3 Minutės
Kompaktiškas elektrinis konceptas su SUV bruožais
Naujausias „Volkswagen“ mažasis elektrinis konceptas labiau linksta prie kompaktiško SUV silueto, keliančio svarbų inžinerinį klausimą: ar ši platforma ateityje galėtų priimti visų varančiųjų ratų pavarą (AWD)? Nors paketas atrodo tinkamas dviejų variklių išdėstymui didesnėse versijose, VW greičiausiai vertins AWD kainą ir paklausą mažesniuose miesto modeliuose — kur pirkėjai paprastai prioritetą teikia kainai, efektyvumui ir miesto nuvažiuojamam atstumui, o ne bekelės galimybėms.
Dizainas ir rinkos pozicionavimas
Naujasis konceptas derina miesto proporcijas su padidintu prošvaisčiu ir SUV dizaino akcentais, todėl jis turėtų patikti pirkėjams, ieškantiems kompaktiško elektromobilio su didesne išvaizda. Tačiau „Volkswagen“ mažųjų elektromobilių asortimentas sparčiai keičiasi. ID.2 ir jo variantai nėra numatyti kaip ilgalaikis įėjimo taškas į VW elektrinę gamą; šią rolę 2026 m. perims ID.1, kuris Vokietijoje sieks prieinamos maždaug 20 000 € kainos ir turėtų pakeisti e‑up! markės biudžetinėje klasėje. Gamybai paruoštas ID.1 konceptas jau buvo pristatytas prieš kitų metų debiutą.

Transporto priemonės specifikacijos ir platformos lankstumas
Baterija ir nuvažiuojamas atstumas (numatoma)
Varantieji agregatai ir našumas
Nors daugumą pradinio lygio modelių tikriausiai apims priekinio rato pavara, platformos moduliškumas gali leisti įrengti galinę arba dviejų variklių AWD konfigūraciją sunkesnėse ar sportiškesnėse versijose. Perfomanso variantai sieks greitesnio įsibėgėjimo ir geresnio sukibimo, o baziniai modeliai bus orientuoti į efektyvumą ir žemas eksploatacines išlaidas.

Palyginimas ir rinkos perspektyvos
Lyginant su tradiciniais miesto elektromobiliais, tokiais kaip e‑up!, artėjantis ID.1 siekia lenkti konkurentus kainos atžvilgiu ir padaryti elektromobilius prieinamesnius plačiam pirkėjų ratui. Tuo tarpu ID.2 ir jo atšakos išliks aukščiau įėjimo taško, kol pasirodys ID.1. „Volkswagen“ agresyvus mažųjų automobilių planas dera su platesne strategija: jau matoma stipri paklausa elektrinėms transporto priemonėms. VW grupės nulinės emisijos siuntos pirmąją metų pusę išaugo 47 %, siekdamos 465 500 elektrinių automobilių, kas pabrėžia tvirtą rinkos impulsą prieš biudžetinius modelius.
Kam verta apsvarstyti šiuos modelius?
Miestų vairuotojai, ieškantys prieinamo, lengvai statomo elektromobilio su moderniomis technologijomis, ras patrauklias ID.1 ir ID.2 šeimas. Pirkėjai, norintys visų varančiųjų ratų pavaros (AWD) ar geresnio važiavimo charakterio, turėtų kreipti dėmesį į didesnes versijas arba būsimas dviejų variklių konfigūracijas. Apskritai „Volkswagen“ pastangos plėsti mažųjų elektromobilių asortimentą siekia aprėpti platų segmentą: nuo ekonomiškų miesto automobilių iki SUV tipo krosoverių su papildomomis galimybėmis.
Šaltinis: motor1
Palikite komentarą