3 Minutės
Porsche tyliai plečia savo elektrinę Cayenne seriją, o naujausios šnipo nuotraukos iš Nürburgringo rodo, kad kompanija ruošia itin orientuotą, didelio našumo Cayenne Coupe EV. Maskuotas prototipas buvo nufotografuotas tiek trasoje, tiek keliuose aplink garsųjį vokiečių žiedą, ir stebėtojai mano, kad paslėpti aerodinaminiai elementai bei agresyvus kėbulo įrengimas rodo aukščiausios klasės variantą.
Dizainas ir aerodinamika
Po imitacine apdaila bandomasis egzempliorius atskleidžia ryškesnes priekinės ir galinės dalies linijas, išsiskiriančią galinę sparną ir kitus aerodinaminius priedus, labiau priskiriamus aerodinaminio rinkinio nei paprasto maskavimo kategorijai. Koupė siluetas išlaiko nuolydžią stogo liniją, kaip ir jo vidaus degimo giminaitis, tačiau atrodo žymiai agresyviau — stiliaus kryptis, suderinama su Porsche modeliais su Turbo ar GT ženklais.

Specifikacijos
Platforma ir įranga
Cayenne Coupe EV šeima naudos Porsche PPE41C architektūrą, artimą Macan EV PPE platformai, bet su patobulinta baterijų technologija ir elektriniais varikliais, pritaikytais didesnio SUV korpuso įrangai. Pranešama, kad įkrovimo galimybės įspūdingos: iki 400 kW DC greitojo įkrovimo, leidžiančio bateriją pakelti nuo 10 iki 80 % per maždaug 16 minučių. Keli variantai estimuoja nuvažiuojamą atstumą bent 370 mylių (595 km) pagal WLTP/įvertintą ciklą.
Įkrovimas ir patogumas
Porsche siūlys papildomą belaidį įkroviklį — praktiškai atsparią oro sąlygoms indukcinę kilimėlį, teikiantį iki 11 kW — patogiam namų įkrovimui.

Našumas
Gandai rodo platų našumo spektrą visoje gamoje. Įeinantys modeliai, kaip tikimasi, prasidės maždaug nuo 400 arklio galių, S variantai gali siekti 600–700 AG, o triukšmingasis viršūninis modelis — galbūt pažymėtas kaip Cayenne Coupe EV Turbo GT — tariamai turėtų generuoti daugiau nei 1 000 AG. Jei tai pasitvirtins, EV Cayenne Coupe taptų vienu greičiausių ir galingiausių prabangių performansų SUV, galinčiu iššūkį mesti Tesla Model X Plaid ir lenkti kai kuriuos egzotiškus vidaus degimo variklių krosoverius.
Rinkos pozicionavimas ir palyginimai
Porsche, regis, pozicionuoja Cayenne Coupe EV kaip performansų ir prabangos elektrinį SUV, jungiantį kasdienį patogumą su trasinei dinamikai tinkamomis savybėmis. Turint potencialią keturženklių galios vertę, jis tiesiogiai konkuruotų arba pranoktų varžovus, tokius kaip Ferrari Purosangue, Aston Martin DBX707 ir Lamborghini Urus — o akivaizdžiais arklio galių skaičiais netgi sugebėtų prilygti istoriniams automobiliams, pavyzdžiui, originaliam Bugatti Veyron.

Paleidimo perspektyvos
Šaltiniai nurodo galimą pristatymą artimiausiais mėnesiais, nors pristatymai gali vykti įprasta tvarka su modelio metų žyma 2027 m. kai kuriose rinkose, tikėtina, kad jis pasirodys 2026 m., kai gamyba didės. Porsche Cayenne Coupe EV šeima žada keičiamą našumą — nuo efektyvių ilgų nuotolių variantų iki galutinio Turbo GT, siekiančio perrašyti performansų SUV segmento standartus.
Šaltinis: autoevolution

Komentarai