4 Minutės
Audi tyliai perkuria savo didelio našumo universalą į visiškai elektrinį pretendentą, o naujausi RS 6 Avant e‑tron prototipai, pastebėti bandymuose Vokietijoje, tai patvirtina. Kamufliažas slepia daug detalių, tačiau keli ryškūs stiliaus ir techniniai akcentai aiškiai matomi — įskaitant sukrautus žibintus, suteikiančius automobiliui pastebimai BMW primenantį priekį. Nesvarbu, ar Audi siekė tokio vizualinio užuominos, ar ne, efektas yra įtaigus ir pozicionuoja RS 6 Avant e‑tron kaip tvirtą žaidėją elektrinių sportinių universalų segmente.
Dizainas: Išskirtinis, šiek tiek pažįstamas įvaizdis
RS 6 Avant e‑tron turi masyvų apklijavimą, tačiau galima įžvelgti kelis dizaino elementus. Sukrauti žibintų blokai iš karto krenta į akis, suteikdami priekiui vertikalią, agresyvią charakteristiką, kurią kai kas palygins su BMW nauja stilistika. Visgi bendras sprendimas atrodo būdingai Audi — aštresnės bamperio kontūros, plati apatinė oro įsiurbimo anga, vizualiai susijungusi su šoninėmis angomis, ir uždara grotelė, kuri nurodo elektrinę architektūrą. Gale nėra išmetimo vamzdžių, o galinis buferis turi agresyvų difuzorių ir dangčio montuojamą spoilerį, pabrėžiantį sportinę paskirtį.
Išorės detalės
- Plati, integruota oro įsiurbimo anga priekinio bamperio dalyje
- Stiprūs ratų arkų kontūrai ir ryškūs šoniniai slenksčiai
- Nauji ratlankių dizainai kartu su galingesnėmis stabdžių sistemomis
- Žemesnis važiavimo aukštis ir perreguliuota pakaba geresniam posūkių įveikimui

Po kėbulu: PPE prieš PPC
Šis RS 6 Avant e‑tron nėra paprastas degalų variklio RS 6 Avant elektrifikuotas variantas. Nors įprastasis RS 6 tikimasi naudoti PPC (Premium Platform Combustion) architektūrą ir įkrovimo hibridinį V6, kurio sistemos išvestis galėtų viršyti 725 AG, elektrinis RS 6 naudoja Audi PPE (Premium Platform Electric) architektūrą. Ši architektūros kaita veikia pakavimą, masės pasiskirstymą, aušinimą ir aerodinaminius sprendimus — todėl e‑tron turi uždarą grotelių angą ir neturi išmetimo vamzdžių.
Veikimas ir jėgainė
Oficialūs jėgainės duomenys lieka gerai saugomi, tačiau keli pranešimai ir prototipų bandymai rodo, kad RS 6 Avant e‑tron — kartu su sedano e‑tron broliu — sieks maždaug 800 bendros galios arklio jėgų. Tai šiek tiek viršija gandus apie galios rodiklius benzininiu varomu RS 6, nors didesnė baterijos masė gali lemti panašius 0–62 mph (0–100 km/h) greitėjimo laikus. Tikėkitės didelės galios elektra varomų motorų komplekto, pažangios sukimo momento paskirstymo sistemos ir patobulintų stabdžių bei aušinimo sprendimų, skirtų valdyti ilgalaikį didelio našumo vairavimą.
Pakaba ir stabdymas
Panašu, kad Audi aprūpina universalą didesnėmis, į našumą orientuotomis stabdžių sistemomis, pertvarkytais amortizatoriais ir stabilizuojančiomis antiruloninėmis sistemomis, taip pat žemesniu važiavimo aukščiu. Visi šie pakeitimai atitinka RS lygio paruošimą, kurio tikslas — suderinti kasdienį patogumą su trasinėms sąlygoms tinkamomis valdymo savybėmis.

Rinkos pozicionavimas ir konkurentai
RS 6 Avant e‑tron pozicionuojamas kaip flagmaninis elektrinis verslo/sporto universalas — derinantis praktiškumą su beveik superautomobiliui prilygstančiu našumu. Natūrali auditorija: pirkėjai, kuriems reikalingas bagažo plotas ir universalumas, bet jie nori EV našumo ir mažesnių eksploatacijos emisijų. Konkurentai bus aukštos klasės elektriniai universalai ir greiti universalai iš prabangių ženklų, o taip pat netiesiogiai metami iššūkiai galingiems vidaus degimo variklių varomiems varžovams, tokiems kaip įkraunamasis hibridinis RS 6 Avant ir kiti našumo Touring modeliai.
Palyginimai: Audi prieš BMW stilių ir filosofiją
Sukrauti žibintai kviečia tiesioginius vizualinius palyginimus su BMW, tačiau po kėbulu Audi požiūris skiriasi — PPE architektūra, unikalus priekio išdėstymas ir Audi specifinis važiuoklės paruošimas. Kai kurie entuziastai gali teikti pirmenybę BMW interpretacijai; kiti ginčysis, kad RS 6 Avant e‑tron geriau perima šį įvaizdį, sujungdamas pažįstamus elementus su Audi švaria elektrine estetika.
Kada jis pasirodys?
Tikimasi, kad pirmasis RS 6 Avant e‑tron debiutuos 2026 m. kaip 2027 m. modelio metų automobilis, o galutinės specifikacijos bus paskelbtos arčiau paleidimo. Iki tol šnipų nuotraukos ir prototipų pastebėjimai toliau atskleis, kaip Audi dera agresyvų RS našumą su elektrine efektyvumu ir kasdiene praktika.
Šaltinis: autoevolution

Komentarai