2026 BMW iX3: Miuncheno premjera ir atviriausias anonso vaizdas

2026 BMW iX3: Miuncheno premjera ir atviriausias anonso vaizdas

0 Komentarai Simona Vaičiulytė

5 Minutės

Miuncheno premjera ir iki šiol atviriausias anonsas

Pirmasis BMW Neue Klasse gamybos modelis pasaulinę premjerą turės Miunchene 2025 m. rugsėjo 5 d. Prieš pasaulinę premjerą BMW paskelbė aiškiausią iki šiol 2026 iX3 anonso nuotrauką, leidžiančią iš arčiau įvertinti automobilio dramatišką priekį ir pažangią elektrinę architektūrą. Šis elektrinis automobilis (BMW iX3) demonstruoja BMW ambicijas naujoje elektrinės mobilumo eroje.

Dizainas ir apšvietimo signatūra

Naujoji iX3 išlieka pastebimai artima Vision Neue Klasse X koncepcijai, perkeldama parodos automobilio ryklių nosies tipo priekį į gamybai paruoštą variantą. Iš karto krinta į akis LED žibintų platus panaudojimas: ne tik priekinių žibintų šviesos parašas yra atnaujintas, bet BMW taip pat apšvietė inkstų groteles ir jungiamus skydus tarp grotelių ir žibintų. Rezultatas – ryškus, modernus priekinis fasadas, kuris kartu veikia kaip prekinis ženklas ir funkcionalus apšvietimo sprendimas – svarbi detalė vizualiniam atpažinimui prastame apšvietime ir miesto sąlygomis.

Išorės technologijos ir veidrodėlių kameros

Skirtingai nuo koncepto, gamybos iX3 rinkose, kur to reikalaujama, turės įprastus šoninius veidrodėlius. BMW integravo vaizdo kameros pasirinkimus regionuose, kuriuose reguliavimo sistema leidžia skaitmeninius veidrodėlius; visgi Federal Motor Vehicle Safety Standard 111 ir toliau privalo fizinius veidrodėlius daugeliui lengvųjų transporto priemonių tam tikrose jurisdikcijose. Tikėtina, kad Europoje ir kituose palankiuose rinkose bus siūlomi kameromis pagrįsti veidrodžių sprendimai, gerinantys aerodinamiką ir mažinantys pasipriešinimą bei suteikiantys geresnį matomumą per skaitmenines perdangas.

Gamyba ir tvari gamyba

Antros kartos iX3 pradžioje bus gaminamas BMW Group gamykloje Debrecene Vengrijoje. Debreceno gamykla suprojektuota specialiai bateriniams elektriniams automobiliams (BEV) gaminti ir turėtų veikti be iškastinio kuro įprastomis sąlygomis – tai pabrėžia BMW įsipareigojimą tvariai gamybai visoje Neue Klasse platformoje.

Salonas, multimedija ir ekranai

Panoraminis iDrive ir BMW Operating System X

Salone BMW pereina prie švaresnio, labiau skaitmeninio požiūrio. Tradicinis iDrive valdiklis panaikintas vietoje jo diegiamas BMW Panoramic iDrive ir BMW Operating System X. Pagrindinis elementas – nuo statramsčio iki statramsčio išdėstyta projekcijų sistema, padalinta į tris segmentus: prietaisų skydą vairuotojui ir pritaikomas centrinį bei keleivio ekranus. Tikėtina, kad oro kokybės rodmenys, navigacija, dirbtinio intelekto vairuotojo asistento pranešimai ir pramogų programėlės, tokios kaip Spotify, bus konfigūruojamos zonose pagal poreikius.

Pažangus HUD ir jutiklinis ekranas

BMW taip pat patvirtina 3D head-up ekraną (HUD) ir didelį multimedijos jutiklinį ekraną — Vision Neue Klasse X koncepcija naudoja 17,9 colių panelę kaip orientyrą. Kartu šios sistemos stumia iX3 link labiau įtraukiančios ir sujungtos salono patirties, skirtos technologijoms palankiems vairuotojams.

Pavaros agregatai, nuvažiuojamas atstumas ir greitas įkrovimas

Pagrįstas Neue Klasse elektrine platforma, iX3 bus siūlomas vieno ir dviejų variklių konfigūracijomis. BMW jau patvirtino dvikurio 50 xDrive variantą, galintį pasiekti įspūdingus nuvažiuojamus atstumus — iki 800 km pagal WLTP (maždaug 400 mylių pagal EPA testus). Automobilio 800 voltų architektūra palaiko iki 400 kW pikinę įkrovimo galią, kas reiškia, kad suderinamuose aukštos galios DC įkrovikliuose per maždaug 10 minučių galima papildyti daugiau nei 350 km pagal WLTP. Vėliau tikimasi pristatyti aukštos galios M60 xDrive versiją, kurios galia, kaip skelbiama, viršys 600 AG (hp) — žymiai daugiau nei X3 M50i su 393 AG.

Palyginimai, privalumai ir rinkos reikšmė

Lyginant su konceptu, BMW, regis, išlaikė dramatišką priekio dizainą, tuo pačiu tikėtina, kad galą pritaikė gamybos praktikai ir avarinio saugumo reikalavimams. Naujojo iX3 privalumai apima skalę leidžiančią EV platformą (modulinės baterijos ir variklių parinktys), itin greitą įkrovimą dėl 800 voltų architektūros ir naujos kartos skaitmeninį saloną, pagrįstą BMW Operating System X bei DI funkcijomis. Vartotojams iX3 siekia suderinti ilgą nuvažiuojamą atstumą, konkurencingą įkrovimo greitį ir vizualiai išskirtinį dizainą — tai turėtų suteikti jam stiprią poziciją prieš premium segmento elektrinius SUV tiek iš Vokietijos, tiek tarptautinius konkurentus.

Naudojimo scenarijai ir kam verta apsvarstyti iX3

Technologiškai orientuoti pirkėjai ir automobilių parkų valdytojai, vertinantys spartų įkrovimą ir tvarią gamybą, ras iX3 patraukliu. Kasdieniams keliautojams naudą teiks ilgas nuvažiuojamas atstumas ir skaitmeniniai vairuotojo asistento sprendimai; ilgų reisų vairuotojai galės pasinaudoti aukštos įtampos įkrovimo architektūra, kad sumažintų sustojimų laiką kelionėse.

Išvada

2026 m. BMW iX3 anonso medžiaga signalizuoja gamybos elektrinį automobilį, kuris sujungia drąsų LED išorės dizainą su rimtais techniniais patobulinimais: 800 voltų įkrovimu, moduline Neue Klasse platforma ir visiškai skaitmenine salono patirtimi. Prieš Miuncheno atidengimą iX3 atrodo pasirengęs tapti ryškia išraiška BMW elektrinės mobilumo strategijoje.

Šaltinis: autoevolution

Sveiki, čia Simona! Automobilių pasaulyje ieškau prasmės ir žinių. Rašau praktinius straipsnius, kurie padeda suprasti rinką, priimti išmintingus sprendimus ir vairuoti užtikrintai. Noriu, kad vairavi

Komentarai

Palikite komentarą