Ford Ranger MS-RT PHEV pereina į ralio režimą

Ford Ranger MS-RT PHEV pereina į ralio režimą

0 Komentarai Aistė Petrauskaitė

6 Minutės

Ford Ranger MS-RT PHEV pereina į ralio režimą

Ford nepateikia visiškai naujo masinės gamybos modelio Miunchene vykstančioje IAA Mobility parodoje, tačiau plečia savo MS-RT portfelį pristatydamas ralio įkvėptą populiaraus Ranger pikapo versiją. Sukurtas M-Sport Road Technology (MS-RT) — M-Sport, Ford Europos ralio partnerio, keliams skirtas padalinys — naujasis Ranger MS-RT PHEV apjungia agresyvų dizainą, važiuoklės patobulinimus ir išskirtinius interjero akcentus, kartu išsaugodamas gamyklinę įkraunamo hibrido pavarą.

Kas yra MS-RT?

MS-RT reiškia M-Sport Road Technology ir simbolizuoja Ford bei M-Sport bendradarbiavimą stiliaus ir dinamikos srityje. M-Sport, žinomas iš varžybinių automobilių, tokių kaip M-Sport Ford Puma Rally WRC ir įvairių GT bei rallycross projektų, pritaiko autosporto įkvėptus dizaino sprendimus ir dinamikos patobulinimus šiuolaikiniams Ford keliams skirtoms modeliams. Ranger MS-RT PHEV tęsia praėjusių metų MS-RT variantus Ranger ir Transit Custom modeliams, atnešdamas panašų ralio estetikos apipavidalinimą Ford įkraunamai pikapui.

Dizainas: raumeningesnis, žemesnis ir platesnis

MS-RT paketas pirmiausia orientuotas į vizualinį identitetą ir aerodinamines detales. Priekyje Ranger gauna tinklinę grotelę ir integruotą spoilerį, kurie suteikia sunkvežimiui aštresnį veidą, tuo tarpu galinis buferis papildytas integruotu difuzoriumi. Specialiai sukurti slenksčiai, išplatinti sparnai ir spoileriai tiek bagažinės dangtyje, tiek kabinoje pabrėžia ralio įtaką ir padeda pagerinti stabilumą dideliu greičiu.

Be išvaizdos, Ranger MS-RT PHEV buvo fiziškai pakeistas taip, kad stovėtų žemiau ir būtų platesnis nei standartinis modelis. Inžinieriai peržiūrėjo priekinius amortizatorius ir perdėliojo galinę pakabą, sumažindami keliamojo aukščio ribą 40 mm, taip suteikdami pikapui stabilesnį stovą. Vėžė buvo išplėsta 40 mm, o išplėsti arkos plečia bendrą plotį po 82 mm kiekviename gale. Vizualiai tai sukuria tvirtesnį, dinamiškesnį siluetą, artimesnį M-Sport varžybiniams automobiliams, tuo pačiu išlaikant kasdienį praktiškumą.

Ratai ir padangos

Užpildyti platesnes arkos ir pabrėžti keliamąją kryptį, Ford sumontavo 21 colio akmens pjovimo (diamond-cut) ratlankius su žemo profilio padangomis. Didesni ratai ir sumažintas šoninės sienelės aukštis papildo žemesnę pakabą, prisideda prie aštresnio valdymo kelyje ir suteikia tvirtesnį įvaizdį.

Vardiniai parametrai ir pavarų agregatas

Svarbu, kad Ford paliko Ranger PHEV pavaros agregatą nepakitusį. Tai reiškia, kad MS-RT PHEV pateikia tuos pačius eksploatacinius duomenis kaip ir standartinis įkraunamas modelis: kombinacinė galia 277 hp ir 697 Nm sukimo momento. Hibridinė sistema jungia 2,3 litro EcoBoost benzininį variklį su 75 kW elektriniu varikliu, 11,8 kWh baterijos paketu ir 10 laipsnių automatine pavarų dėže. Konfigūracija leidžia važiuoti iki maždaug 25 mylių (40 km) tik elektros režimu ir išlaiko Ranger 3 500 kg (7 700 lb) tempiamąją galią.

Vairavimo pobūdis ir paskirtis

MS-RT pakeitimai pirmenybę teikia stilistikai ir aštresniam elgesiui kelyje, o ne transformacijai į pilnai pasiruošusį bekelės lenktyninį automobilį. Standesnis pakabos nustatymas ir didesni ratai palankūs vingravimui ir greitkelių stabilumui, tuo tarpu išsaugota PHEV technika mažina degalų sąnaudas ir emisijas miesto režimu. Pirkėjams, ieškantiems ekstremalaus bekelės pajėgumo ar specialios ralio paruošimo, verta apsvarstyti specialius aftermarket sprendimus ar varžybinius modelius, tačiau Ranger MS-RT PHEV siūlo subalansuotą funkcionalumo, efektyvumo ir charakterio derinį entuziastams, norintiems autosporto prieskonio praktiškame pakete.

Interjeras: autosporto detalės su komfortu

Salone Ranger MS-RT PHEV pritaiko kelis vizualinius ir liesminius patobulinimus, kurie atspindi sportinę prigimtį. Dvigubos kabinos išdėstymas apima sportines sėdynes, aptrauktas ekologiška oda ir zomšu su mėlynomis kontrastingomis siūlėmis bei ryškiais šoninio atramos paaukštinimais, suteikiančiais geresnę šoninę atramą. Ambientinė LED apšvietimo sistema integruota į priekines sėdynes ir netgi kilimėlius, sukurdama patrauklų pasveikinimo efektą durelėms atsidarius.

Salone taip pat matyti MS-RT specifinis vairo diskas su mėlynu 12 valandos ženklu ir 12 colių SYNC 4A jutikliniu ekranu prietaisų skydelio centre. Standartinė įranga šiai versijai apima galinio vaizdo kamerą, Protingą adaptacinį kruizo valdymą (Intelligent Adaptive Cruise Control) ir 7 zonų (dual-zone) elektroninį automatinį klimato valdymą, užtikrinant modernų komforto, patogumo ir vairuotojo pagalbos technologijų derinį.

Rinkos pozicionavimas ir prieinamumas

Ford patvirtino, kad Ranger MS-RT PHEV bus siūlomas Europoje, užsakymus planuojama pradėti vėliau šiais metais, o pristatymai numatyti 2026 m. Tikslios kainos dar nepaskelbtos, tačiau MS-RT apdaila pozicionuojama kaip aukštesnės klasės, riboto leidimo parinktis, kuri labiau didina dizainą, išskirtinumą ir vairuotojo įsitraukimą nei tiesioginį galios padidinimą.

Klientai galės rinktis MS-RT išskirtines kėbulo spalvas be įprastų Ranger spalvų. Pasirinkimai apima ryškias „kaleidoskopines“ spalvas, tokias kaip Turini Purple, Fast Blue ir Yellow Green, skirtas padidinti matomumą ir pabrėžti MS-RT ryšį su autosportu.

Palyginimai: MS-RT Ranger vs standartinis Ranger ir konkurentai

Palyginti su standartiniu Ranger PHEV, MS-RT modelis išsiskiria savitu išorės ir interjero apipavidalinimu, žemesniu keliamuoju aukščiu, platesne vėže ir didesniais ratais. Mechaniniu požiūriu jis išlaiko tą patį hibridinį variklį ir tempiamąją galią, todėl tai labiau stilistikos ir dinamikos orientuotas pasirinkimas nei galingumo padidinimas pagal galios charakteristikas.

Priešinant konkurentų pikapams — tokiems kaip Toyota Hilux ar kitiems vidutinės klasės PHEV pikapams, pateikiamiems Europos rinkose — Ranger MS-RT skiriasi prekės ženklo kilme (M-Sport ralio ryšiais), ryškesne vizualine dramatika ir elektrifikuotos efektyvumo bei kasdienio praktiškumo kombinacija. Pirkėjams, kurie nori unikalų, autosporto atspindį turintį pikapą, vis dar tinkamą šeimos naudojimui, tempiamumui ir lengvesnėms bekelės sąlygoms, MS-RT variantas yra patrauklus pasirinkimas.

Išvada

Ranger MS-RT PHEV perkelia M-Sport ralio estetiką į Ford populiariausią pikapą taip, kad pabrėžia išvaizdą, važiavimo manieras ir išskirtinumą, tuo pačiu išlaikydamas įkraunamo hibrido techniką. Tai patraukli alternatyva entuziastams, norintiems ralio DNR neišsižadėti Ranger praktiškumo ar efektyvumo. Europos pirkėjai galės užsisakyti MS-RT PHEV vėliau šiais metais, o pristatymai numatomi 2026 m.

Šaltinis: autoevolution

Sveiki! Esu Aistė ir automobiliai – mano kasdienė aistra. Seku naujausias automobilių naujienas, modelių premjeras ir džiaugiuosi galėdama dalytis jomis su jumis. Tikiu, kad gera informacija padeda pa

Komentarai

Palikite komentarą