4 Minutės
Demon 170 pavergia Darlingtoną
Neseniai paskelbtas vaizdo įrašas iš Darlington Dragway Pietų Karolinoje vėl iškelia baltą Dodge Challenger SRT Demon 170 į dėmesio centrą. Trumpame klipe matyti, kaip, atrodytų, nepatobulintas Demon šildo galines padangas, stipriai startuoja prie starto 'tree' ir net trumpai pakelia priekinį ratą — tokio grynai trasinio, bekompromisinio elgesio, kuris šį modelį pavertė mėgstamiausiu drago lenktynininkų ir muscle car entuziastų tarpe.
Trasos veiksmai ir varžovinis Challenger'is
Važiavimas nebuvo vien tik vienkartinis bandymas prieš laikrodį: Demon sustoja šalia kito Challenger, žaliai nusidažiusio automobilio, kuris pasirodo ir nuo linijos nuskrieja kaip išpūstas sviedinys. Už trumpu žvilgsniu sunku tiksliai nustatyti varžovo spec'ą, bet tai lengvai gali būti kitas Demon 170 arba stipriai modifikuotas Hellcat — abu yra pajėgūs panašiai agresyviai startuoti. Visgi baltasis Challenger yra klipe puikuojantis herojus, rodantis rato slydimą, galios perdavimą ir trakciono valdymą, kurie Demon 170 daro bauginančiu prie drag lenktynių linijos.
Techninės charakteristikos
Challenger SRT Demon 170 yra aukščiausias Dodge gamyklinių vidaus degimo varikliu varomų dragams skirtų muscle automobilių pasiekimas. Pagrindiniai gamykliniai duomenys apima:
- Variklis: 6,2 litro su kompresoriumi HEMI V8 (stipriai patobulintas)
- Maksimali galia (E85): 1 025 AG
- Maksimalus sukimo momentas (E85): 945 lb-ft (1 280 Nm)
- Galia su E10: ~900 AG ir 810 lb-ft (1 097 Nm)
- Oficialus ketvirčio mylios rezultatas: 8,91 sekundės esant 151+ mph (243+ kph)
- Pranešti pasiekimai: tiek greitai kaip 8,8 sekundės esant 151+ mph; kiti privatūs bandymai nukrito į žemą 9 sekundžių arba aukštą 8 sekundžių ribą
- 0–60 mph: stulbinantys 1,66 sekundės (gamykloje deklaruotas)
Našumas, startas ir kuro strategija
Tai, kas daro Demon 170 tokį efektyvų trasoje, yra ekstremalios galios, trakcijos įrangos ir valdymo derinys. Naudojant E85 variklis išvysto daugiau nei 1 000 AG, kas kartu su dragui orientuota važiuokle, plačiais galiniais ratais ir pažangia paleidimo kontrole sukuria dramatišką greitėjimą nuo linijos — įskaitant rato pakėlimą ir didžiulį padangų dūmą, kai vairuotojai ruošia padangas. Kuro pasirinkimas svarbus: E85 atrakina pilną 1 025 AG potencialą, o E10 sumažina išvestį iki maždaug 900 AG, kas pastebimai veikia ketvirčio mylios rezultatus.

Dizainas, važiavimo jausmas ir rinkos pozicija
Nors siluetas yra klasikinis Challenger, Demon 170 sukurtas tiesės greičiui: konstrukciniai sustiprinimai, aerodinamika stabilumui ir salono modifikacijos, orientuotos į lenktynes, o ne komfortą. Kaina labai svyruoja: egzemplioriai prekiaujami nuo maždaug 120 000 iki 250 000 JAV dolerių, priklausomai nuo ridos, būklės ir po pardavimo atliktų pakeitimų. Pirkėjams, ieškantiems galutinio gamyklinio eros drag Challeneger, Demon 170 siūlo nišinę, bet patrauklią vertę, palyginti su specialiai ruoštomis lenktyninėmis mašinomis ar riboto leidimo egzotikais.
Kaip jis atrodo palyginus: Demon 170 vs. Hellcat vs. superautomobiliai
Lyginant su Hellcat versijomis, Demon 170 pagal gryną akseleraciją drag trasoje yra kitame lygyje dėl didesnės galios E85 ir lenktynėms skirtų kalibravimų. Lyginant su moderniais superautomobiliais ir hiperkars, Demon 0–60 ir ketvirčio mylios skaičiai stulbina: deklaruojamas žemiau 1,7 sekundės 0–60 ir ketvirtis mylios greičiai aukštais 130–150+ mph diapazonais pranoksta daugelį egzotikų, kainuojančių žymiai daugiau. Kompromisai aiškūs — Demon sunkesnis ir mažiau vikrus posūkiuose — bet drag trasoje jis yra etaloninis vykdytojas.

Pabaigos mintys
Darlingtono vaizdo įrašas vėl primena, kad Challenger SRT Demon 170 realiomis sąlygomis gali pranokti gamyklinius skaičius, ypač kai naudojamas tinkamas kuras ir trasos paruošimas. Nesvarbu, ar esate drag lenktynių entuziastas, muscle car gerbėjas, ar tiesiog domina tiesės greitis — Demon 170 išlieka vienu ekstremaliausių ir dėmesį patraukiančių gamyboje pagamintų automobilių.
Šaltinis: autoevolution

Komentarai