3 Minutės
Hyundai Concept Three debiutuoja kaip Ioniq 3 peržiūros modelis
Pristatytas Miuncheno automobilių parodoje, Hyundai Concept Three — dar vadinamas "Aero Hatch" — suteikia aiškų vaizdą apie būsimą Ioniq 3. Ketindamas įžengti į kompaktiškų elektrinių hečbekų segmento rinką, šis konceptas taikosi į užsitarnavusius konkurentus, tokius kaip Volkswagen Golf, nes automobilių gamintojai visoje Europoje juda link visiškai elektrinės ateities.
Dizainas ir išorinis stilius
Concept Three ilgis — 4 288 mm, todėl jis aiškiai patenka į kompaktiškų hečbekų klasę. Hyundai „Art of Steel“ dizaino kalba suteikia automobiliui sraunų, kupė primenantį siluetą su ryškiomis raukšlėmis ir žemu, sportišku priekiu. Stačiai nuleistas stogas pereina į staigų galinio stiklo sprendimą, primenantį ankstesnius hečbekų profilius, derinantį agresyvų dizainą su kasdieniu praktiškumu. Priekyje ir gale matoma firminė Parametric Pixel apšvietimo grafika dabar turi subtilų gradientą, ryškesnį viršutinių pikselių grupių atžvilgiu.

Parodos sprendimai ir gamybiniai ženklai
Ne visi teatralūs elementai pateks į serijinę gamybą — Hyundai patvirtino, kad „gulbių sparnų“ tipo galinės durys yra tik konceptui — tačiau bendros dinamiškos proporcijos, masyvūs sparnų išsiplėtimai, permatomas spoileris ir ryškus galinis difuzorius suteikia aiškių gamybinių užuominų ir leidžia manyti apie galimą ateities aukštos klasės "N" versiją.
Interjeras ir vartotojo patirtis
Salone Hyundai nutolsta nuo didelių fiksuotų informacijos ekranų tendencijos. Concept Three propaguoja minimalistinę, vairuotojui orientuotą prietaisų skydelio koncepciją, atsisakydama centrinio ekrano vardan "atsinešk savo ekraną" principo, leidžiančio vairuotojams pritvirtinti savo įrenginius arba moduliarius valdiklius. Salone sumontuotos lizdinės tipo sportinės sėdynės, aptrauktos tvariais audiniais, pabrėžia elektrinio automobilio ekologinį profį.

Specifikacijos ir lūkesčiai dėl našumo
Hyundai nepublikavo pilnų techninių specifikacijų, tačiau tikimasi, kad Ioniq 3 dalins platformą su susijusiais Kia modeliais, tokiais kaip EV3. Pirminiai signalai rodo 400 voltų elektros architektūrą — ekonomiškesnę nei 800 voltų sistemos, naudojamos didesniuose Ioniq modeliuose — kas padeda sumažinti kainą ir sudėtingumą. Pirkėjams greičiausiai bus pasiūlytos vieno variklio (RWD) ir dviejų variklių (AWD) konfigūracijos bei du baterijų dydžiai. Ilgo nuotolio variantas optimistiškai testuojant turėtų užtikrinti maždaug 628 km ridos vienu įkrovimu.

Rinkos pozicionavimas ir konkurentai
Europoje gamyba numatyta pradėti 2027 m., todėl Ioniq 3 siekia tapti plačiai prieinamu elektriniu hečbeku: konkurencinga kaina, praktiška rida ir įspūdingas dizainas. Jei Hyundai sugebės perkelti koncepto vizualias ir aerodinamines stiprybes į serijinį modelį, Ioniq 3 gali tapti rimtu konkurentu tiek premium, tiek masinės rinkos elektriniams hečbekams Europoje.
Išvados
Concept Three pateikia patrauklią Hyundai kito kompaktiško elektromobilio peržiūrą: drąsų dizainą, sumažintą interjero filosofiją ir praktišką EV architektūrą, orientuotą į prieinamumą. Entuziastams verta stebėti galimą „N“ sportinę versiją bei galutines ridos ir įkrovimo specifikacijas, kol Hyundai žengs Ioniq 3 link serijinės gamybos.
Šaltinis: arenaev

Komentarai