5 Minutės
Užuomina apie Turbo S prieš atskleidimą
Porsche patvirtino, kad šiemet pasirodys Turbo S, o neseni paslaptingi socialiniai klipai leidžia manyti, kad debiutas yra netrukus. 911 šeima toliau plečiasi ir vystosi pagal pernai pristatytą 992.2 atnaujinimą, o Turbo/Turbo S greičiausiai bus kitas modelis, kuriam bus atlikti reikšmingi mechaniniai ir vizualiniai pokyčiai. Porsche vadovai jau užsiminė, kad Turbo S, kaip ir GTS, pereis prie elektrifikacijos, ir tai turėtų padidinti našumą virš einamojo modelio 640 arklio galios.
Dizainas ir išorinės detalės
Iš socialiniuose tinkluose publikuotos medžiagos — įskaitant užuominą su aktoriumi ir lenktynininku Patricku Dempsey — automobilis aiškiai skaitomas kaip 911 su tradicine 2+2 konfigūracija. Tikėtina, kad Porsche išlaikys įprastą Turbo siluetą, tačiau tobulins aero elementus: pakeistos priekinės oro įsiurbimo angos geresniam aušinimui, agresyvesni galiniai difuzoriai ir perdirbtas galinis sparnas, integruojantis elektrinį oro valdymą. Subtilūs atnaujinimo niuansai, specialūs kėbulo spalvų variantai ir nauji ratlankiai tikriausiai išskirs Turbo S nuo kitų 992.2 variantų, išlaikant ikonišką DNA.
Salonas ir technologijos
Viduje Turbo S turėtų priimti naujausias Porsche infotainment ir vairuotojo pagalbos sistemos iš 992.2 šeimos: atnaujintus ekranus, pagerintą jungiamumą ir pasirenkamas lengvas sportines sėdynes. Tikėtina, kad bus unikalus salono apdailos paketas ir išskirtinės apdailos galimybės Turbo S modeliui, taip pat funkcijos, skirtos entuziastingiems vairuotojams, pvz., trasos telemetrija ir patobulintos Sport Chrono funkcijos, pritaikytos hibridinei pavara.

Variklis ir našumo lūkesčiai
Porsche tai patvirtino per neseniai vykusį pusmečio finansinių rezultatų skambutį: Turbo S naudos hibridinę schemą, panašią į GTS. Tai reiškia turbokompresorinį bokserinį šešių cilindrų variklį kartu su vienu ar keliais elektros varikliais, kad būtų užtikrintas momentinis sukimo momentas ir pagerintas akseleratoriaus atsakas. Einamasis Turbo S gamina 640 hp ir įsibėgėja 0–62 mph per 2,7 sek. su Sport Chrono paketu; elektrifikacija turėtų kelti maksimalų išėjimą virš 640 hp ir sutrumpinti kelis dešimtąsias sprinto laiko dėl elektrinio sukimo momento užpildo ir greitesnio turbinų reagavimo.
Numatomos specifikacijos
- Apskaičiuota galia: >640 hp (sujungta)
 - 0–62 mph (0–100 km/h): greičiausiai žemiau 2,7 sekundės
 - Pavaros sistema: variklis gale, visų ratų pavara su hibridine pagalba
 - Pavarų dėžė: Porsche PDK automatinė, pritaikyta hibridinei veiklai
 
Pakaba, valdymas ir stabdymas
Tikėtina, kad Porsche perkalkuliuos pakabos nustatymus, sukimosi momento vektoriavimą ir stabilumo kontrolę, atsižvelgdamas į hibridinės sistemos svorį ir momentinį sukimo momentą. Anglies-keraminiai stabdžiai, adaptaciniai amortizatoriai ir galinio ratų pasukimas greičiausiai bus prieinami arba standartiniai aukštesnės komplektacijos Turbo S versijose, kad būtų išlaikytas aštrus, saugus valdymas, kurį 911 pirkėjai tikisi, ir maksimalus našumas tiek kelyje, tiek trasoje.

Rinkos pozicionavimas ir palyginimai
Pristatymo metu Turbo S išliks 911 serijos viršūne, užimdama vietą aukščiau hibridinio GTS ir žemiau trasai skirtų modelių, kaip tariamas GT2 RS. Kelios ataskaitos teigia, kad GT2 RS gali pasirodyti kitais metais, galbūt taip pat su hibridine pagalba. Porsche neplanuoja visiškai elektrinio 911 šio dešimtmečio metu — prekės ženklas viešai įsipareigojo išlaikyti 911 su vidaus degimo varikliu tiek ilgai, kiek įmanoma. Tai skiriasi nuo Boxster ir Cayman (718) linijos, kuri vėliau šį dešimtmetį pereina prie visiškai elektrinių modelių.
Kaip Turbo S atrodo palyginus
Lyderiaujant rinkoje, Turbo S visuomet derino kasdienį naudojimą su ekstremaliu našumu. Hibridinis Turbo S tikėtina sustiprins šį dvigubą pobūdį: aštresnis įsibėgėjimas, geresnis valdymas prie mažesnių sūkių ir geresnis efektyvumas tam tikromis sąlygomis, neprarandant galinio bokserinio variklio charakterio.
Perspektyvos ir kas dar nežinoma
Turbo S debiutas tikimasi netrukus. Pagrindiniai neaiškumai apima tikslią hibridinės architektūros schemą, baterijos talpą, galimą važiavimo atstumą tik elektriniu režimu ir galutinius galios bei sukimo momento duomenis. Prekės ženklas taip pat užsiminė, kad ateities modeliai, kurie iš pradžių buvo numatyti kaip EV, gali išlaikyti ir vidaus degimo versijas, kas vėl patvirtina, jog Porsche ketina ilgiau išlaikyti vidaus degimo variklį savo gamoje nei dauguma konkurentų. Kol kas entuziastai gali laukti Turbo S, kuris žada būti "faster than schnell" — greitesnis, technologiškai pažangus ir vis tiek akivaizdžiai 911.
Šaltinis: motor1
            
                
Palikite komentarą