5 Minutės
Auksu dekoruotas Rolls‑Royce Spectre perkurtas į vidaus degimo variklio grand tourerį
Rolls‑Royce Spectre debiutavo kaip markės vėliavnešis — elektrinis grand toureris, tačiau neseniai pasirodęs CGI projektas kelia įdomų klausimą: ką jei Spectre būtų aprūpintas vidaus degimo varikliu vietoje elektrinių variklių? Skaitmeninis menininkas @rotislav_prokop atsakė į tai drąsiu renderiu, kuriame EV pavaros agregatas pakeistas agresyviu, priekinėje dalyje orientuotu sprendimu, derinančiu aukščiausios klasės prabangą su hot‑rod estetika.
Design: Bold Visuals with Gold Accents
CGI Spectre išlaiko modelio ilgą kapoto proporciją, bet įgauna keletą aksesuarų, primenančių po pardavimo diegiamus sprendimus. Menininkas virtualiai sutrumpino ir performavo kapotą, kad tilptų didesnis variklio skyrius, pridėjo masyvių arkų priedų, kad išplatintų stovą, ir sumontavo priekinius, šoninius bei galinius slenksčius su daugiasluoksniu difuzoriumi bei keturiomis išmetimo angomis. Korpusas matinės arba blizgios juodos spalvos su gausybe auksinių detalių kontrastui, įskaitant ratų akcentus ir apdailos juostas. Nauji gilūs ratlankiai ir sumažintas važiavimo aukštis užbaigia transformaciją.
Exterior details to note
- Individualus kapoto profilis, skirta talpinti didesnį agregatą
 - Platus arkų išplėtimas ir agresyvios šoninės sijų detalės
 - Daugiasluoksnis galinis difuzorius ir keturios išmetimo angos, suteikiančios sportiškesnį įvaizdį
 - Blizgi juoda apdaila su auksiniais akcentais – aukšto kontrasto prabangos stilistika
 
Žemas važiavimo aukštis vizualiai dramatiškas, bet kasdienėje eksploatacijoje nepatogus; bet kokia reali konversija greičiausiai naudotų reguliuojamą oro pakabą, kad automobilį būtų galima pakelti per greičio rampas, bortelius ir važiuojamųjų takų įvažas, ir nuleisti parodinėms estetiniam vaizdui.
Powertrain: V12 or Twin-Turbo V8?
Spekuliacijos apie ICE Spectre sutelktos į dvi realistiškas alternatyvas. Rolls‑Royce šiuo metu naudoja 6,75 litro dvigubą turbiną turintį V12 Phantom, Ghost ir Cullinan modeliuose, todėl tai logiškas kandidatas hipotetinei Spectre ICE konversijai. Šis V12 suteiktų būdingą sklandumą ir nenutrūkstamą žemųjų apsukų sukimo momentą, kurio tikisi markės vėliavnešis.
Visgi CGI menininkas pasirinko dvigubą turbokompresorių turintį V8 atvaizdavime. V8 galėtų sumažinti bendrą ilgį ir techninę masę palyginti su V12, tačiau pakeistų Spectre charakterį nuo klasikinių V12 bruožų. Bet kuriuo atveju, pagal užsakymą pritaikytas išmetimo garsas, kruopščiai reguliuojama garso izoliacija ir rafinuotas galios perdavimas būtų privalomi, kad išlaikyti autentišką Rolls‑Royce pojūtį.

Hypothetical specifications
- Galimas V12: 6.75 L dviguba turbina, ~550–600 AG, išskirtinis žemųjų apsukų sukimo momentas
 - Galimas dvigubas turbokompresorius V8: 4.0–4.5 L, ~500–650 AG priklausomai nuo derinimo, lengvesnis ir kompaktiškesnis
 - Pavarų dėžė: 8 arba 9 laipsnių automatinė pavarų dėžė, pritaikyta sklandumui
 - Pakaba: adaptuojama oro pakaba su važiavimo aukščio valdymu dėl pravažumo
 
Performance and Driving Character
Konvertavimas iš EV į ICE pakeistų masės pasiskirstymą ir droselio reakciją. Elektrinis Spectre akcentuoja tylų, linijinį pagreitėjimą ir momentinį sukimo momentą, tuo tarpu ICE versija suteiktų sodresnį pojūtį per variklio garsą, turbinos pylimą ir mechaninį grįžtamąjį ryšį. Pagreičio charakteristikos galėtų likti superprabangių GT ribose, bet patrauklumas persikeltų į tradicinį didelės darbinės talpos rafinavimą vietoje slaptos EV traukos.

Market Positioning and Comparison
Kaip EV, Spectre konkuruoja su kitais itin prabangiais elektriniais pasiūlymais ir progresyviais turtingais pirkėjais, siekiančiais tylaus rafinuotumo. ICE Spectre labiau sietųsi su klasikine Rolls‑Royce šeima — Phantom, Ghost ir Cullinan — ir trauktų klientus, kurie vertina V12 istoriją ir vidaus degimo variklio garsinį buvimą.
Lyginant su Phantom ir Ghost, konvertuotas Spectre greičiausiai būtų pozicionuojamas kaip dulkiu orientuotas grand toureris su individualiais karroserijos ir interjero sprendimais. Prieš aukštos klasės ICE konkurentus iš Bentley ar užsakyminius kūrėjus jis turėtų pateisinti savo egzistavimą per išskirtinį variklio derinimą, unikalias apdailos paketus (galvokite apie auksinius elementus) ir pakylėtą važiavimo bei nuosavybės patirtį.
Final Thoughts: CGI Fantasy or Plausible Reality?
Skaitmeninis Spectre variantas — įtaigus vizualas, derinantis Rolls‑Royce prabangą su hot‑rod agresyvumu. Kol vieni entuziastai teigs, kad V12 yra vienintelė tinkama šio automobilio širdis, dvigubo turbokompresoriaus V8 atvaizdas atskleidžia alternatyvią asmenybę, kuri daugeliui gali pasirodyti patraukli. Praktiniu požiūriu, Rolls‑Royce yra įsipareigoję elektrifikacijai ateities modeliams, todėl gamyklinė ICE Spectre tikėtina mažai reali. Vis dėlto šis CGI projektas primena, kaip platformų panašumas galėtų talpinti skirtingas pavarų sistemas ir kaip dizaino vaizduotė išlieka gyva automobilių bendruomenėje.
Ar tai jūsų nuomone taip ar ne? Ar rinktumėtės kino vertą V12 burzgimą, ar modernesnį dvigubo turbokompresoriaus V8 Rolls‑Royce Spectre konversijoje?
Šaltinis: autoevolution
            
                
Palikite komentarą