3 Minutės
Mercedes‑Benz netikėtai prabilo apie naują G‑klasės kabrioletą prieš IAA Mobility 2025, o reklaminė nuotrauka užuomina į landauleto stiliaus išdėstymą. Automobilių entuziastai visame pasaulyje svarsto: atviras G panašu, kad naudos keturių durų konfiguraciją, primenančią retą Maybach G 650 Landaulet.
Manoma, kad šis naujas G‑klasės kabrioletas debiutuos Miunchene ir pasieks salonus 2026 m. pirmąjį pusmetį, surinktas ilgalaikio partnerio Magna Steyr Graz mieste, Austrijoje.
Dizainas ir paveldas
Landauleto įkvėpimas ir keturių durų išdėstymas
Teaserio vaizdas aiškiai rodo landauleto įkvėptą sprendimą su atvira galine keleivių zona — modernią nuorodą į išskirtinį Maybach G 650 Landaulet. Skirtingai nuo klasikinių dviejų durų kabrioletų, naujasis kabrioletas, regis, naudos keturių durų kėbulą, suderintą su 2025 m. civilinio G‑Class asortimentu, kuriame visos versijos pereito prie keturių durų.
Gelandewagen šaknys

Nuo 1979 m. gamintas Graz mieste, Gelandewagen kilmė išlieka modelio tapatybės kertiniu akmeniu. Magna Steyr dešimtmečių partnerystė su Mercedes užtikrina gamybos tęstinumą ir leidžia kurti pritaikytus kabrioletus bei mažo tiražo variantus.
Specifikacijos ir variklių parinktys
Mercedes oficialias specifikacijas laiko paslaptyje, tačiau turimos užuominos ir modelių kontekstas leidžia gana užtikrintai prognozuoti variklių pasirinkimus:
- Elektrifikuotas eilinis šešių cilindrų (I6): greičiausiai švelnios hibridizacijos arba 48V pagalba praturtintas turbo I6 variantas, suteiksiantis stiprų vidutinį sukimo momentą ir geresnį degalų efektyvumą.
- Elektrifikuotas V8: AMG kilmės bi‑turbo V8 su elektrine pagalba, suteikiančia momentinį akseleracijos atsaką ir didelį galingumą.
- Galimas visiškai elektrinis variantas: Mercedes tyrinėjo elektrifikuotus G koncepcijos modelius, pvz., G 580 su EQ Technology — visiškai elektrinę sistemą su keturiais varikliais, siekiančią išplėsti bekelės galimybes.
Numatomas galingumas gali atitikti dabartinius G‑Class modelius: G 550/G 500 eilinio šešiaviečio rodmenys (apie 443 AG), G 63 V8 lygiai (maždaug 577 AG), o kombinuoti EQ tipo sprendimai gali viršyti 570–580 AG su itin dideliu sukimo momentu.
Vairavimo charakteristika ir bekelės galimybės
Kabrioletas greičiausiai išlaikys laiptinės rėmo tvirtumą, tris užfiksuojamus diferencialus ir aukštą pravažumo aukštį. Gandai apie 4x4² variantą su portaliniais tiltais išlieka viliojantys — toks įrengimas perkeltų atvirą G į ekstremalią bekelę, išlaikant G‑Class būdingą patvarumą.

Rinkos pozicionavimas ir kainodara
Šis naujas kabrioletas orientuotas į turtingus pirkėjus, ieškančius išskirtinumo ir gyvenimo stiliaus akcentų. Jei Mercedes atgaivins Maybach landauleto versiją, reikėtų tikėtis ribotos serijos su individualizuotu įrangos lygiu ir kainomis, siekiančiomis šešiženklę sumą. Labiau masinės rinkos kabrioletų versijos su elektrifikuotais I6 arba V8 varikliais būtų žemiau itin ribotų Maybach modelių, siūlydamos prabangą, bet labiau prieinamą alternatyvą.
Palyginimai ir kontekstas
- Maybach G 650 Landaulet: 99 vienetų speciali versija iš pradžių turėjo bi‑turbo V12 su 621 AG — prabangos ir retumo etalonas.
- G 63 (US): šiuo metu maždaug $186,100 su ~577 AG iš rankų surinkto AMG V8.
- G 550/G 500 (Europe): eiliniai šešiacilindriai varikliai gamina apie 443 AG.
- G 580 EQ Technology: visiškai elektrinė koncepcija su keturiais varikliais, pabrėžianti sukimo momentą ir bekelės inovacijas.

Ką tikėtis toliau
Mercedes greičiausiai atskleis visą informaciją IAA Mobility 2025 Miunchene. Pagrindiniai dalykai, kuriuos verta stebėti: tikslus variklių asortimentas (elektrifikuotas I6 prieš V8 prieš visiškai elektrinį), landauleto tipo galinių sėdynių patvirtinimas, galimas ribotos serijos Maybach variantas ir bekelės įranga, tokia kaip portaliniai tilteliai 4x4². Entuziastams naujasis G‑klasės kabrioletas žada retą Gelandewagen pravažumo ir atviro oro prabangos derinį.
Šaltinis: autoevolution

Komentarai