McLaren atsargus ir etapinis kelias į elektrifikaciją

McLaren atsargus ir etapinis kelias į elektrifikaciją

0 Komentarai Aistė Petrauskaitė

4 Minutės

McLaren atsargus požiūris į elektrifikaciją

McLaren žiūri į elektrifikaciją pragmatiškai ir ilgalaikėje perspektyvoje. Nors britų prekės ženklas pripažįsta, kad akumuliatoriniai elektromobiliai (EV) gali anksčiau ar vėliau pasirodyti jų gamoje, įmonės vadovybė teigia, kad dabar skubėti paleisti visišką elektromobilį nėra būtina. Vietoje to McLaren stiprina investicijas į našius hibridus ir patobulintus vidaus degimo variklius, reaguodamas į kintančią rinkos paklausą, paskatas ir inžinerinius iššūkius.

Kodėl McLaren atidėlioja visišką elektromobilį

Naujausio interviu metu McLaren generalinis direktorius paaiškino, kad prekės ženklas laiko vidaus degimo variklius esminiu savo identiteto elementu artimiausioje ateityje. Šis sprendimas atspindi platesnes pramonės tendencijas: kai kurie automobilių gamintojai lėtina elektromobilių diegimą, atideda modelių pristatymus arba perkelia plėtrą į hibridines jėgaines. McLaren prioritetas lieka superautomobiliams būdingos dinamiko suteikimas, lengvo konstrukcinio svorio išlaikymas ir vairuotojo įsitraukimas — savybės, kurių, jų manymu, baterijiniai elektromobiliai šioje klasėje dar visiškai nepasiekia.

Plėtros statusas ir hibridinė strategija

Pranešama, kad vyksta darbai su elektrinėmis ir elektrifikuotomis sistemomis, tačiau McLaren ir toliau ženkliai investuoja į hibridizaciją. Artura yra dabartinis įmonės etaloninis hibridinis superautomobilis, derinantis dviturbo 3,0 l V6 variklį su elektriniu varikliu, kad pagerintų sukimo momento užpildymą, efektyvumą ir trasinį našumą. McLaren taip pat planuoja hibridinį V8 variklį būsimam W1 hiperautomobiliui, demonstruodamas etapinį pereinamąjį laikotarpį, kuriame elektrifikacija taikoma ten, kur ji pagerina našumą neprarandant prekės ženklo lengvumo filosofijos.

Transporto priemonių specifikacijos (dabar ir artimiausiu metu)

- Vairavimo sistema: Artura — dviturbo 3,0 l V6 + elektrinis variklis; W1 — planuojamas hibridinis V8.
- Dėmesys: didelis galios ir masės santykis, greitas elektrinis sukimo momento pateikimas pagreičiui ir minimalus masės prieaugis dėl baterijų integracijos.
- Tikslai: trasinis pajėgumas, greitas droselio reakcijos laikas bei subalansuotas važiavimas ir valdymas.

Dizaino ir inžinerijos prioritetai

McLaren dizaino kalba ir toliau akcentuoja aerodinaminį efektyvumą, lengvas anglies kompozitines konstrukcijas ir vairuotojui pritaikytą ergonomiką. Bet koks būsimasis McLaren elektromobilis turės atitikti šias nuostatas: tvarkyti baterijų išdėstymą nekenkiant standumui, išlaikyti mažą masę ir išsaugoti prekės ženklo būdingas valdymo savybes.

Efektyvumo lūkesčiai ir įkrovimas

Nors McLaren neišleido elektromobiliams skirtų specifikacijų, tikėtina, kad našumui orientuotas McLaren EV turėtų aukštą galios lygį, greitus 0–60 mph (mažiau nei 3,0 s) rodiklius flagmanams ir greito nuolatinės srovės (DC) įkrovimo galimybę. Iššūkis bus subalansuoti baterijų talpą, užtikrinančią naudingą nuvažiuojamą atstumą, su svorio ribomis, būtinomis išlaikyti superautomobilio manevringumą.

Rinkos pozicionavimas ir pirkėjų tendencijos

McLaren užima aukštos klasės našumo ir hiperautomobilių segmentą, kur kai kurie pirkėjai tebėra atsargūs dėl brangių elektrinių alternatyvų. Prabangos klientai vis dažniau vertina elektromobilių pirkimą atsižvelgdami į nuvažiuojamą atstumą, įkrovimo infrastruktūrą ir paskatas — veiksnius, kurie lemia paklausą. Kadangi federalinės paskatos kai kuriose rinkose silpsta, o aukščiausios klasės pirkėjai rodo atsargumą, McLaren sprendimas pratęsti vidaus degimo variklių pasiūlą siekia pasinaudoti pastovia paklausa benzinu varomiems superautomobiliams.

Kaip McLaren atrodo lyginant su konkurentais

Keletas egzotinių prekių ženklų atideda arba peržiūri savo elektromobilių strategijas. Lamborghini atidėjo savo pirmąjį EV projektą, o kiti gamintojai pratęsė benzininės gamybos grafiką. Lyginant su konkurentais, kurie įsipareigojo greitam visiško pereinamojo prie elektromobilių procesui, McLaren hibridinis požiūris pirmiausia rodo konservatyvumą, bet taip pat orientaciją į vairavimo dinamikos ir prekės ženklo DNR išsaugojimą.

Išvada — palaipsnis kelias link elektrifikacijos

McLaren nėra prieš elektromobilius, tačiau prioritetą teikia hibridams ir vidaus degimo technologijoms ten, kur šiandien jos suteikia geriausią našumo ir masės santykį. Entuziastams ir pirkėjams tai reiškia daugiau hibridinių McLaren modelių artimiausiu metu ir galimybę visiškam elektromobiliui ateityje — bet ne tuoj pat. Prekės ženklo palaipsnė strategija siekia išsaugoti valdymą, pavaros charakterį ir lengvumo filosofiją, kuri apibūdina McLaren superautomobilius.

Šaltinis: motor1

Sveiki! Esu Aistė ir automobiliai – mano kasdienė aistra. Seku naujausias automobilių naujienas, modelių premjeras ir džiaugiuosi galėdama dalytis jomis su jumis. Tikiu, kad gera informacija padeda pa

Komentarai

Palikite komentarą