaujintos Eletre versijos.
Išvados ir perspektyvos
Emira PHEV atspindi Lotus pragmatišką atsaką į Euro 7 reikalavimus ir rinkos realijas: išlaikyti Emira sportinį charakterį, pasiūlant elektrifikuotą efektyvumą „Hyper Hybrid" ženklu. Entuziastams ir pirkėjams 2027 m. Emira atrodo kaip įtaigus derinys klasikinės Lotus valdymo linksmumo ir modernios hibridinės galios.
Šaltinis: autocar.co
            
                
Palikite komentarą