Mugen kuria anglies pluošto aerodinamiką ir sportinę išmetimo sistemą naujam Honda Prelude

Mugen kuria anglies pluošto aerodinamiką ir sportinę išmetimo sistemą naujam Honda Prelude

0 Komentarai Tadas Jankauskas

3 Minutės

Naujas Honda Prelude tik ką pasirodė, o legendinis tuneris Mugen Motorsports jau rengia papildomų dalių asortimentą, pritaikytą hibridiniam kupė. Mugeno planuojama komplektacija pabrėžia lengvą anglies pluošto aerodinamiką ir specialią sportinę išmetimo sistemą, o platesnis aksesuarų pasirinkimas leis savininkams suasmeninti Prelude išvaizdą ir važiavimo charakterį.

Ką Mugen siūlo

Išorinė aerodinamika

Mugeno pagrindiniai elementai apima anglies pluošto priekinį splitterį, išraiškingas slenksčių dalis, galinį difuzorių ir spoilerį — išorės komponentus, kurių tikslas yra sustiprinti Prelude stovį ir pagerinti aerodinaminį balansą. Šie elementai suprojektuoti taip, kad vizualiai derėtų ir papildytų Prelude kupė proporcijas.

Išmetimo sistema ir važiuoklės komponentai

Tuneris taip pat kuria specialią sportinę išmetimo sistemą, kad sustiprintų kupė garso charakterį ir galbūt pagerintų akseleracijos atsaką. Norėdamas pagerinti važiuoklės standumą ir valdymo pojūtį, Mugen nurodo našumo amortizatorius, sukurtus kartu su Yamaha, kurie montuojami priekyje ir gale, mažinant važiuoklės lankstymąsi esant apkrovai.

Aksesuarai ir ratai

Be pagrindinių aerodinamikos ir našumo elementų, Mugen jau siūlo smulkesnius aksesuarus Prelude: anglies pluošto veidrodėlių dangtelius, kalti 19 colių BBS ratai, aukštos našumo alyvos filtro elementą bei rinkinį firminių detalių, tokių kaip alyvos pylimo ir radiatoriaus dangteliai, slenksčių plokštelės, grindų kilimėliai, rato veržlės ir lipdukai. Kai kurios dalys yra orientuotos į estetiką ar komfortą, tačiau ratai, amortizatorių komplektas ir alyvos filtro atnaujinimas yra skirti realiam našumo pagerinimui.

Transporto priemonės specifikacijos ir pavaros agregatas

Prelude pozicionuojamas kaip sportiškas, prieinamas grand tourer ir iš esmės yra Civic Hybrid kupė variantas. Jis naudoja Civic Hybrid dviejų elektros variklių hibridinę sistemą ir išvysto maždaug 200 arklio galių. Naujasis S+ Shift važiavimo režimas naudoja elektros motorus, kad imituotų sukimo momento paskirstymą, būdingą tradiciniam varikliui su pavarų dėže, netgi išvirdamas (rev) uždegamosios dalies variklį, kad padidintų vairuotojo įsitraukimą — funkcija, kuri gerai dera su reguliuota sportine išmetimo sistema.

Pajėgumas ir važiavimo dinamika

Mugeno komponentai orientuoti į valdymo aštrinimą ir vairuotojo įsitraukimą, o ne į gryną galios didinimą. Kalti BBS ratai sumažina nepakrautą masę, našumo amortizatoriai sumažina važiuoklės lankstumą, o anglies pluošto aerodinaminės dalys pagerina stabilumą dideliu greičiu. Kartu su Prelude hibridine traukos sistema ir S+ Shift režimu šios modifikacijos turėtų padaryti kupė jausmą labiau susietą ir jautresnį tiek vingiuotais kaimo keliais, tiek magistralėse.

Rinkos pozicionavimas ir palyginimai

Honda pozicionuoja Prelude kaip prieinamą, sportišką hibridinį kupė, konkuruojantį su kitais kompaktiškais grand toureriais ir premium klasės kompaktiškais kupė. Turint Mugen rinkoje siūlomą po pardavimo palaikymą, Prelude gali patraukti labiau entuziastų auditoriją, kuri nori kasdienio naudojimo patogumo ir aštresnio važiavimo pojūčio, panašaus į reguliuotus konkurentų kupė.

Prieinamumas

Mugen pateikia šias Prelude dalis savo Japonijos svetainėje; King Motorsports Unlimited, Mugeno JAV platintojas, nurodo, kad visas asortimentas turėtų atvykti į JAV kitą pavasarį, o pagrindiniai aerodinaminiai ir išmetimo elementai tikimasi pasirodys 2026 metais.

Išvada

Prelude pirkėjams, kurie nori gamyklinio lygio stiliaus ir našumo patobulinimų iš gerbiamo tunerio, Mugen komplektas siūlo patrauklų anglies pluošto aerodinaminių sprendimų, važiuoklės atnaujinimų ir specialių aksesuarų derinį. Tai neišrado hibridinio kupė iš naujo, tačiau sustiprina jo charakterį — tiek vizualiai, tiek dinamiškai — vairuotojams, kurie nori suasmeninti savo Prelude.

Šaltinis: motor1

Labas! Aš Tadas – automobilių bandymai man yra tikra gyvenimo dalis. Nuo mažens svajojau vairuoti ir vertinti įvairius modelius. Kiekvienas mano testas yra nuoširdus ir paremtas tikrais įspūdžiais – k

Komentarai

Palikite komentarą