Elektrinis Charger Daytona parodė galią Mission Raceway Park

Elektrinis Charger Daytona parodė galią Mission Raceway Park

0 Komentarai Tadas Jankauskas

4 Minutės

Elektrinis Charger Daytona parodė galią Mission Raceway Park

Naujasis Dodge Charger Daytona Scat Pack Stage 2 garsiai pareiškė savo potencialą Mission Raceway Park Britų Kolumbijoje, aiškiai parodydamas, kaip elektrifikuotas Mopar gali pranokti tiek šiuolaikinius, tiek klasikinius V8 varžovus ketvirtmečio trasoje. Baltasis Daytona—su grafitiniais ratlankiais ir tamsiai raudonomis stabdžių apkabomis—buvo nufilmuotas Wheels YouTube kanalo, kai jis vienas po kito varžėsi su Chevrolet Camaro ZL1 ir bordo Pontiac Firebird Trans Am drag lenktynėse.

Dizainas ir įvaizdis

Daytona fastback kupė saugo agresyvų, platiais pečiais siluetą, kurio tikisi Dodge pirkėjai. Vizualiai baltasis Stage 2 atrodė įspūdingai šalia juodo Camaro ZL1 ir žymiai didesnis už senesnį Firebird. Išskirtinės detalės, tokios kaip įstatytas galinis stiklas, platus ratų išstatymas ir ryškūs aerodinaminiai elementai, pabrėžia tiek stilių, tiek funkcionalumą. Grafito ratlankių ir raudonų stabdžių apkabų kontrastas akcentuoja našumo tikslą, išlaikant šiuolaikinį elektrinių automobilių (EV) įvaizdį.

Transporto priemonės specifikacijos

Pagrindinės specifikacijos — Dodge Charger Daytona Scat Pack Stage 2

  • Platforma: Stellantis STLA Large (visiškai elektrinė)
  • Galia: 670 hp (Scat Pack Stage 2)
  • Pavarų mechanizmas: Visų ratų pavara (elektrinė)
  • Svarbios savybės: Aukštos klasės trakciono valdymas, paleidimui optimizuotas sukimo momento tiekimas

Kontekste, Camaro ZL1 išlieka aukštos galios, kompresoriniu V8 varikliu varomas sportinis automobilis. Vaizdo įraše matomas Pontiac Trans Am yra antrosios kartos klasika su lengvesne, senoviška jėgaine ir važiuokle, pritaikyta kitam raidos laikotarpiui muscle car vairavimui.

Rezultatai trasoje ir pasirodymas

Įrašas aiškiai parodo EV Charger pranašumą, kai svarbu sukibimas ir vidutinio diapazono pagreitis. Pirmame važiavime Daytona nuvažiavo ketvirtmiles per 11,55 sekundės siekdama beveik 120 mylių per valandą, tuo tarpu Camaro ZL1 užfiksavo 12,74 sek. prie 114 mph. Camaro suteikia intensyvų V8 teatrą—stumdamas liepsnas per pavarų perjungimus ir skleisdamas klasikinį garsą—tačiau Dodge momentinis sukimo momentas ir visų ratų sukibimas vertė į aiškią pergalę.

Prieš klasiką Trans Am skirtumas dar ryškesnis. Nors Pontiac pajudėjo stipriai nuo linijos—galbūt padedamas agresyvesnio reaguojančio vairuotojo—Charger greitai sumažino atstumą ir finišavo per 11,51 sek., tuo tarpu Trans Am užtruko 13,57 sek. Rezultatas pabrėžia elektrinės galios perdavimo, trakciono kontrolės ir aukštesnio palaikomo greičio pranašumus per finišo liniją.

Rinkos pozicija ir kontekstas

Stellantis sprendimas nukreipti Dodge link elektrifikacijos ir priimti STLA Large architektūrą buvo prieštaringas, ypač kad tai reiškia Hemi eros pabaigą Challenger ir Charger modelių vardams. Dodge pirmiausia pristatė Daytona EV variantus, o vėliau R/T ir Scat Pack atmainas. Pardavimų ir rinkos reakcijos buvo mišrios; Dodge net laikinai sustabdė bazinį R/T 2026 modelių metams, kol užbaigs sedanų ir Sixpack modelių kainodarą bei prieinamumą vėlesniame metų etape. Scat Pack Stage 2, turintis retą didelės galios ir ryškaus dizaino derinį, veikiau tarnauja kaip halo modelis, pritraukiantis tradicinių muscle pirkėjų ir naujų EV entuziastų dėmesį.

Vidaus degimo varikliai vs. elektriniai: ką atskleidžia šie važiavimai

Šie susidūrimai nėra vien tik dėl pasigirimo: jie parodo, kaip EV technologija keičia našumo lygtį. Vidaus degimo (ICE) automobiliai, tokie kaip Camaro ZL1, vis dar išsiskiria garsiniu dramatiškumu ir linijiniais galios kreivėmis, o klasikiniai automobiliai teikia nostalgiją ir mažesnį svorį. Tačiau Charger Daytona momentinis sukimo momentas, AWD trakcionas ir palaikomas pagreitis daro jį ypač efektyviu trumpose, didelio greičio sprinto situacijose.

Ar jums svarbesnis senosios mokyklos V8 ūžesys ir charakteris, ar modernus elektrinis pagreitis ir patogumas, nulems jūsų pasirinkimą. Po šių važiavimų lieka klausimas: ar namo vežtumėte griausmingą, liepsnas spjaunančią Camaro, nostalgišką Trans Am, ar naujosios kartos Charger Daytona Scat Pack Stage 2?

Šaltinis: autoevolution

Labas! Aš Tadas – automobilių bandymai man yra tikra gyvenimo dalis. Nuo mažens svajojau vairuoti ir vertinti įvairius modelius. Kiekvienas mano testas yra nuoširdus ir paremtas tikrais įspūdžiais – k

Komentarai

Palikite komentarą