3 Minutės
Lexus LFR vėl pasirodė naujuose Nürburgringo bandymų vaizdo įrašuose ir nuotraukose, primindamas entuziastams, kad aukšto našumo įpėdinis LFA vis dar intensyviai vystomas. Lexus neseniai pristatė Lexus Sport Concept renginyje The Quail, o šios naujausios šnipinėjimo nuotraukos rodo, jog gamybinis LFR artėja prie oficialaus atskleidimo.
Ką atskleidžia šnipų nuotraukos
Mūsų fotografai pagavo trasoje įvairiausius prototipus — mažiausiai tris skirtingas konfigūracijas. Viename „mule“ matoma didelė fiksuota galinė sparno konstrukcija ir agresyvus priekinis splitteris, kitame — mažesnis sparnas ir santūresnė aerodinamika, o trečias atrodo be sparno. Akivaizdi įvairovė stipriai nurodo, kad Lexus pasiūlys kelias LFR komplektacijas, orientuotas į skirtingus našumo ir aerodinamikos tikslus.
Pavaros sistema ir našumas
Variklis ir hibridinė pagalba
Pasak stebėtojų ir ankstesnių pranešimų, LFR hibridinį našumo paketą talpina už salono. Tikimasi, kad automobilis atsisakys LFA natūraliai besispaudžiančio V10 ir vietoje jo naudos dvigubo turbokompresoriaus 4,0 l V8 su savaime įsikraunančia hibridine sistema. Santūrios prognozės rodo bendrą galią apie 900 arklio galių, kas pozicionuotų LFR tarp galingiausių hibridinių superautomobilių savo klasėje.

Kėbulo konstrukcija ir medžiagos
Atrodo, kad Lexus siekia lengvo našumo sprendimo, naudodamas anglies pluošto kėbulo paneles ir aliumininį šasi. Tokie sprendimai turėtų padėti LFR pasiūlyti aštrų valdymą, didelį mechaninį sukibimą ir pagerintą galios ir svorio santykį, palyginti su daugeliu konkurentų.
Dizainas ir aerodinamika
Bandymų „mule“ parodymai atskleidžia agresyvią, žemą siluetą su aerodinaminiais priedais, kurie greičiausiai bus konfigūruojami pagal komplektacijas — nuo trasai skirtų sparnų ir splitterių iki santūresnių sprendimų kasdieniam naudojimui. Tikėkitės funkcionalaus dizaino: didelių oro įsiurbimų, ryškių galinių difuzorių ir aktyvių aero elementų, pritaikytų didelio greičio stabilumui.
Rinkos pozicionavimas ir palyginimai
Lexus pozicionuoja LFR kaip dvasinį LFA įpėdinį, siekiantį atitikti arba pranokti jo legendą moderniu hibridiniu našumu. Turint pranešamą galią apie 900 arklio galių ir aukštųjų technologijų hibridinę architektūrą, LFR konkuruos su prabangiomis superautomobilių modelių iš patikimų Europos ir Japonijos gamintojų, siūlydamas egzotinių medžiagų derinį, pažangią aerodinamiką ir kasdieniam naudojimui tinkamą hibridizaciją.
Kada jo laukti
Dabartiniai signalai rodo 2026 metų premjerą, po kurios seks ribota gamyba. Jei Lexus pateisins gandais sklandančias charakteristikas ir išlaikys LFA emocinį patrauklumą, LFR gali tapti ryškia superautomobilių naujiena tiek kolekcionieriams, tiek vairavimo entuziastams.
Šaltinis: autoevolution

Komentarai